Liebherr CN 4835 wit - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CN 4835 wit op Kieskeurig.nl.

9,1

Breda 22-07-2021

Bevalt mij zeer goed

Geschreven voor: Liebherr CN 4835 wit

Ik heb voor Liebherr gekozen i.v.m. de kwaliteit en duurzaamheid. Mijn vorige was ook een Leibherr van 22 jaar oud en doet het nog steeds. Ik wilde graag en NO FROST, zodoende heb ik een nieuwe gekocht.

Pluspunten

• Degelijke materiaal keuze

Sjors 23-06-2021

Ruimte met super koeling

Geschreven voor: Liebherr CN 4835 wit

Je hebt goede koelkasten en hele goede koelkasten. De CN4835 behoort tot de laatste categorie. Genoeg ruimte voor al je etenswaren, snel gekoeld en overzichtelijk in te delen. Er zit zelfs een doos bij waarmee je ijsblokjes kunt maken. De koelkast is bijzonder stil. Onze oude Liebherr die 14 jaar heeft gewerkt heeft een goede opvolger gekregen. Enig nadeel is dat hij door dikke isolatiewanden iets minder inhoud heeft. Maar dat is voor ons geen probleem. Hij is daardoor een stuk zuiniger dan onze oude.

Pluspunten

• Snelle koeling
  • Bijzonder stil

Minpunten

• Kleiner vriesgedeelte
  • Geen verlichting in vriesvak

Mark 19-01-2021

werkt super en mooi degelijk materiaal en afwerking en

Geschreven voor: Liebherr CN 4835 wit

Prijs kwaliteit helemaal prima, had al een liebherr vriezer, ook erg tevreden over en nu eindelijk een liebherr koelkast. Zou niet anders willen. Goede verlichting handgrepen koelt perfect en mooi degelijk apparaat. Erg blij mee!

Pluspunten

• Verlichting
  • Functioneel en afwerking

Minpunten

• Niets

Peter 31-10-2020

Zeer ruime koelvrieskast.

Geschreven voor: Liebherr CN 4835 wit

Hoge kwaliteit van afwerking. Stil. Klein minpunt een kleine lade is niet standaard maar moet als accessoire bijgekocht worden. Handgrepen vergemakkelijken het openen van de deuren.

Pluspunten

• Veel ruimte.
  • extra diepe koelruimte

Minpunten

• Kleine lade in koelruimte niet standaard.

Adrie 09-10-2020

Liebherr koel vriescombinatie kwaliteits product

Geschreven voor: Liebherr CN 4835 wit

Mooie koelvriescombinatie /kwaliteits product duurzaam dit is myn 3de liebherr koelvriescombinatie wil geen ander merk /erg stil

Pluspunten

• Goede service
  • Lange levensduur

Jamshaid 07-08-2020

strakke design

Geschreven voor: Liebherr CN 4835 wit

Qua oog ziet de koelvriescombinatie er zeer aantrekkelijk uit. Tevens is de indeling gunstig ingericht. Als enige aanmerking wil ik melden dat de display zich binnenin bevindt en dus niet waarneembaar is wanneer de koelkast gesloten is. Bovendien zou het ook handiger zijn om de actuele temperatuur van de koelkast te zien i.p.v. de streefwaarde (bij installatie).

• Inrichting

Minpunten

• Display Locatie
  • Display Temperatuur

smetbert 04-06-2020

IJskoud de beste

Geschreven voor: Liebherr CN 4835 wit

Nieuwe Liebherr koelkast gekocht. Alle spullen nu echt koud en veel langer te bewaren. Bediening super eenvoudig. Indeling slim, glasplaten stevig. Door dunnere isolatie van de wanden is er veel meer ruimte IN de koelkast. Een aanrader...!!

Pluspunten

• bediening
  • temperatuur