Bosch KGN49AIDP aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN49AIDP aluminium op Kieskeurig.nl.

Rberg 23-07-2021

Perfecte koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu ruim een week de Bosch xxl Kgn49aidp koelkast.
Mooie uitziende koelkast.
Veel plaats maar ook voordeel door de plaats in de breedte. Een pan eten kan er met gemak in. Anti fingerprint werkt goed. Bij open van de deur zie je ze in de beweging wel zitten maar als deur dicht niets te zien.
Vitafresh is echt top en houdt ons fruit en groente lekker vers.
De hoogte verdeling koelkast diepvries is ideaal.
Min
Er konden wat meer verstel mogelijkheden in de deur zitten voor flessen. Dan kon deze nog optimaler ingedeeld worden.

Mike 22-05-2021

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP aluminium

Wat heerlijk om weer ruimte te hebben! Na de verhuizing moest ik afscheid nemen van mijn extra brede koelkast met 350L koelruimte. De inbouwkeuken had reeds een koelkast, maar die was 203L. Uiteindelijk toch maar een nieuwe koelkast aangeschaft en gekozen voor de XXL van Bosch.
De extra ruimte is geweldig, maar dat is niet het enige dat deze koelkast te bieden heeft. De handige indeling, de VitaFresh lades voor groente en voor vleeswaren/vis zijn zeer praktisch. Handige features als Supercool en Superfreeze zijn ook super. Handig voor als je een feestje hebt en ineens veel extra dingen in de koeling stopt. Zo ook voor de vriezer.
Echt een hele fijne koelkast. En behoorlijk stil ook.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Vitafresh lades
  • Handige indeling
  • Supercool/Superfreeze
  • Lades kunnen helemaal uitgeschoven worden

Theo 23-07-2020

Hele fijne koel-vriescombi!

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker breed met 70 cm, niet te "diep", past in vrijwel elke keuken, en lekker stil is ie ook nog; temperatuur buiten op de deur af te lezen is praktisch. "Piept" als je de deur per ongelukmeven te lang open laat staan. Kan nauwelijks beter, paar praktische details kunnen beter: de indeling van de binnenzijde van de deur had beste flexibeler gekund, maar dat geldt helaas voor bijna elke koelkast. Ook het omzetten van de deur van rechtsdraaiend naar linksdraaiend is (hij wordt rechtsdraaiend geleverd) is o.i. nodeloos ingewikkeld; maar: het is gelukt, en dan hoeft het in principe nooit meer... Conclusie is wel heel duidelijk: we zijn heel erg blij met deze gigant van Bosch!

Frits B 08-07-2020

mooie grote koel-/vriescombi

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP aluminium

Dit is een in het oog springende RVS koel-vriescombinatie met veel mogelijkheden en waarin je een hoop kwijt kan. Wij hebben hem net geïnstalleerd en kunnen nog geen onderbouwd oordeel over de kwaliteiten geven, doch hebben op basis van de eerste ervaringen vertrouwen voor het dagelijks gebruik.

Pluspunten

• mooie vormgeving en RVS look
  • veel ruimte

Minpunten

• nog niet geconstateerd

Dre 29-06-2020

Ruim Ruim Ruim

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP aluminium

Deze koelkast is echt super. door de 70cm breedte heb je ineens zoveel meer ruimte.
Koel en vries deel. Je merkt het direct alles uit de volle oude koelkast overzetten en je hou nog heel veel ruimte over.

Enige nadeel is het geluid. zeker omdat wij overstapten van een inbouwkoelkast naar een vrijstaande koelkast.
De koelkast bromt best wel vaak en soms wel heel luid.

Hier moet ik nog wel een oplossing voor zoeken.

Pluspunten

• ruimte
  • ziet er zeer mooi uit

Minpunten

• maakt te veel geluid

Ed S 25-06-2020

Voelt toch niet goed

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP aluminium

Koop een mooie koelkast. Ziet er top uit en alles werkt prima. Waar ik wel van baal is dat ik nog even een dongel moet kopen om te connecten met WiFi. Staat nergens duidelijk vermeld maar was voor mij een belangrijke reden om te kiezen voor dit model. Jammer.

T Ploeg 25-06-2020

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49AIDP aluminium

Geweldig apparaat Ruim en degelijk Geruisloos Moest een beker water in de vriezer zetten om te zien of hij wel aanstond