Siemens KG39NXI40 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens KG39NXI40 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

KeHe 14-06-2013
Geschreven voor: Siemens KG39NXI40 rvs

Na lang (uit)zoeken, vergelijken, tests bekijken etc etc eindelijk een zuinigere en grotere (dachten we) én handigere koel- én vrieskast uitgezocht en besteld (nu ruim een week in bezit). De inhoud van het vriesdeel valt echter flink tegen. Opgegeven inhoud vriesdeel: 86 liter. Gemeten inhoud van de lades: minder dan 64,5 liter (want de bovenste la is niet maximaal te vullen door de schuin weglopende achterwand). Haal je de lades en planken eruit, dan kom je wel op de opgegeven inhoud. Maar wie gebruikt zijn vriezer zonder lades? Dit vind ik dus niet juist. Ik ben er qua vriesruimte op achteruit gegaan, terwijl ik juist daar meer ruimte wilde...
Feit blijft wel dat het een prachtige koelvriescombinatie is, hij maakt weinig ´herrie´, je hoort hem af toe zoemen/blazen, dat is alles. De deur is echt van roestvrijstaal glanzend spul. De zijkanten zijn een soort grijze coating (die bij ons niet helemaal overal goed gepakt heeft, er zitten op 1 plek wat spikkeltjes). De grote groentelade en heel koude vleeslade zijn handig. Het flessenrek gebruik ik nu voor saustubes etc, want wij hebben bijna nooit frisdrank in huis. Ik ben heel benieuwd naar het no frostsysteem op langere termijn, want dat was ook een belangrijke reden van aanschaf. Koelkast en vriezer zijn niet afzonderlijk in te stellen qua temperatuur.
´k Kan over duurzaamheid nog niks zeggen, maar moet verplicht een score invullen.