Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

h************@h********** 16-01-2023

Top product!

Het is een perfecte Vriezer. Hele 4 mooie en diepe lades. Zeer mooie afwerking. Alles op een hoog niveau

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Diepe lades

Minpunten

• Geen Wifi mogelijkheden

r***@z************ 12-11-2022

Bevalt erg goed zeker een aanrader

Doet wat het moet doen, vriezen! al mijn derde Liebherr product , altijd goed!

Pluspunten

• Vriezen
  • Display

Minpunten

• geen

Bob en Dick 03-01-2022

No frost, niet meer ontdooien en lekker stil.

Onze oude vriezer hebben we ruim 16 jaar gebruikt. Deze begon de laatste tijd wat meer geluid te maken.
Nu wilden we weer een goed en energie zuinig apparaat.
Vooral de no-frost functie vonden wij belangrijk. We wilden af van het meerdere malen per jaar moeten ontdooien van het apparaat. Ook is het apparaat zeer stil, je hoort af en toe even de ventilator, maar verder niets. Wel kost het no-frost systeem iets van de binnen ruimte, waardoor er nu geen drie broden naast elkaar kunnen, maar slechts twee met nog wat resterende ruimte voor iets anders.
Wij zijn heel tevreden over deze aankoop en zijn ook prima geholpen door Expert, die de inbouw voor ons heeft gedaan.

Pluspunten

• No frost
  • Energiezuinig
  • Stil

Minpunten

• Iets minder binnen ruimte

Arno 31-12-2021

twee bakken ijs op elkaar in een la

Het is een mooi apparaat, het voelt goed en het werkt goed. De bakken van de vriezer zijn iets hoger of dieper dan onze vorige vriezer, waardoor we nu twee bakken ijs op elkaar kunnen zetten.

c***********@k*********** 24-08-2021

Tevreden

De vriezer voldoet aan mijn verwachtingen hij is stil blijft goed op temperatuur.
Prijs en kwaliteit lopen niet altijd samen maar bij deze vriezer klopt het aardig.
Ik ben blij dat ik het advies van de firma van Hezik heb opgevolgd

Pluspunten

• Geluid laag
  • Deur sluit goed

Minpunten

• Nog geen

Ilona 02-05-2021

Liebherr diepvries

Top apparaat! Inbouw diepvries, 4 ruime lades, weinig lawaai. Belangrijkste; no-frost! Vriest dus niet aan, heel fijn.

Pluspunten

• No frost
  • Grote lades
  • Weinig geluid

Kees 11-04-2021

Fijn apparaat, hoeft niet ontdooit te worden.

Fijn apparaat, hoeft niet ontdooit te worden. Daarom hebben we hem gekocht. 7 jaar garantie, geweldig❤️

Pluspunten

• Niet ontdooien

Adjay 07-02-2021

Goede en makkelijke installatie instructie

Liebherr vriezer een mooi inbouw vriezer met goede montage materiaal en instructie meegeleverd. Ik heb een deur op deur systeem, met meegeleverde montage middelen was afmeten van juiste deurhoogte en afstellen van deur een makkie. Nu enkele dagen actief en vriezer maakt weinig geluid zoals aangegeven en doet wat hij moet doen. Verbruik kan ik nog niets over zeggen, daar heb ik hem te kort voor.

Pluspunten

• still
  • makkelijke installatie

Detty 21-10-2020

Handige No Frost Inbouw Diepvries

Onze oude inbouwdiepvries was aan vervanging toe en we hebben gekozen voor deze Liebherr No Frost diepvries. Eerder hebben we ook al een Liebherr No Frost Tafelmodel diepvries (en Liebherr Koelkast) aangeschaft, want Liebherr is een uitstekend merk. Heerlijk, nooit meer ontdooien! De diepvries is in no time op temperatuur (-18), maakt vrijwel geen geluid. Handige laden. Deze diepvries heeft zelfs een kinderslot! En uiteraard een verlengde gratis garantieperiode tot wel 7 jaar. Last but not least: energiezuinig (A++)
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• 7 jaar gratis garantie
  • energiezuinig en praktisch geluidsloos