Bosch KGN49AIDP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN49AIDP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e******@g******** 28-10-2022

Bosch KGN49AIDP

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Deze koel-vries combinatie gekocht ter vervanging van oude Amerikaans koelkast met jaarverbruik van 1100kW. Gekocht vanwege de ruimte 70 cm breed, hoogte , non-frost en goede indeling en ten tijde van de koop (ca 3 weken terug) E150 cashback van Bosch.
Ook wilde ik een zuinigere koelkast. Helaas is dit niet zo zuinig als ik eigenlijk wilde. Deze koelkast is dan ook wel ruim en non frost.
Ik heb direct een vermogensmeter geplaatst en omgerekend over de 3 weken gerekend geeft dat een jaarverbruik van ca 457kW....... Dat zal nog wel oplopen ivm de warmte in de zomer. Dat is dus ruim 2x zoveel als het energielabel aangeeft. Ik had gehoopt dat met de nieuw indeling van de energielabels het daadwerkelijke verbruik realistischer zou zijn. Helaas, zal wel voor alle merken zo zijn. Teleurstellend.

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Non frost

Minpunten

• Energieverbruik
  • Niet echt stil

n***********@h********** 03-09-2022

Top koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Mooie grote koelkast..Genoeg ruimte in de koeling en vriesruimte..Perfecte koelkast voor ons

tonveltman 23-10-2021

Geweldig gewoon!

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

we zochten een extra brede koel/vries combi en wat een geweldig apparaat is dit!
stil (alleen als je er veel nieuw spul in legt hoor je hem heel licht brommen), mooi en prettig in gebruik.
Deuren sluiten perfect ( onze oude koelkast/vriezer moest je ALTIJD met veel beleid sluiten anders stand hij weer eens op een kier....) Als hij voor 90% dicht is gaat de rest vanzelf: heerlijk gewoon.
Fijn dat je de temperatuur van beide afdelingen aan de buitenkant kan aflezen. 4C voor de koeler vonden we te laag en met een druk op de knop naar 5C gezet...perfect gewoon. We hebben de koelkast nu 2 weken (even gewacht want de eerste dag bromde en floot hij behoorlijk, wat waarschijnlijk te danken was aan super-cool en/of super-freeze)
Deze koel/vriezer is zo ruim dat hij onze inbouw koel/vriescombi + losstaande koeler en vriezer vervangt.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• werking
  • stil
  • heerlijke deuren
  • mooi
  • bedieningsgemak

Minpunten

• prijs
  • energielabel niet erg hoog (D)

Thejo de Boer 10-09-2021

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Mooie grote koelkast. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Je moet wel goed opletten dat je de deuren goed sluit. Zo niet, dan begint ie te piepen.

Pluspunten

• Formaat
  • Indeling

Minpunten

• Maakt soms wat geluid

Natasja 06-09-2021

Geweldige koelkast!

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Deze koelkast is echt geweldig! Een hele handige ladenindeling, heel ruim binnen. Hij is heel stil is ook mooi om te zien!

Pluspunten

• Heel ruim, mooie verlichting
  • No-frost
  • Heel stil!
  • Handige ladenindeling
  • Mooi

H. vd Horst 14-08-2021

Zeer blij met de koelkast van Bosch

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Ik vind de koelkast(met vriesruimte) erg mooi, erg ruim en werkt erg goed!!

Pluspunten

• zeer ruim
  • mooie kleur
  • zacht geluid
  • extra's zoals alarm etc.

t********@q********** 07-08-2021

Perfect

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

De mooie buiten en binnenkant.vida freshlades en lekker breed en hoog.zeer tevreden,.

Mike 22-05-2021

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Wat heerlijk om weer ruimte te hebben! Na de verhuizing moest ik afscheid nemen van mijn extra brede koelkast met 350L koelruimte. De inbouwkeuken had reeds een koelkast, maar die was 203L. Uiteindelijk toch maar een nieuwe koelkast aangeschaft en gekozen voor de XXL van Bosch.
De extra ruimte is geweldig, maar dat is niet het enige dat deze koelkast te bieden heeft. De handige indeling, de VitaFresh lades voor groente en voor vleeswaren/vis zijn zeer praktisch. Handige features als Supercool en Superfreeze zijn ook super. Handig voor als je een feestje hebt en ineens veel extra dingen in de koeling stopt. Zo ook voor de vriezer.
Echt een hele fijne koelkast. En behoorlijk stil ook.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Vitafresh lades
  • Handige indeling
  • Supercool/Superfreeze
  • Lades kunnen helemaal uitgeschoven worden

Frits B 08-07-2020

mooie grote koel-/vriescombi

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Dit is een in het oog springende RVS koel-vriescombinatie met veel mogelijkheden en waarin je een hoop kwijt kan. Wij hebben hem net geïnstalleerd en kunnen nog geen onderbouwd oordeel over de kwaliteiten geven, doch hebben op basis van de eerste ervaringen vertrouwen voor het dagelijks gebruik.

Pluspunten

• mooie vormgeving en RVS look
  • veel ruimte

Minpunten

• nog niet geconstateerd

Dre 29-06-2020

Ruim Ruim Ruim

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Deze koelkast is echt super. door de 70cm breedte heb je ineens zoveel meer ruimte.
Koel en vries deel. Je merkt het direct alles uit de volle oude koelkast overzetten en je hou nog heel veel ruimte over.

Enige nadeel is het geluid. zeker omdat wij overstapten van een inbouwkoelkast naar een vrijstaande koelkast.
De koelkast bromt best wel vaak en soms wel heel luid.

Hier moet ik nog wel een oplossing voor zoeken.

Pluspunten

• ruimte
  • ziet er zeer mooi uit

Minpunten

• maakt te veel geluid

T Ploeg 25-06-2020

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP

Geweldig apparaat Ruim en degelijk Geruisloos Moest een beker water in de vriezer zetten om te zien of hij wel aanstond