Liebherr CN 4835-21 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CN 4835-21 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

onbekend 11-07-2023

Super aankoop

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Dit model gekocht omdat het een eenvoudig menu heeft want er zijn zo veel mogelijkheden bij de nieuwere modellen waarvan ik GEEN gebruik wil maken. Dit model is een zeker voor de wat oudere mensen een prima keuze door de eenvoud en niet te vergeten geweldig grote, simpel vast te houden handgrepen voor mensen met pijnlijke handen en de deuren gaan zo soepel open, ik heb nog geen minuut spijt gehad van deze aankoop.

r*******@g******** 11-10-2022

Weer een Liebherr voor zorgeloos vriezen en koelen!

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Deze koel/diepvries combinatie is de opvolger van onze vorige Liebherr na jaren van trouwe dienst. Wij kozen weer voor Liebherr omdat dit merk zeer betrouwbaar is en heel practisch qua indeling. Via de site van Liebherr hebben wij nog wat handige accessoires toegevoegd; de VarioSafe lade en een flexsysteem voor in de Bio-Coolbox. Wat ons opvalt en zeer bevalt; de combinatie koelt en vriest supersnel en is geruisloos. Je kunt ook zien dat er zorg is besteed aan de afwerking binnen en buiten, geen stofvretende roostertjes en een handig digitaal menu in een touch display dat ook nog als optie via Internet bediend kan worden. Verder behoren geurtjes in de koelkast tot het verleden. En met 7 jaar extra garantie zekerheid weten wij zeker dat ook deze koel/diepvries combinatie weer heel lang meegaat!

Pluspunten

• Muisstil
  • Practische indeling
  • Heel goed afgewerkt

Minpunten

• Prijzig

d*************@g******** 31-05-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Het is een mooie koel/vrieskast en hij is rustig en hij werkt goed ik ben er blij mee en het is een goede keuze .

Pluspunten

• Makkelijke indeling

aroipt 20-01-2022

Goede degelijke koelkast

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Erg tevreden. Mooie koelkast, zeer degelijke kwaliteit. Handige indeling. Doordat er geen schotjes tussen de vriezer lades zitten past er veel in de lades: het verrast mij regelmatig dat de vriezer lades nog dicht kunnen, maar dat lukt altijd. Het enige nadeel vind ik het geluid: hij is niet storend hard, en bij ons is de keuken een losse ruimte van de eetkamer en woonkamer, maar ik kan mij voorstellen dat het wat hinderlijk kan zijn in een open keuken. Maar dat heb je met veel niet-inbouw koelkasten.

j**********@z******* 22-12-2021

Kies Liebherr voor koelen en vriezen

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Vorige koel/vriescombinatie was ook van Liebherr en was reeds 17 jaar oud.
Heel goed bevallen. Nooit wat mee. Is er een onderdeeltje kapot , zoals een steun van de deurrekjes, dan even bellen en wordt gratis geleverd/opgestuurd.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • degelijk uiterlijk

Breda 22-07-2021

Bevalt mij zeer goed

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Ik heb voor Liebherr gekozen i.v.m. de kwaliteit en duurzaamheid. Mijn vorige was ook een Leibherr van 22 jaar oud en doet het nog steeds. Ik wilde graag en NO FROST, zodoende heb ik een nieuwe gekocht.

Pluspunten

• Degelijke materiaal keuze

Sjors 23-06-2021

Ruimte met super koeling

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Je hebt goede koelkasten en hele goede koelkasten. De CN4835 behoort tot de laatste categorie. Genoeg ruimte voor al je etenswaren, snel gekoeld en overzichtelijk in te delen. Er zit zelfs een doos bij waarmee je ijsblokjes kunt maken. De koelkast is bijzonder stil. Onze oude Liebherr die 14 jaar heeft gewerkt heeft een goede opvolger gekregen. Enig nadeel is dat hij door dikke isolatiewanden iets minder inhoud heeft. Maar dat is voor ons geen probleem. Hij is daardoor een stuk zuiniger dan onze oude.

Pluspunten

• Snelle koeling
  • Bijzonder stil

Minpunten

• Kleiner vriesgedeelte
  • Geen verlichting in vriesvak

Mark 19-01-2021

werkt super en mooi degelijk materiaal en afwerking en

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Prijs kwaliteit helemaal prima, had al een liebherr vriezer, ook erg tevreden over en nu eindelijk een liebherr koelkast. Zou niet anders willen. Goede verlichting handgrepen koelt perfect en mooi degelijk apparaat. Erg blij mee!

Pluspunten

• Verlichting
  • Functioneel en afwerking

Minpunten

• Niets

Peter 31-10-2020

Zeer ruime koelvrieskast.

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Hoge kwaliteit van afwerking. Stil. Klein minpunt een kleine lade is niet standaard maar moet als accessoire bijgekocht worden. Handgrepen vergemakkelijken het openen van de deuren.

Pluspunten

• Veel ruimte.
  • extra diepe koelruimte

Minpunten

• Kleine lade in koelruimte niet standaard.

Adrie 09-10-2020

Liebherr koel vriescombinatie kwaliteits product

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Mooie koelvriescombinatie /kwaliteits product duurzaam dit is myn 3de liebherr koelvriescombinatie wil geen ander merk /erg stil

Pluspunten

• Goede service
  • Lange levensduur

Jamshaid 07-08-2020

strakke design

Geschreven voor: Liebherr CN 4835-21 wit

Qua oog ziet de koelvriescombinatie er zeer aantrekkelijk uit. Tevens is de indeling gunstig ingericht. Als enige aanmerking wil ik melden dat de display zich binnenin bevindt en dus niet waarneembaar is wanneer de koelkast gesloten is. Bovendien zou het ook handiger zijn om de actuele temperatuur van de koelkast te zien i.p.v. de streefwaarde (bij installatie).

• Inrichting

Minpunten

• Display Locatie
  • Display Temperatuur