Siemens KG49NAIDP - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
330 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG49NAIDP op Kieskeurig.nl.

Michiel 03-11-2020

knappe koelkast

Geschreven voor: Siemens KG49NAIDP

Prima apparaat in gebruik zo ver. We gebruiken deze bijna 6 maanden. Temperatuur lijkt stabiel te blijven.
De koeling en vriezer werkt goed, geen vochtoverlast (behalve wat in de groentenla, maar dat is waarschijnlijk te verwachten) en geen ijs in de vriezer. Er is veel ruimte al gaat dat soms snel dus als je een groot gezin hebt en veel wilt opslaan is het al gauw te klein. De liggende flessenhouder had schuin gemogen, nu is er kans op lekkage.
We vinden de geluidsproductie soms wat veel, wanneer het stil is in huis valt het op.
Ik dacht dat dit model net zoals de oven van dezelfde IQ lijn WiFi en de app ondersteunt maar daar is een extra dongle voor nodig en die is prijzig, dat is jammer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

JAN IJ 23-08-2020

Mooie ruime stille koelkast

Geschreven voor: Siemens KG49NAIDP

Heel fijne koelkast. Lekker ruim van inhoud. Stil en energie zuinig. Een aanrader voor degene die ook de ruimte heeft in zijn keuken. Mijn vorige koelkast ging meer dan 20 jaar mee. Hoop dat deze het ook vohoud. Maar ik heb er een goed gevoe bij!

Pluspunten

• Ruim
  • Energie Zuinig

Minpunten

FvA 15-07-2020

Top koelkast, lekker groot

Geschreven voor: Siemens KG49NAIDP

Ik heb hem aangeschaft voor het formaat en de smart home funktionaliteit, helaas moet er dan een bijna niet verkrijgbare wifi dongle gekocht worden van zo'n 80 euro. Echt een domper voor zo'n "top of the line" koelkast.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Handige indeling
  • WiFi ready

Minpunten

• WiFi ready
  • Dure extra dongle benodigd voor smart