Liebherr CNEF 3515-21 - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
221 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNEF 3515-21 op Kieskeurig.nl.

Peter 19-02-2021

Liebherr CNEF 3515 koelvries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3515-21

De koelvries combinatie heeft een mooie uitstraling door de roestvrijstralen deuren. Het open van de deuren gaat bijzonder ligt door de fantastische handgrepen. De koelkast heeft een enorme binnen ruimte. Het flessen rek is ideaal en de twee groenten bakken die over wieltje lopen zeer praktisch. Ben zeer blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Flessenrek
  • Handvaten
  • Twee groente laden
  • Apart instellen temperatuur

Coban-Koek 28-12-2020

Een ideale koelkast voor elk ieder!

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3515-21

Hele goede koelkast! Als je de koelkastdeur lang open houd dan geeft het een signaal af zodat je weet dat de deur niet dicht is of te lang open staat. Tevens is de handvat erg ideaal! Je hoeft de deur niet met geweld open te trekken zoals je gewend bij andere koelkasten. Deze sluit makkelijk en opent net zo makkelijk door de zuigfunctie. Daarmee klik je hem ook weer zo open. De inhoud van de koelkast is prima, indeling is goed en je kan makkelijk zelf de koelkast veranderen van binnen. Voor de rest een moderne fijne koelkast echt een aanrader!

Pluspunten

• goede deursluiting
  • zelf bepalende indeling

Freddy de Haan 19-12-2020

Top koelvriescombinatie een Aanrader.

Geschreven voor: Liebherr CNEF 3515-21

Dit product om de prijs/kwaliteit. 7 jaar garantie. Kleur en vormgeving modern. Deursluiting erg goed. Deur open dan piept het apparaat. Je kunt zelf de indeling indelen. Groente la op rolletjes. Kortom top product.