Liebherr CU-3331-21 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CU-3331-21 wit op Kieskeurig.nl.

6,7

Anita 01-07-2021

Spijt van deze aankoop. Omdat mijn 20 jaar oude Bosch intussen veel herrie maakte, ging ik op zoek naar een nieuwe. Dat werd deze Liebherr die qua afmetingen paste in mijn open keuken, Liebherr op zich goed bekend staat en het aantal decibels vergelijkbaar was met andere koelvriescombinaties. Helaas, hoewel ie best goed zal werken is het continue irritante en nare geluid voor mij niet te harden. Ik vind ook dat het erg lang duurde (rond de 9 uur) voordat ie koud was. Volgens de verkoper is dat continue 'lopen' omdat het daardoor zuiniger zou zijn. Dat denken alle fabrikanten en al zou het kloppen; wat heb je aan een energiezuinige koelkast als het geluid zodanig is dat je de stekker uit het stopcontact haalt vanwege het geluid. Ik zal op zoek moeten gaan naar een andere oplossing.

Officiële reactie van Liebherr 02-07-2021

Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u teveel geluid ervaart. Het geluidsniveau wordt gemeten volgens een vastgelegde Europese norm. Dit is bedoeld om de apparaten en verschillende merken onderling beter te kunnen vergelijken. Het meten van het geluidsniveau zegt niet altijd iets over de geluidservaring van het apparaat. Het ervaren van een bepaald geluid is niet meetbaar. De compressor van een apparaat heeft ook altijd even tijd nodig om in te lopen. Heeft u al eens contact gehad met de serviceafdeling hierover? Zij helpen u graag verder. Onze serviceafdeling is telefonisch bereikbaar op 0297 - 23 99 55.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

Cor 29-06-2021

lekker ruim , stevige lades, duidelijke beschrijving

Geschreven voor: Liebherr CU-3331-21 wit

Schoonouders hadden een nieuwe koel vries combi nodig naar de winkel gegaan AVA Heinkenszand en ze rade ons de Liebherr aan de goede hoogte was ook een vereisde en makkelijk schoon te maken
Zo besloten we voor de liebherr te gaan en de 7 jaar garantie dat vonden we ook erg fijn
Mijn schoonouders zijn erg tevreden dat ik overweeg als ik een koelvriescombinatie nodig
heb dat ik ook voor een liebherr ga

Pluspunten

• Ruim
  • Stevige laden
  • Makkelijk schoon te maken

Aniek 03-12-2020

Mooie grote koel-vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CU-3331-21 wit

Ik zocht een mooie koelkast met diepvries.
Deze is mooi, groot en praktisch ingedeeld.
Maakt absoluut geen lawaai.
Het is een blikvanger, maar totaal niet storend.

Pluspunten

• Groot genoeg en je hoort hem niet.
  • Makkelijk uitschuifbare diepvrieslades

Minpunten

• Heb ik nog niet gevonden.