Liebherr CNEF 3915-21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNEF 3915-21 op Kieskeurig.nl.

9,4

Smit 17-04-2021

kost wat maar dan heb je ook echt wat!

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Mooi design, degelijk gebouwd, betrouwbare naam, stil en lekker ruim, nooit meer ontdooien :-) :-) ...... heb gewoon geen kritiek, nou ja okay je betaald misschien iets meer.

Had er al 1 in mijn vorige woning, maar ja meeverkocht..... nu meteen weer dezelfde gekocht en meteen nog groter!

Pluspunten

• degelijk gemaakt
  • goed afgewerkt
  • mooi design
  • stil
  • nooit meer ontdooien

Bertus 17-04-2021

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Wij hebben dit product gekocht om dat Liebherr de enige koelkast is die 4 vriesladen heeft.
De indeling van het koel gedeelte is ook zeer variabel.

peter 07-04-2021

zeer betouwbaar

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Deze combi als vervanger van een 22 jaar oude Liebherr KGTes 3946 welke nog steeds goed werkte.Wat kan ik er nog meer overzeggen??

Moorlag 22-03-2021

Grote koelvries combi mooie robuste uiterlijk in rvs look

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Na 16 jaar een liebherr koelvries combinatie gehad te hebben deze werkte nog prima wel hier en daar slijtage plekken en hoog energie verbruik nu deze prachtige chef 3915 21 aangeschaft.
Super tevreden over liebherr en kan het iedereen aanraden je betaald iets meer maar je heb er jaren geen omkijken meer naar. Super Grote koelruimte en 4 vrieslades met no Frost past genoeg in.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Handige indeling
  • Muis stil

Tonny 01-12-2020

Zeer ruime koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Een prachtige combinatie met zeer ruime inhoud. Eigenlijk de enige in zijn soort met zo'n grote vriezer (120 liter). Dit is niet ten koste van de inhoud van de koelkast gegaan (221 liter).

Pluspunten

• Zeer ruim

Minpunten

• Geen accessoires, maar dat was vooraf bekend

Sandy 26-09-2020

Prachtige, ruime koel-vries Liebherr

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Na goede ervaringen met een eerdere Liebherr die na 19 jaar nog altijd in gebruik is zonder problemen wederom een prachtige koel-vries combinatie van Liebherr gekocht. Zowel koel als vries is zeer ruim. Erg mooi en degelijk afgewerkt. En geen witte maar een rvs kleur uitgezocht. Prachtig exemplaar.

René M 24-09-2020

Nieuwe koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Ook al deed mijn Miele koelvriescombinatie het nog maar toch een top product van Lieberman gekocht met vier vrieslades en uiteraard energie zuinig ben in de showroom in Uithoorn wezen kijken zeer vriendelijke medewerker die mij tekst en uitleg gaf omtrent verschillende types
Ga voor dit merk krijgt u geen spijt van
Mijn type is de Liebherr CNef 3915-21

Pluspunten

• De grote met vier laden
  • Vier vrieslades

JeanneB 15-09-2020

Groot, mooi, zuinig een super Combi kast!

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Ik ben helemaal tevreden over deze koel-vries combinatie!
We hadden hiervoor een koelkast met drie laden dus wilden in ieder geval weer drie, maar deze had zelfs vier. Wij als gezin van vier en 1 x in de week boodschappen doen wilden vooral een grote koel-vriescombinatie. Nou deze is twee meter hoog, maar ik kan nog steeds overal bij. Hij heeft een voor ons handige indeling en is zeer makkelijk schoon te maken, naast dat hij zelf defrost. De laden zijn erg diep dus er kan lekker veel in. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen, ik vond de glasplaatjes wat eng, ze zijn erg dun en ik was bang ze te breken. Zolang dat niet gebeurd (zal gehard glas zijn) is het een prima kast!

WV 17-07-2020

Weer gekozen voor Liebherr.

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3915-21

Dit is onze tweede grote koelvriescombinatie van Liebherr. Onze vorige combinatie was al erg oud en had hier en daar slijtageverschijnselen. We hebben direct weer gekozen voor Liebherr. We hebben ongeveer hetzelfde model gekozen vanwege het gebruikersgemak en indelingsmogelijkheden. We hebben bewust gekeken naar de deurindeling i.v.m. de grotere flessen en nu hebben we een vierde diepvrieslade.

Pluspunten

• groot
  • stiller dan ons oude model

Minpunten

• de prijs is best hoog