Smeg FAB32RXN1 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Smeg FAB32RXN1 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

K. Mulder 26-03-2018

Prachtig design, uitstekende kast

Geschreven voor: Smeg FAB32RXN1 zilver

Al lang ons oog laten vallen op het bijzondere 50'er jaren ontwerp van deze SMEG koelkast. Nadat onze oude koelkast het had begeven besloten voor de aanschaf. De indeling van zowel het koel als het vriesgedeelte is handig en doet niet onder aan de indeling van andere koelkasten, ondanks het ontwerp met dikkere deuren wat minder binnenruimte zou doen vermoeden. Bediening is eenvoudig, voor de schoonmaak kan je overal bij. Opmerkingen van andere gebruikers over de luidheid van de motor en rondpompen van de koeling vloeistof kunnen wij niet onderschrijven, de kast is onder alle omstandigheden echt stil. Wellicht te maken met het goed waterpas zetten van de kast, een echte design topper dus, die ook precies past in onze keuken.

Pluspunten

• ontwerp
  • schappen verdeling
  • bediening koel en vriesgedeelte
  • afmetingen (binnen en buiten)

Minpunten

• geen