Bosch KGN397LEP aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN397LEP aluminium op Kieskeurig.nl.

HenryV 15-09-2021

Geslaagde aankoop

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelkast met prima capaciteit, vrij geruisloos, gigantische groentelade, goede, heldere verlichting en uitstekend koel- en vriesvermogen.

Wauter 09-07-2021

top koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer ruime koelkast die je bijna niet hoord .

Visser 23-06-2021

Eindelijk ruimte

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

Een zeer ruimekoelkast die tot nu toe aan alle verwachtingen voldoet .ideaal is het flessen rek ook grote flessen passen er in.

Pluspunten

• Ruim
  • Degelijk

Minpunten

Lefferts 12-06-2021

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

Wij hebben de koelkast nu 2 dagen dus we kunnen er nog niet zoveel over zeggen. Alleen dat het een erg ruimer koelkast is en dat de groentelade erg ruim is en dat de vlees en vis lades super makkelijk zijn

Thomas 18-08-2020

Top koel-vries combinatie!

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze koel-vries combinatie nu enkele weken en ik ben er erg blij mee! Veel ruimte makkelijke bediening, over het algemeen erg stil en het belangrijkste: hij houdt mijn spullen gewoon goed koud. Met een energielabel van A++ is het ook een zuinig apparaat! Een aanrader.

Timo 06-08-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne en ruime koelkast. Een superhandig flessenrek en de 2 extra lades zorgen voor veel overzicht en ruimte. Een lauwe fles drinken is in 15 minuten koel met de supercool functie. De vriezer is ook prima ingedeeld. Al met al een super koelkast.

Timo 29-07-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

na 10 jaar tijd voor een nieuwe koelkast. Na wat rondkijken uitgekomen bij deze Bosch koelkast. Wat een genot is dit zeg. De koelkast is enorm groot en super praktisch ingedeeld. Een enorme groente lade en daarboven 2 kleinere lades die wij voor kaas en vleeswaren gebruiken. De vriezer doet het ook perfect en is ook heerlijk ruim. Je hoort de koelkast ook helemaal niet.

Pluspunten

• groot
  • stil

Rene 19-07-2020

Super grote koelkast ruim 2 meter hoog

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

Super stil, moderne uitstraling en heel veel ruimte. Boven duidelijke temperatuur indicaties.
Wij zijn er super blij mee