Bosch KGN397LEP aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN397LEP aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Visser 23-06-2021

Eindelijk ruimte

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

Een zeer ruimekoelkast die tot nu toe aan alle verwachtingen voldoet .ideaal is het flessen rek ook grote flessen passen er in.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Degelijk

Minpunten

Lefferts 12-06-2021

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

Wij hebben de koelkast nu 2 dagen dus we kunnen er nog niet zoveel over zeggen. Alleen dat het een erg ruimer koelkast is en dat de groentelade erg ruim is en dat de vlees en vis lades super makkelijk zijn

Timo 29-07-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

na 10 jaar tijd voor een nieuwe koelkast. Na wat rondkijken uitgekomen bij deze Bosch koelkast. Wat een genot is dit zeg. De koelkast is enorm groot en super praktisch ingedeeld. Een enorme groente lade en daarboven 2 kleinere lades die wij voor kaas en vleeswaren gebruiken. De vriezer doet het ook perfect en is ook heerlijk ruim. Je hoort de koelkast ook helemaal niet.

Pluspunten

• groot
  • stil

Rene 19-07-2020

Super grote koelkast ruim 2 meter hoog

Geschreven voor: Bosch KGN397LEP aluminium

Super stil, moderne uitstraling en heel veel ruimte. Boven duidelijke temperatuur indicaties.
Wij zijn er super blij mee