Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr KB 4330 Comfort BioFresh wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Cindy 29-12-2022

Aanrader

Het koelen en vers houden van mijn producten is zoveel fijner nu ik een koelkast heb met Biofresh lades… Waar ik voorheen vaker naar de winkel moest omdat ik mijn groenten of vlees niet zo lang vers kon houden blijft dat nu veel langer vers. Ook de app die Biofresh hiervoor heeft ontwikkeld is fijn want je kunt zo heel snel zien hoe lang je iets goed en vers kunt houden. De indeling is makkelijk aan te passen en de deur gaat ook makkelijk open en dicht.

Pluspunten

• Biofresh lades
  • Handvat
  • Indeling makkelijk aan te passen

Elza 01-08-2022

Geweldig

Allereerst een goed verkoop verhaal. De biofreshlades echt super mooie indeling welke variabel is Gewoon een mooi en stilnprodukt

Pluspunten

• Erg stil
  • Biofreslades

Uitermate tevreden klant 16-02-2022

Topkwaliteit Koelkast!

Ik heb gezocht naar een ruime koelkast van topkwaliteit. Ik wilde veel koelruimte en het BioFresh gedeelte sprak mij heel erg aan. Niet onbelangrijk was het geringe stroomverbruik. Ik heb de koelkast nu een week en vind de aanschaf meer dan waard!

Pluspunten

• Koelruimte
  • BioFresh gedeelte
  • Gering stroomverbruik
  • Degelijke koelkast, gemaakt van topmateriaal

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

JRN78 15-12-2021

LIEBHERR is betaalbare degelijkheid!

In het duurdere segment de best denk ik. Groot, strak, degelijk en praktisch in zijn eenvoud. Genoeg optie voor persoonlijke aanpassingen. Ik zal dit apparaat altijd aanraden!

Pluspunten

• Ruim
  • Mogelijkheden
  • Degelijk

t******************@g******** 12-09-2021

Door dat wij de vorige 2o jaar naar voldoende tevredendheid hebben gehad hebben wij deze gekocht

t*****************@z******* 31-08-2021

Een echte aanrader

wij zijn zeer te vreden overonze aankoop. Je hoort hem helemaal niet lopen dat is fijn in de open keuken kamer. Wij raden deze aan omdat die 3 laden heeft voor je groente,fruit ,eitjes snijvlees/kaas in de verpakking te bewaren.
We hopen er nog vele jaren plezier van mogen hebben. een aanbeveling die een goede kwaliteits koeler willen hebben.

Tjeert 22-05-2021

Liebherr koelkast

Dit is onze 2de liebherr koelkast en wat de voornaamste redenen waren om opnieuw voor een liebherr te kiezen is de goede kwaliteit en en de groente/ fruit laden, waarin de groenten en fruit aanzienlijk langer in houdbaar blijven.

Thei 13-05-2021

Liebherr is geweldig

We hebben vorig jaar een Liebherr grote diepvrieskast voor de tweede keer gekocht. De eerste was 25 jaar oud. Deze week de grootste Liebherr koelkast gekocht. Top producten voor zeer lange termijn. Kwalitatief zeer goed.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gaat zeer lang mee.
  • Prijs kwaliteit verhouding super

Frank 29-04-2021

Liebherr KB4330 BioFresh

Enorm grote ijskast. Zoals bedoeld, veel ruimte in koel gedeelte maar ook 3 laden voor groenten, vlees ed.
Netjes verzorgd apparaat.
Eenvoudige witte gekocht omdat het om functioneren gaat.

Pluspunten

• degelijk

Minpunten

• geen

Johan 08-03-2021

Liebherr KB 4330-21

We waren op zoek naar een ruime nieuwe koelkast, zonder vriesgedeelte, omdat onze oude koelkast het na 14 jaar had begeven. Vorig jaar hebben we een grote vrieskist van Liebherr gekocht. Dat is ons zo goed bevallen dat we ook nu gelijk voor Liebherr hebben gekozen.
Het apparaat is pas in gebruik maar het valt meteen op dat deze erg stil is. Wat voor ons de doorslag gaf om dit type aan te schaffen, zijn de drie ruime laden waar we oa vlees, kaas, groente en fruit op 0 graden kunt bewaren.

Pluspunten

• Ruim
  • 3 laden met temperatuur van 0 graden.

Minpunten

• Prijs