Liebherr CNef 3115-21 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNef 3115-21 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

HildeZ 25-04-2023

Mooie tussenmaat koel/vriescombi. Goede service!

Mooie tussenmaat koel/vriescombi als je geen ruimte hebt voor apart of heel groot model.
Koeldeel: Fijn rollende groente/fruitlades, je kunt de glazen planken op verschillende manier variëren (een kan gehalveerd worden) om alle spullen mooi kwijt te kunnen.
Vriezer: perfecte no frost, dus geen last van minder ruimte door opgevroren delen. Je kunt in de twee grote lades o.a. goed broden in de diepte kwijt. De derde lade is iets groter dan de helft van de anderen, dus die gebruiken wij voor zakjes en bakjes.
Na iets meer dan een jaar hoorden we bij het aanslaan een zachte hoge piep (=normaal, koelvloeistof die door een dun leidinkje wordt gespoten) wat luider worden en daarna kwam er ook nog een wat luider brommend geluid bij van de compressor. Na bellen hierover met ...... werd er zonder ingewikkeldheden een afspraak met een onderhoudspersoon ingeboekt. Bij de afspraak werd de koelkast zo ingesteld dat het probleem goed te horen was en werd de oorzaak uitgelegd. Daarnaast bleek nog een schroefje (dus niet de pootjes) bij de onderste deur niet uitgedraaid, waardoor de koelkast nu nog wat stabieler staat (mogelijk mede-oorzaak van het harder brommen). We wachten de geluiden nu even af, maar qua serviceinzet zit je met een Liebherr dus naar mijn ervaring goed.

Pluspunten

• Indelingsopties
  • No frost
  • Service
  • Handgreep

Minpunten

• geluid?
  • Lampgrootte

t******@z******* 22-09-2022

prima apparaat, maar wel prijzig

Wat mij vooral bevalt is dat het vriesvak niet dicht vriest, en de bakken lopen op wieltjes.
Mijn vorige Liebherr koelkast moest ik elke maand ontdooien.

Nick 03-09-2022

Een top koop

Dit is echt een top koelkast. Vooral de deur grepen zijn zo mooi en functioneel. Nooit meer trekken aan de deur. Indeling is mooi en prettig in gebruik. Echt een aanrader deze koelvriescombinatie 👍

Pluspunten

• Deurgrepen
  • Inrichting

n***********@o********** 26-06-2022

Bevalt heel goed, top koelkast!

Hele fijne vrijstaande koelkast. Doet wat het moet doen en zelfs beter. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • goede uitstraling

t******@z******* 04-06-2022

Gewoon goed

Ik had een Liebherr koelkast die 15 jaar mee ging en toen begaf een onderdeel het, waarop ik naar Swaak Leiden ging en die wisten raad met mijn probleem. Repareren had geen zin want het was slijtage en ouderdom, Dus kocht ik een nieuwe, want ik wil de zekerheid dat ik er niet naar om hoef te kijken dat het apparaat het goed doet. Een Liebherr doet het gewoon goed.

Renee 24-03-2022

Excellent

Ik ben kompleet tevreden over de Liebherr producten, ik heb 2 vrieskasten en een combi koelkast, super kwaliteit, gaan heel lang mee en zien er prachtig uit, zuinig in gebruik

Pluspunten

• prima kwaliteit
  • gaat lang mee

Minpunten

• geen

Joy 28-08-2021

De ideale koel vriescombinatie van mij.

Ik ben erg blij met deze koel vriescombinatie nooit meer ontdooien en erg veel ruimte , gewoon een topper

Pluspunten

• Superfrost functie
  • Veel ruimte
  • maakt weinig geluid

JanineG 03-07-2021

Liebherr koelvriescombinatie

Fijne compacte koelkast van 1.63cm. Voor kleine ruimtes en mensen een uitkomst. Soepele handgrepen, waardoor er weinig kracht nodig is om een deur te openen. Het instellen van o.a. de temperatuur van het vries en koel gedeelte is gemakkelijk. Daarbij zijn er nog extra opties. De ruime lades in de vriezer zijn doorzichtig, en de plankjes in de koelkast zijn gemakkelijk te verplaatsen. Als dat nodig is. Een groot voordeel is de non frost. En Het is daarnaast een mooie blikvanger met zijn RVS design.

Pluspunten

• Non-Frost
  • Stille koelkast
  • Klem tegen omvallen flessen
  • Deur omzetbaar

Tommd 23-04-2021

Fijne stille compacte koelkast

Mooie stille koelkast. Liebherr is altijd een kwaliteits produkt. De vorige ging al ruim 20 jaar mee; deed het nog uitstekend masr gezien het geringere stroomverbruik hebben we maar besloten hem te vervangen.

Pluspunten

• Stil
  • Mooie verlichting
  • Goed afgewerkt.
  • Mooie stevige lades

Minpunten

• Geen flesse rack

Connie 13-03-2021

Fijne deuren

Mooie koelkast. Deuren gaan super dicht. Ook als hij open blijf staan gaat er een geluidje, heel fijn is dat. Het licht in de koelkast is heerlijk vel. Ook de doorschijnenden bakken is handig. Nooit meer ontdooien.

Pluspunten

• Het alarm belletje bij niet dichter deur
  • De deuren gaan heel fijn open maar ook dicht

Minpunten

• Heb niets kunnen ontdekken.

Schouten 10-03-2021

Dit is pas een koelkast!!

Compact, hoogwaardig afgewerkt en ruimte!
Neem nooit geen andere meer!
Menu is eenvoudig, koelen en vriezen perfect in te stellen. ( veel goede extra opties!!)
Flexibele indeling zowel koel als vriesgedeelte
Beste koop !!!!!

Pluspunten

• alles!!

Minpunten

• Niets

Mark 03-01-2021

Mooi uiterlijk, Stil in gebruik en veel opbergruimtes

Deze koelkast gekocht vanwege het design. Opbergruimtes zijn goed en overzichtelijk. Ik kan er genoeg producten in kwijt. Wat ik zelf erg leuk vind om te horen is dat ik van andere mensen complimenten krijg over mijn koelkast. Want daar doe je het ook een beetje voor! :)

Esther 12-12-2020

Mooie, ruime koelkast

Na 28 jaar (!) heeft onze vorige koelvriescombinatie toch "de geest gegeven".
Deze koelkast ziet er (mede door de zilverkleur) prachtig uit en is ook erg functioneel in te delen. Hij lijkt niet zo groot, maar er kan uiteindelijk veel in. De diepvries is ook handig, doordat er geen "tussenschotten" tussen de lades zitten. Dit gaf bij ons vorige wel eens problemen. Al met al een prima aankoop. Dik tevreden.

Pluspunten

• Royale koelkast
  • Mooie looks
  • Geen tussenschotten lades diepvries

Minpunten

• Is af en toe wat lawaaierig (is niet hinderlijk)

A Peters 14-07-2020

Mooi design

Fijne koel-vriescombinatie, mooi design. Het enige minpuntje is dat de combinatie vrij veel herrie maakt.

Pluspunten

Minpunten

• Lawaaierig

friedje52 04-06-2020

Een zeer goede keuze voor ons door Bots Witgoed Asten

Een fijne Combinatie en veel ruimte zowel in koelen en vriezen. De groentenlades llopen mooi op wieletje en de vriesgedeelte hoeft niet te worden ontdooid wnat dat gebeurd automatisch .

Pluspunten

• Groentenla op wielen
  • Automatisch ontdooien

Peter 30-05-2020

Fijne moderne koel-vries combi met duidelijk dig. display

Deze koel-vries combinatie gekocht als 2de apparaat voor in de schuur en een paar dagen nu in huis. Mooi modern design met vooral een mooi en duidelijk digitaal display. Er zit een uitgebreide Nederlandse handleiding bij. Veel mogelijkheden zoals de supercool, superfrost en smartdevice-functie. Ook precies het goede formaat wat we zochten. Best een pittig prijsje voor een koelkast maar zo te zien dubbel en dwars waard. Ook gratis 7 jaar garantie na aanmelding is een mooie extra service.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Temp. perfect in te stellen