Inventum SKV1782RI roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum SKV1782RI roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

K********@g******** 22-12-2022

Beste van het beste

Zie rev. Wat een mooi toestel, past precies in onze keuken.

vr. gr. B. Kweekel

f*******@h************ 03-09-2022

Slechte service geen ijsblokjes

Ik heb deze koelkast nu ruim 1 jaar hiervoor had ik een Atag Amerikaanse koelkast dat is mijn referentiekader.
Allereerst zijn de zijkanten van de koelkast niet rvs maar grijs plastic als je dat niet erg vindt is hij van buiten mooi. Van binnen zijn er weinig mogelijkheden om de vakindeling aan te passen dat vindt ik minder.
Maar het meest ergerlijk is het functioneren van de ijsblokjesmachine en de onmogelijkheid om iemand van inventum service-afdeling te kunnen spreken.

Ik heb nu al meerdere keren gehad dat de ijsblokjes machine het begeven heeft en niet meer functioneerde. De föhn erop omdat bij sommige forums staat dat dan de waterleiding bevroren is. Dat heeft een keer geholpen. Maar er is geen resetten knop. Als de arm foutief omhoog staat is die niet meer te resetten. De service-afdeling reageert alleen op mail en je hebt het gevoel met een robot te praten. Erg frustrerend allemaal. Ik zou dit merk nooit meer kopen.

Pluspunten

• Prijs
  • Snelle levering

Minpunten

• Service-afdeling
  • Technische kwaliteit ijsblokjesmachine

Jansen 22-03-2022

Prima Amerikaanse koelkast

Mooie koelkast. Een van de weinige van deze afmetingen. Is stil, werkt goed.
Er zat geen juiste aansluiting bij om op het waternet aan te sluiten. Deze hebben wij appart aan moeten schaffen (erg jammer/kostbaar).
Met aansluiten gaf hij wel een lekkage. Deze is echter na enkele dagen verdwenen. (Vermoedelijk door zetting van de materialen...?)
Spuugt enkel wel veel ijsblokjes ineens uit zodra je de knop inhoudt.
Het is ook even wennen dat de onderzijde van zowel de koekast- als diepvriesdeur vrij laag zitten, waardoor ik hier al enkele malen mijn tenen hard tegenaan gestoten heb.
Dit hebben wij uiteindelijk opgelost door hem op een 2 cm hoge plaat te zetten. Dit lukte niet met de stelpootjes.

Pluspunten

• stil
  • ijsblokjes

Minpunten

• kleine lekkage ontdekt na installatie
  • Onderkant deur komt laag bij grond

Harm Jansen 02-12-2021

Mooie 'zuinige' Amerikaanse koelkast

Nadat onze 12 jaar oude Amerikaanse koelkast 'kuren' begon te krijgen toch maar een nieuwe aangeschaft. De Inventum SKV1782RI.
Prachtig apparaat, robuust, mooie materialen toegepast. Makkelijke te lezen handleiding. Simpel te instaleren (aansluiting op het waternet i.v.m. ijsblokjes machine).
'Zuinig' in verbruik: zo'n 20% minder energie verbruik dan de vorige Amerikaanse koelkast op jaarbasis.
Enkel na installatie ontdekt dat er een kleine lekkage ergens moet zitten... Reeds gemeld bij het bedrijf waar wij het aangekocht hebben. Zij gaan met de fabrikant schakelen en gaan het oplossen. Nu vol vertrouwen afwachten.

Pluspunten

• mooie materialen
  • zuiniger dan de oude

Minpunten

• kleine lekkage ontdekt na installatie

m********@w***** 20-10-2021

Prima USA koelvries kast

Deze gekozen voor de prijs/kwaliteit verhouding.
Mooi design en ruimekoel en vrieskast.
water en ijs dispenser werkt goed en zeer prettig om altijd koud water en ijs klontjes te hebben.
Prima USA koelkast !

Pluspunten

• design en binnen ruimte
  • water dispenser

Minpunten

• niet kunnen vinden

Peter L 20-09-2021

Prima verhouding prijs - kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Was voor ons de reden om te kopen. Moet duurzaamheid nog even afwachten. Inventum geeft wel vijf jaar garantie.

Pluspunten

• wieltjes voor plaatsing
  • goede verlichting
  • makkelijk instelbaar
  • mooi aanzicht..

Minpunten

• nog niks gevonden..

s*************@z******* 18-08-2021

enorm tevreden

ik verbaasde me bij het aanzetten hoe geweldig licht het is lijkt wel daglicht zelfs als hij volstaat . water ,ijs en zelfs schaafijs . prijs kwaliteit geweldig!

Pluspunten

• perfect licht
  • ijs ,schaafijs
  • stil

Minpunten

• nog niet gevonden heb hem net

Wiep 22-02-2021

Mooie koelkast maar?

De 1 1/2 liter flessen met frisdrank vallen eruit zodra de de deur open doet, zit geen beugel.
De plankjes in de koelgedeelte zijn minimaal in hoogte in te delen.
Het aantal ijsblokjes dat je wil kan je niet instellen, het zijn er vaak net een paar teveel.
Aansluiting op de kraan die er bij zit voldoet niet, schiet los.

Petra 24-12-2020

Inventum amerikaan

Top koelkast geweldig veel ruimte ,goed in te delen, goede ijscrusher en koud water systeem met filter tevens is hij fluister stil!!!!!!!!!!!!

Leon Verschuren 13-11-2020

geweldige Amerikaanse koel-vriescombinatie

prima Amerikaanse koelkast , prima prijs voor goede kwaliteit. Ruim, mooi disign, makkelijk te plaatsen en prima Nederlandstalige gebruiksaanwijzing en 5 jaar garantie.

Pluspunten

• goede indeling
  • prima duidelijke bediening

Minpunten

• geen

Bert 18-09-2020

mooi uitziende amerikaans koelkast

De koel/vriescombinatie maakt zeer weinig geluid. ziet er robuust uit, en van zeer goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Pluspunten

• water, ijsklontjes en geschaaftijs.

Minpunten

• Niet

Min Kwong 25-07-2020

Ruime koelkast met bediening gemak

Lekker ruim crush ijs ideaal voor cocktails te maken. Bediening is makkelijk handleiding niet nodig gehad.
Design mooi staat mooi in de keuken.

Raymond 07-07-2020

maakt herrie

te laag en maakt herrie.... de koelkast staat in de omschrijving als 178.8cm, is echter maar 176.8 cm hoog.. ik zie ook dat dit nog niet eens aangepast is.. als ik dit had geweten had ik deze koelkast nooit, en ik bedoel echt NOOIT gekocht

Pluspunten

• geen

Minpunten

• verkeerde maatvoering in omschrijving