Bosch KGN397LEP - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN397LEP op Kieskeurig.nl.

Timo 06-08-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP

Wat een fijne en ruime koelkast. Een superhandig flessenrek en de 2 extra lades zorgen voor veel overzicht en ruimte. Een lauwe fles drinken is in 15 minuten koel met de supercool functie. De vriezer is ook prima ingedeeld. Al met al een super koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Timo 29-07-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP

na 10 jaar tijd voor een nieuwe koelkast. Na wat rondkijken uitgekomen bij deze Bosch koelkast. Wat een genot is dit zeg. De koelkast is enorm groot en super praktisch ingedeeld. Een enorme groente lade en daarboven 2 kleinere lades die wij voor kaas en vleeswaren gebruiken. De vriezer doet het ook perfect en is ook heerlijk ruim. Je hoort de koelkast ook helemaal niet.

Pluspunten

• groot
  • stil

Rene 19-07-2020

Super grote koelkast ruim 2 meter hoog

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP

Super stil, moderne uitstraling en heel veel ruimte. Boven duidelijke temperatuur indicaties.
Wij zijn er super blij mee