Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit op Kieskeurig.nl.

Tjeert 22-05-2021

Liebherr koelkast

Geschreven voor: Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit

Dit is onze 2de liebherr koelkast en wat de voornaamste redenen waren om opnieuw voor een liebherr te kiezen is de goede kwaliteit en en de groente/ fruit laden, waarin de groenten en fruit aanzienlijk langer in houdbaar blijven.

Thei 13-05-2021

Liebherr is geweldig

Geschreven voor: Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit

We hebben vorig jaar een Liebherr grote diepvrieskast voor de tweede keer gekocht. De eerste was 25 jaar oud. Deze week de grootste Liebherr koelkast gekocht. Top producten voor zeer lange termijn. Kwalitatief zeer goed.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gaat zeer lang mee.
  • Prijs kwaliteit verhouding super

Frank 29-04-2021

Liebherr KB4330 BioFresh

Geschreven voor: Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit

Enorm grote ijskast. Zoals bedoeld, veel ruimte in koel gedeelte maar ook 3 laden voor groenten, vlees ed.
Netjes verzorgd apparaat.
Eenvoudige witte gekocht omdat het om functioneren gaat.

Pluspunten

• degelijk

Minpunten

Johan 08-03-2021

Liebherr KB 4330-21

Geschreven voor: Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit

We waren op zoek naar een ruime nieuwe koelkast, zonder vriesgedeelte, omdat onze oude koelkast het na 14 jaar had begeven. Vorig jaar hebben we een grote vrieskist van Liebherr gekocht. Dat is ons zo goed bevallen dat we ook nu gelijk voor Liebherr hebben gekozen.
Het apparaat is pas in gebruik maar het valt meteen op dat deze erg stil is. Wat voor ons de doorslag gaf om dit type aan te schaffen, zijn de drie ruime laden waar we oa vlees, kaas, groente en fruit op 0 graden kunt bewaren.

Pluspunten

• Ruim
  • 3 laden met temperatuur van 0 graden.

Minpunten