ETNA RBT154 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA RBT154 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Toni Kever 30-03-2023

Echt een Aanrader

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

Mijn eerste Auto was een Volkswagen Kever,en vind het model van de “Volkswagen” nog steeds iets voor het volk. Bij het zien van dit Model Koelkast was ik op slag verliefd, het is nog steeds een heel “KOEL” product een aanrader voor het volk een topper!!!!!!!

Officiele reactie van Atag 31-03-2023

Beste Toni,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je zo verliefd bent op deze mooie koelkast😍 We begrijpen je helemaal.
We wensen je nog vele jaren plezier van deze topper!

Marijke
Webcare ETNA

g***************@g******** 22-07-2022

bevalt me zeker en nog mooi ook

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

Kei mooie en praktische koelkast, staat perfect in mijn mancave en kan heel veel drank en iedereen die ze gezien heeft is jaloers, echt een eyecatcher , alleen het vriesvakje was niet nodig maar dient nu voor ijsblokjes

Pluspunten

• prachtig om te zien
  • kan veel drank in

Minpunten

• vriesvakje overbodig voor mij

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden met deze mooie eyecatcher!
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke
Webcare ETNA

Jolanda 20-10-2021

Juweeltje onder de koelkasten!

Geschreven voor: ETNA RBT154 rood

Deze koelkast is een absoluut juweeltje onder de koelkasten! Deze koelkast heeft een uniek design wat hem zo enorm speciaal maakt. In eerste instantie is mijn keuze natuurlijk gevallen op het fantastische retro uiterlijk maar praktisch scoort deze koelkast bij mij ook een dikke tien! Allereerst vermeld ik graag dat sommige varianten van dit soort luxe koelkasten aan de onderzijde voorzien zijn van wieltjes. Echter dit model beschikt niet over betreffende wieltjes welke in mijn optiek ook volstrekt overbodig waren geweest. Deze koelkast is namelijk uitzonderlijk handzaam waardoor het waterpas plaatsen een fluitje van een cent was. Vervolgens vermeld ik graag dat deze koelkast enorm duurzaam, hoogkwalitatief en gebruiksvriendelijk is. Het koelgedeelte is bijzonder ruim en voorzien van een zeer gebruiksvriendelijke indeling. Het vriesgedeelte is ook ruim genoeg en voorzien van het tijdbesparende Low-Frost systeem. Dit systeem resulteert in een verminderde ijsvorming waardoor ontdooiing ook minder vaak nodig is. Daarnaast zijn alle meegeleverde accessoires zoals met name de glazen legplateaus, de kunststoffen deurvakken en het metalen flessenrek uit zeer degelijke materialen vervaardigd. Ook is deze koelkast uitgerust met voor mij geheel nieuwe systemen, namelijk een CrispZone lade en een FreshZone lade. Beide laden heb ik inmiddels getest en het resultaat is werkelijk verbluffend. Voornamelijk mijn groente en fruit blijven veel langer vers en veel langer houdbaar. Hierdoor hoef ik veel minder vaak versproducten weg te gooien. Dit reduceert mijn voedselverspilling wat uiteraard ook leidt tot een kostenbesparing. Wellicht dat het IonAir systeem hier ook nog een extra bijdrage aan levert. Dit systeem zorgt er namelijk ook voor dat een permanente en constante lage temperatuur is gewaarborgd. Ook het energieverbruik van deze koelkast met zijn energielabel E draagt beslist bij aan een aanzienlijke energiebesparing. Verder is deze koelkast voorzien van een heldere LED verlichting waardoor ik in een oogopslag volledig overzicht heb van de totale inhoud. Overigens mocht deze LED verlichting in de toekomst het onverhoopt begeven dan blijkt deze simpelweg vervangbaar te zijn. Verder wil ik beslist niet onvermeld laten dat deze koelkast bijzonder weinig hinderlijk geluid produceert. Tenslotte moge duidelijk zijn dat deze koelkast synoniem is aan 100% kwaliteit. In alle opzichten is dit model zijn prijs dubbel en dwars waard. Of ik nu een voorliefde heb voor Volkswagen of een zwak heb voor de retro Bulli of droom van Ibiza, of simpelweg waar voor mijn geld wens... Deze koelkast heeft al mijn verwachtingen absoluut overtroffen! Geen twijfel mogelijk dat ik hiervan nog heel lang plezier ga hebben. Kortom: Haal vakantie in huis met deze luxe koelkast en waan je thuis op Ibiza!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Hoogkwalitatief
  • Gebruiksvriendelijk
  • Energiezuinig
  • Kostenbesparend

Officiele reactie van Atag 21-10-2021

Beste Jolanda,

Allereerst willen wij je bedanken dat je de moeite hebt genomen om deze mooie en uitgebreide review te schrijven. Wat fijn dat deze retro koelkast zo goed bevalt en dat je de voordelen van o.a. de Crisp zone hebt ontdekt! Ook wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

i*****************@h********** 14-09-2021

Prachtige koelkast van ETNA in Volkswagen bus uitvoering !

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

Prachtige koelkast in de vorm van een Volkswagen bus, mooie kleuren en het heeft tevens een diepvriesgedeelte, ION Air (zodat je geen luchtjes in de koelkast ruikt) en een onderlade die je met een schuifje kunt wisselen zodat je groente lang vers blijft. Ik ben er heel blij mee en hoop dat ik er nog lang plezier van mag hebben. Iedereen vindt deze koelkast mooi en cool, zelfs de bezorger van het bedrijf waar ik deze gekocht heb, heeft er een foto van gemaakt en naar vrienden en familie gestuurd omdat hij deze koelkast nog nooit was tegengekomen of had bezorgd !

Pluspunten

• prachtig
  • cool
  • met ION Air
  • met schuiflade om groenten langer vers te houden
  • mooie kleuren (blauw/wit)

Officiele reactie van Atag 15-09-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend leuk dat u zo enthousiast over deze ETNA retro Volkswagen koel/vriescombinatie. Deze uitvoering is natuurlijk ook erg speciaal :). Wij willen u vriendelijk bedanken voor deze mooie en uitgebreide beoordeling en wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Indesco 31-07-2021

Prachtige Etna RBT154BLA koelkast als VW bus !

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

Wat een prachtige designvol koelkast en van buiten heel cool, net zoals een VW auto. De ruimte binnenin is optimaal en ook is het fijn dat er een diepvriesgedeelte bij zit (bovenin). De kleuren zijn ook erg mooi, blauw en beige/wit. Ik hoorde van degene die deze koelkast bezorgd heeft, dat hij deze nog nooit gezien had en hij heeft een foto gemaakt om aan zijn vrienden/familie te laten zien, dus wie weet, hebben wij straks allemaal zo'n coole koelkast. Ik en mijn partner zijn er in ieder geval blij mee en hopen er vele jaren mee te mogen doen. Straks als alles netjes klaar is in de keuken en onze Etna koelkast er goed bij staat, dan zal ik zelf ook nog foto's maken om aan mijn vrienden en familie te laten zien. !

Pluspunten

• mooi design
  • mooie kleuren
  • leuke prijs
  • veel ruimte
  • cool

Officiele reactie van Atag 02-08-2021

Beste Indesco,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en positieve review.
Wij wensen jullie veel koelplezier van deze RBT154BLA koelkast toe.

Alice Webcareteam ETNA

Maarten Tobias 14-05-2021

Vette retro koelkast

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

We hebben deze koelkast onlangs aangeschaft met name door zijn gave uitstraling. In het echt is deze zelfs nog mooier. Past goed bij onze andere meubelen en genoeg ruimte voor onze spullen.

Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste Maarten,

Dat horen wij graag, tevreden op alle fronten.
Bedankt voor het delen van deze review.
Wij wensen je veel koelplezier toe met deze mooie retro koelkast RBT154BLA van ETNA.

Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ETNA