Liebherr CNPef 4313 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNPef 4313 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h*****@z******** 14-06-2022

Een degelijke koel vries combinatie die ik aan kan raden

Na meer dan 15 jaar een Liebherr dubbel deurs koelkast in gebruik te hebben gehad waren we toe aan een grotere. Met name het vriesgedeelte was te klein geworden.
Gezien de zeer goede kwaliteit en afwerking van de Liebherr producten direct voor hetzelfde merk gekozen.

De koel vries combinatie CNPef 4313-22 voldoet aan onze wensen en na bekijken in de winkel zonder enige twijfel besteld.
Het energieverbruik is ook veel gunstiger dan de oude koelkast.
De nieuwe koel vries combinatie ziet er erg degelijk uit en indeling is gemakkelijk te wijzigen.
Na een paar weken gebruik zeer tevreden over dit apparaat, niets op aan te merken.

Pluspunten

• Afwerking
  • Indeling
  • Energiegebruik

Greetje 08-05-2022

Aanrader

Design met stalen deur is erg mooi, no frost
functie en fijne indeling. Top koel/vries combinatie!

Gerrit 10-01-2022

Zeer tevreden, aanrader.

Zeer tevreden over deze koel-vries combinatie. Mooi strak uiterlijk. Veel binnen ruimte en weinig geluid. Degelijke afwerking van buiten en van binnen. Sterke lade bakken en deur schappen.

Pluspunten

• Strak/degelijk uiterlijk
  • Weinig geluid
  • Veel binnen ruimte
  • Degelijke lade bakken

Rbw 24-12-2021

Product bevalt goed

Super moo afgewerkte koelkast van top kwaliteit. Niet alleen esthetisch maar ook technisch

Pluspunten

• Mooi designe
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Wat lawaaierig soms

m***********@t********* 02-12-2021

Bevalt erg goed

Heel blij met de aankoop ruim
Overzichtelijk werkt perfect.
Beslist een aanrader.

Pluspunten

• Energie zuinig

herfsthaantje 30-10-2021

Liebherr Koel- vriescombinatie

Dit model van RVS heeft een unieke uitstraling en past uitstekend in onze keuken. We gaan er van uit dat het merk Liebherr staat voor kwaliteit en dat deze koel-vriescombinatie jarenlang meegaat. We hebben het op een na hoogste cijfer gegeven omdat we het apparaat nu pas in gebruik hebben. Hij maakt in ieder geval niet veel lawaai.

Pluspunten

• prachtige uitstraling
  • weinig geluid
  • stabiel apparaat

Minpunten

• nog geen gevonden

Willeke 10-10-2021

Tevreden gebruiker

Mijn vorige koelkast was een Liebherr, mijn huidige koelkast is een Liebherr en mocht er een volgende nodig zijn, dan zal het waarschijnlijk ook een Liebherr zijn. In een open keuken wil je een koelkast die stijlvol is, stil en toch praktisch. Mijn Liebherr brengt dat. Het is deel van het interieur. Elegant en functioneel. Ruim genoeg voor al mijn boodschappen, drie ruime diepvriesladen, een grote groentelade die net wat koeler is dan het koelgedeelte om de groenten langer vers te houden en voldoende ruimte voor de overige boodschappen. Een kort alarm waarschuwt wanneer de deur niet goed gesloten is. Temperaturen zijn eenvoudig afzonderlijk instelbaar. De aluminium gebrushte buitenkant is eenvoudig schoon te houden en toont geen vingerplekken bij aanraking. De deur, de laden, alles voelt degelijk aan. Je betaalt ervoor maar je krijgt kwaliteit.

foktotaalservice 02-10-2021

super koelkast

Mooie vrijstaande koelkast
erg degelijk ,goede verlichting
met super cooler aan binnenkant ,veel ruimte
werkt prima en is super stil

Pluspunten

• is super stil
  • erg degelijk

Minpunten

• geen
  • geen

barbara 09-08-2021

less is more

Wij zijn uiterst tevreden over onze Liebherr koelvriescombinatie. Een stille en degelijke kwaliteits-koelvriescombi (met no frost), gemaakt van solide materialen, zonder onnodige poespas. Dit geldt zowel voor de binnen- als de buitenkant. Het rvs aan de buitenkant is makkelijk en streeploos schoon te maken. De (koel- en vries)lades zijn stevig en groot. De glasplaten zijn met rvs afgewerkt en bevatten geen onnodige randjes en richeltjes: schoonmaken en schoonhouden was nog nooit zo makkelijk. Dat geldt ook voor de gladde afwerking aan de binnenkant. Deze koelkast zegt wat ze doet en doet wat ze zegt: koelen en vriezen!! En verder geen gedoe!

Pluspunten

• kwalitatief en degelijk, geen onnodige poespas
  • mooie vormgeving
  • stil

Minpunten

• geen steltootjes aan de achterkant, alleen voor

Ria 17-03-2021

Koelkast cnpef 4313-22

Op advies van mijn speciaalzaak en diverse vriendinnen heb ik voor een Liebherr koel-vrieskast gekozen. Nu bijna een week in huis en bevalt uitstekend. Een en al degelijkheid! Beslist geen spijt van.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Veel ruimte
  • No frost

Minpunten

• Geen gevonden

Ria 11-12-2020

Goede mooie koelvriescombinatie

Bij installeren erg stil, super.
Lekker veel ruimte en degelijke inhoud van lades.
De lades zijn mooi degelijk geen poespas.
Ik ben ook erg blij met nofrost functie.
Topper

EDWIN MATSER 03-12-2020

SCHITTERENDE KOELVRIES COMBINATIE

Degelijke machine en uitgebreid bedieningspaneel. Zeer flexibel in te delen en onafhankelijk koel en vriesdeel in en uitschakelbaar, no frost, super frost. aparte alarmen. Ik heb nog nooit zo'n mooie combinatie gezien voor zo'n scherpe prijs.

Pluspunten

• Zuinig
  • Degelijk

Minpunten

• geen

G.E.Bovenberg 09-09-2020

Koelkast

Een goed uitziend product, koel en vriesgedeelte voldoet aan de door mij gestelde eisen! Een luxe uitstraling in mijn keuken.