Liebherr CNP 4813 NoFrost wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 4813 NoFrost wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Michael 11-07-2023

Top koel/vries combi

Top koel/vries combi en makkelijk en zuinig in gebruik en mooi groot en ruim een top aankoop

Pluspunten

• Makkelijk
  • Ruim
  • Zuinig

G*******@l****** 25-10-2022

Een aanrader

Het is een ruime koelkast waar veel producten inpassen. Ook de lades in het vriesgedeelte zijn ruim. Onderhoud is eenvoudig en vraagt niet veel tijd. Kortweg een mooi product

g********@z******* 01-06-2022

Aanbeveling

Heb tot volle tevredenheid meer dan 10 jaar gedaan met de voorganger van dit product. Goede verbeterde indeling ,prettig in gebruik. Strak uiterlijk.

Pluspunten

• Indeling
  • Overzichtelijk
  • Ventilator pluspunt

schaap 02-05-2022

Zeker een aanrader

Mooie grote koelkast met grote vriezer voor in de garage. Past heel veel in en maakt bijna geen geluid.
Zeker ook voor in de koude wintermaanden.
Een een zeer goede prijs.

Pluspunten

• past heel veel in
  • veel verstelmogelijkheden

j**************@z******* 23-03-2022

Top koelkast

Mooie grote koelkast en werkt perfect ook makkelijk te bedienen ook nofrost is top

nico 16-03-2022

Een aanrader

Na 27 jaar trouwe dienst van de combi KGK 4055 van Liebherr hebben we hem vervangen voor CNP 4813-23 ook van Liebherr en hij bevalt ons héél goed. Is aan te bevelen.

Pluspunten

• Ruim koelgedeelte
  • Ruime vries lades
  • Veel ruimte in de groente lade

Mariëtte 03-01-2022

Prachtige, ruime koelkast

Het is een prachtige, zeer ruime koelkast. Ook het vriesgedeelte is ruim, met 3 grote lades. Het uiterlijk van de kast is mooi strak, doordat de handvatten in de deuren geïntegreerd zijn. Verder is de koelkast ook van binnen mooi afgewerkt. Hij koelt en vriest uitstekend. Er hadden wat meer mogelijkheden mogen zijn om de hoogte van de glasplaten te veranderen; dit is voor ons echter geen probleem. Wel hadden we gehoopt dat het geluid van de motor iets stiller zou zijn. Ik verwacht, gezien de kwaliteit van Liebherr, dat we er lang plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi

j***********@g******** 11-12-2021

Topper!

Mooie koelkast, veel ruimte, weinig geluid en werkt perfect in niet geïsoleerde schuur!

• Veel ruimte
  • Weinig geluid
  • Werkt goed in niet geïsoleerde schuur

t********@g******** 23-10-2021

Super koelvries combinatie

Ik ben zeer tevreden met de koelvries combinatie. Mijn vorige heeft het 20 jaar perfect gedaan zonder problemen daarom heb ik weer gekozen voor een LIEBHERR. Ik raad het ook iedereen aan.

Pluspunten

• Zuinig mooi

Minpunten

• Maak iets meer kabaal als oude Liebherr

j********@h********** 08-10-2021

Een aanrader

Omdat Liebherr bekend staat om zijn goede naam. Dus wordt het een Liebherr koel/vries combinatie.

p*****@p********* 30-08-2021

Energiezuinige koel -vriescombinatie

Mooie goed ingedeelde energiezuinige rumoerige koel-vriescombinatie met veel ruimte.

Pluspunten

• Energiegebruik
  • Prima indeling

Minpunten

• Rumoerig
  • Onderste lade koelgedeelte liever gesplitst

Theo Smits 06-04-2021

Energiezuinige en gebruiksvriendelijke koel/-vriescombinatie

Hoe vaak in een mensenleven koop je nou een koel-/vriescombinatie? Niet vaak. Dus toen mijn vrouw en ik een nieuw koelkast wilden kopen, hebben we onze keuze gebaseerd op feiten en niet op een glad verkooppraatje.

Test Consumentenbond
Op basis van de test van de Consumentenbond hebben we gezocht naar een koel-/vriescombinatie die allereerst zeer energiezuinig is, er mooi uitziet, veel ruimte biedt in het koel- en het vriesgedeelte en hoog wordt aangeschreven op het gebied van gebruiksgemak. En natuurlijk hebben we ook goed naar de prijs gekeken.

Keuze valt op Liebherr CNP 4813-22
Uiteindelijk viel onze keuze op de Liebherr CNP 4813-22, de iets duurdere, maar nóg zuinigere én ruimere broer van de CN 4813. Het koeldeel is praktisch ingericht en biedt een enorme hoeveelheid ruimte voor levensmiddelen. Ook het vriesdeel kenmerkt zich door gebruiksgemak en 3 ruime lades.

NoFrost
Bij onze oude koelkast vormde zich vaak ijs n het vriesgedeelte, waardoor de laden niet meer open konden. Daarom zijn we zo blij dat de Liebherr CNP 4813-22 is uitgevoerd met NoFrost, waardoor er geen ijsvorming kan ontstaan.

Gratis 5 jaar extra garantie
Bovendien zijn we super blij met de 5 jaar extra garantie die we GRATIS van Liebherr ontvangen. Kortom, wij zijn superblij met onze nieuwe koel-/vriescombinatie waar we nog heel veel jaren van zullen genieten!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Grote netto inhoud
  • NoFrost
  • Fraaie uiterlijk
  • Gratis 5 jaar extra garantie

E.S. 03-04-2021

1e moest retour (productiefout) tweede bevalt perfect

Prachtige koel-vriescombinatie, helaas was het deurrubber van de vriezer bij het eerste exemplaar niet goed gemonteerd, goede service bij Coolblue zorgde ervoor dat de volgende dag een vervangend exemplaar bezorgd werd. Bij dit exemplaar was een tegenvaller dat bij het omdraaien van de draairichting van de deur de passing niet zo fraai is. Zou prettig zijn om een paar nylon ringetjes meegeleverd te krijgen om de hoogte van de deur goed te kunnen aanpassen. Al met al wel tevreden over het product, doet z'n werk goed en stil.

Pluspunten

• Stil
  • Goed afgewerkt

Minpunten

• Geen transportwieltjes aan de achterzijde
  • Matige passing deur na verwisselen draairichting

Westerhof 11-03-2021

Grote,overzichtelijke koelkast

Veel ruimte,gemakkelijke bediening,koelt en vriest perfect, geïntegreerde handgrepen.prachtige kast.het flessenrek is zeker zeer handig.de koelkast is daarnaast zeer stil.

Gurbe 01-03-2021

Liebherr kwaliteit

Goede koelkast met voldoende capaciteit. Ideaal dat er voldoende licht in zit en temperatuur opgave, ipv draaien aan een wielletje. Alarm als de deur blijft openstaan.

Pluspunten

• Veel planken mogelijk
  • Alarm bij deur niet dicht
  • Temperatuur is in C instelbaar

Minpunten

• Liebherr prijs is stevig

Ruud 30-12-2020

Betrouwbare zuinige kwaliteits koel-,vriescombinatie

Zeer tevreden met de aankoop van de koel-, vriescombinatie Liebherr4813-22 (338 ltr type).
Zeer zuinig apparaat A+++. Gekozen voor Liebherr omdat onze vorige het 27 jaar probleemloos heeft gedaan en nu kapotte thermostaat. (tijd voor een nieuwe). Nu zelfs 7 jaar garantie. Iets duurder dan zijn gelijknamige broertje maar meer inhoud en nog iets zuiniger. Comfortabel in gebruik/indeling. Deurtjes kunnen eenvoudig links of rechts draaiend gemonteerd worden. Geluidsnuveau is minimaal. Op naar de volgende 27 jaar !!

Pluspunten

• zuinig
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet gevonden

A.D Zoeteweij 17-09-2020

koelvriescombinatie LIEBHERR CNP4813

deur vriezer sluit niet goed
deze stuitert open waneer je de deur sluit komt dan op
smal kiertje en geeft dan geen piepsignaal waar door alles ontdooit
vriezer kun je niet apart uit zetten koelkast wel

Minpunten

• vriesdeur sluit niet goed
  • vriezer kun je niet apart uitzetten