De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EICP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

M.M 31-05-2023

Bevalt heel goed

Geschreven voor: Bosch KGE36EICP

Werd als zuinig omschreven ,de zilverkleur vond ik wel mooi.Goede indeling .De prijs was ook goed .

Pluspunten

• Ruime groente la.
  • Speciale koele lade voor worst ,vis ,vlees.

Minpunten

• Nog geen minpunten gevonden

REBE 15-12-2022

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Bosch KGE36EICP

Bosch - dat is "deutscher Wertarbeit" - dus van uitstekende kwaliteit voor een schappelijke prijs. Meer hoeft men niet te weten. Dat is mijn eerlijke review - ik ben dus niet ingehuurd!

k******@c******** 26-07-2022

zeker een aanrader, energie zuinig

Geschreven voor: Bosch KGE36EICP

Bosch is een degelijk merk en de koel- vries combinatie die ik gekocht heb is zeer goed en erg stil.
Ten tweede sprak mij de cashback (geld terug) erg aan

Pluspunten

• energie zuinig
  • stil

w********@g******** 09-09-2021

Aanwinst

Geschreven voor: Bosch KGE36EICP

Deze koelkast is een aanwinst voor in de keuken veel ruimte en overzichtelijk in te delen heel blij met deze keuze

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooi disign

Gerwin 09-03-2021

Zeer lawaaierig

Geschreven voor: Bosch KGE36EICP

Als Bosch-fan wilde ik in mijn nieuwe keuken een fraaie rvs-koelkast van Bosch plaatsen. De belangrijkste eis was dat het apparaat fluisterstil moest zijn, omdat het een open keuken is. Na het lezen van beschrijvingen en recensies op de Bosch-website viel mijn keuze op de KGE36EICP. Deze werd snel geleverd en ik was blij dat ik afscheid kon nemen van mijn oude herrie-apparaat. Na het aansluiten van de nieuwe koelkast werd ik verrast door het brommende en pruttelende geluid, waarvan ik dacht dat het snel over zou gaan. Helaas is dat niet het geval. Zojuist is een Bosch-monteur langs geweest om mijn klacht te onderzoeken, en hij wees me erop dat dit het normale geluid is van de koelkast. Ik voel me behoorlijk misleid door de beschrijvingen die ik las over het lage geluidsniveau. Deze koelkast maakt beduidend meer geluid (brommen en pruttelen) dan elke koelkast die ik eerder heb gehad. Ik vind het echt een miskoop en ben - als fervent Bosch gebruiker - zwaar teleurgesteld. De indeling van de koelkast is erg goed, maar het geluid is enorm aanwezig.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Veel ruimte

Minpunten

• Maakt erg veel geluid
  • Alleen rvs deuren, zijkanten geen rvs