Inventum KV1781R roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KV1781R roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jojojojo 24-10-2022

prima voor kleine huishouding

Voor een een kleine huishouding ideale koelvriezer. Genoeg ruimte in zowel koelkast als vriesgedeelte.
Is nauwelijks hoorbaar.

Pluspunten

• stil

adebak 17-10-2022

Grandioos

Heerlijke koelvriezer, die ook nog eens luxe uitstraalt
enkele weken in bezit. Was even probleem met apart instellen op de deur voor koeling en vriesgedeelte apart. (Ik drukte veel te hard), Roestvrij staal is alleen de deur. Op het onderste plateau zit in de achterwand een schuifje waarmee je de luchtvochtigheid in de fruit/groentelade kunt regelen. (naar rechts is open) enige puntje van kritiek: Ik lees dat dat je het lampje (verlichting) niet zelf kan vervangen. Vraag me af wat me dat gaat kosten met mogelijk monteur/voorrijkosten. Dan iets om misschien jaloers van te worden. Ik kocht hem voor 399 euro - 20 procent(1 dag actie) =320 euro. Grandioos.
Oja, en hij is nog stil ook, en 5jaar garantie (3 jaar via online registratie. Top

Pluspunten

• lage prijs
  • kwaliteit
  • 2+3 jaar(online) garantie
  • veel ruimte
  • stil

Minpunten

• lampje niet zelf te vervangen

adebak 17-10-2022

aanvulling op "Roestvrij staal is alleen de deur". De rest is (wel heel erg mooi) gespoten.

h*****@k********* 29-09-2022

mooi product

Ik zocht een koelvries combinatie die niet al te duur is, hij moest 60 cm breed zijn en en een redelijke vries ruimte om moestuin spullen te bewaren. de indeling boven is mooi ook vanwege de twee vershoud lades voor groente en fruit. ik was in het begin bang dat ik problemen zou krijgen met het omdraaien van de deur van rechts naar links draaiend, vanwege de electronische gedeelte in de deu, maar na het lezen van de handleiding en tips van de verkoper was het een fluitje van een cent. maar vanwege de onbekendheid van het onderwerp doe je dit niet in 2 minuten , maar iedere bandenplakker zou met beleid dit kunnen. er is rekening mee gehouden dat de deur omgedraaid zou worden en daar is men vernuftig mee omgegaan. bij een rechts draaiend deur zit aan de linkerkant onder een klepje een extra kabel en een magneetje, de magneet breng je over naar rechts, druk het kabeltje terug en dek af met het klepje, dan zit er links een rubbertje over een contra stekker die breng je over naar rechts op de koelkast , trek het kabeltje uit de linkerkant van de deur en als de scharnier vastzit druk je die op de contra stekker . er zijn nog wat details die ik niet vertel maar dat wijst vanzelf, alle onderdelen om dit te doen zitten bij de koelkast.
al met al goed te doen. ik ben blij met mijn nieuwe koelvries combinatie .
nog een plus punt is dat er geen handvaten op de kast uitsteken waar je achter kan blijven hangen. zeker als de koelkast op een plaats staat waar je altijd langsloopt als je de keuken ingaat.

Pluspunten

• groot inhoud
  • helder verlichting
  • geen uit stekende onderdelen.
  • je hoort bijna niets

c*******@h****** 25-09-2022

Zeker een aanrader

Deze koelvries-combinatie is energie-zuinig, en voor gunstige prijs.
Deze combinatie is verrijdbaar / mooi design.

j************@g******** 20-09-2022

Ik heb dit product gekocht omdat de oude was versleten nar 19 jaar.
Ons oog viel meteen op deze koel-vriescombinatie van oer Hollandse kwaliteit. Was binnen 1 dag leverbaar en ziet er geweldig mooi uit.
Heeft een grote inhoud die heel overzichtelijk is door de gebruikte materialen ( doorzichtige bakken ). Het instellen van de temperatuur kan via een display in de buitenkant van de deur en kan zowel voor koel- als vriesgedeelte afzonderlijk worden ingesteld. Daarnaast is het een NO-Frost apparaat waardoor hij nooit meer ontdooit hoeft te worden omdat hij dat zelf doet. Wij zijn er zeer tevreden over.

GVRH 19-09-2022

Bevalt uitstekend

Mooi design, zowel binnen- als buitenkant.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Gemakkelijke mooi ontworpen bediening aan buitenzijde.
Uitstekend Hollands product !

• Bediening

5712cg29@hetnet.nl 16-09-2022

bevalt goed zeker een aanrader mooi afgewerkt

een grote koeling 201 ltr een voor ons ruim vriesgedeelte (3 ruime bakken )81 ltr geweldig mooi afgewerkt en zuinig .

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • een oogverblindende uitstraling

m*********@h********** 16-09-2022

Een aanrader

Ziet er super mooi uit,veel inhoud voor weinig geld(vooral in deze zware tijd),een mooi aanblik in de keuken is rvs

s*****************@g******** 14-09-2022

Een alles in een koelkast

Een no brainer als je een koelkast zoekt met de inhoud voor 2-4 personen en handige functies zoals no-frost en een eco mode

Pluspunten

• Luxe design
  • Grote inhoud

Bas 13-09-2022

Koelkast 2.0!

Hele fijne koel- vriescombinatie van Inventum. Werkelijk een juweeltje in mijn keuken! Koelt perfect, vriesvak zo koud als de Noordpool en de RVS deur maakt het plaatje helemaal compleet!
Ik ben er blij mee!!

Pluspunten

• Koelt uitstekend
  • Fijn vriesgedeelte met 3 laden
  • Zeer ruim en logisch ingedeeld
  • RVS deur met display aan de buitenkant
  • Eco-stand

gwvd 13-09-2022

ben er zeer tevreden mee

voor de prijs een prachtig apparaat met strakke lijnen en fluister stil.
Een handige indeling qua lades en plateaus, erg ruim.
Ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• goede indeling
  • fluister stil

a*****************@g******** 07-09-2022

Een aanrader, bevalt zeer goed

Deze koel-/vriescombinatie heeft meerdere mogelijkheden. No Frost, meerdere koelzones in het koelgedeelte, de glasplaatjes kun je verplaatsen, zodat je de koelkast naar eigen inzicht kunt indelen. Ruim koelgedeelte en het vriesgedeelte is qua ruimte ook voldoende. Kortom een heel complete koel-/vriescombinatie die er ook nog eens goed uitziet.

Pluspunten

• meerdere koelzones
  • indeling zelf te bepalen
  • zeer ruime koelruimte
  • voldoende vriesruimte

klok1947@kpnmail.nl 26-08-2022

prima prijs/kwaliteil verhouding

Gekocht vanwege de voor ons perfecte maatvoering en strakke vormgeving.
Zowel de koel- als de vrieskast is efficient ingedeeld en biedt veel ruimte. Werkt perfect en is nagenoeg geruisloos.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • efficiente indeling

t***************@z******* 25-08-2022

overtreft onze verwachting

Het product overtreft onze verwachtingen. Ziet er luxe uit, degelijk en is zeer stil, En no frost was voor ons een voorwaarde. Dit product heeft het allemaal en is voor ons top aankoop! Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Pluspunten

• luxe uitstraling
  • mooie inrichting
  • verstelbare schappen
  • no frost
  • geluidsarm

Minpunten

• misschien niet de allerzuinigste

g*****************@h********** 22-08-2022

Mooie koelkast voor een goed prijs

Een mooie koelkast voor een goede prijs. Straalt luxe uit door de roestvrijstaal uitvoering.
Fijne indeling in de koeling met 2 vershoudvakken , 1 voor de groente en 1 voor de versproducten zoals beleg en salades enz. Buiten op de deur zit een display die aangeeft wat de temperatuur van de koeling en de vriezer is. Ik ben er blij mee.

c***********@z******* 18-08-2022

Mooie grote koelkast

Omdat onze koelkast stuk is gegaan en daarom is onze keuze gevallen op een inventum koelvries combinatie zeer veilig en vertrouwd.

Pluspunten

• Makkelijk indeling
  • Makkelijk indelen

w********@g******** 15-08-2022

Van een luie gescheiden man.

Ik ben een 1-persoons huishouden en heb de koel-vries combinatie nu een paar weken.
Ik ben super-tevreden met het apparaat------heerlijk stil[op een halve meter afstand hoor je zacht zoemen], temperatuur stellen en lezen met een dichte deur, helemaal "No Frost" --wat een zegen, groot genoeg om gebruik te kunnen malen van winkelaanbiedingen, in vergelijking met de concurrentie is de prijs redelijk, hij is bij mij prominent zichtbaar dus ik ben tevreden met zijn modern en sierlijk uiterlijk.

Pluspunten

• No Frost.
  • Zeer stil.
  • Ontwerp.

Minpunten

• Geen plateau in de vriesruimte .

a**********@u********* 12-08-2022

Mooi koel-vries combinatie voor een lage prijs.

Ik heb voor Inventum gekozen omdat ik al diverse artikelen van dit merk heb, tot volle tevredenheid.
De Inventum KV1781R is een mooi model voor een lage prijs.

e*******@g******** 10-08-2022

Koelkast test

Werkelijk een zeer goed product. Mooi, strak, compact, goed afgewerkt en makkelijk verplaatsbaar door de wieltjes aan de achterzijde. Echt een topper.

Pluspunten

• Wieltjes
  • Zuinig
  • Stil

j********@g******** 11-07-2022

Mooie koel/vrieskast

De kombinatie was aantrekkelijk geprijsd en goed in het gebruik. De onderste lade wat aan de kleine kant, maar na herindeling goed te gebruiken.
De RVS voorkant ziet er mooi uit. De instelling op de voorkant is heel duidelijk!

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Mooi om te zien

Minpunten

• Kleine onderste lade

B*******@g******** 05-07-2022

Prima koel/vriescombinatie

Prima koel/vriescombinatie. Zeer stil. mooi uiterlijk, goede indeling. Zeer veel waarde voor je geld. Ben er blij mee

Pluspunten

• stil
  • mooi uiterlijk
  • goede indeling

Minpunten

• geen

a***********@g******** 30-06-2022

Super fijne koelkast

Chique koelkast met een mooie uitstraling door de grijze kleurstelling. Meer dan groot genoeg voor ons huishouden en eenvoudig te bedienen door het display op de deur.

Sandra 06-06-2022

Goede service

Een koelkast met een mooi strak design met een zeer ruime koelgedeelte, de vriezer is met 3 lades groot genoeg. Ik ben net in het bezit van de koelkast dus qua kwaliteit/prijs kan ik nog niet veel zeggen maar de prijs viel erg mee.

Pluspunten

• Uuterlijk
  • Ruimte koelkast

Mart 30-05-2022

Prima koel/vries combinatie

Een prima koel/vries combinatie voor in de keuken. Zeer tevreden met de koelkast!

Pluspunten

• Prima
  • niet te horen
  • Genoeg ruimte

m***********@h********** 29-05-2022

Zeer zeker een aanrader!

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding! Luxe uitstraling en de indeling is helemaal geweldig, veel ruimte en daarnaast ook nog een groentelade EN een vershoudlade!

Pluspunten

• ruime indeling
  • zowel een groentelade als een vershoudlade
  • luxe uitstraling
  • Temperatuur eenvoudig aan te passen