Liebherr CNP 3913 Comfort

Siemens KG36NAW35

5,8

BertHazel 25-08-2015 Product half jaar in bezit

5,2
Sinds mijn vorige review nog steeds klachten over brommend geluid. Twee keer is er een servicemonteur geweest. De laatste keer bleef het brommend geluid dagen aanhouden. De monteur heeft de verdamper van het vries gedeelte ontdooid. Hierna geen klachten maar ik heb de indruk dat de oorzaak niet is opgelost.

BertHazel 07-05-2015 Product half jaar in bezit

5,2
Deurgrepen zijn praktisch. De indeling is ok maar de rolletjes onder de groentebakken van het koelgedeelte zijn heel moeilijk schoon te maken en dus onhygiënisch. Ook de deurbakken zijn lastig schoon te maken i.v.m. de holten van de kunststof steunen. Het led licht is koud maar voldoet.
Heel vervelend is het brommende geluid wat regelmatig goed te horen is. Af en toe gaat dit gepaard met een trilling.
Al met al een blamage voor de ontwerpers van deze koelkast!!

appiebxx 30-10-2014 Product maand in bezit

Koelkast kan totaal niet tippen aan mijn vorige een Miele mbt inhoud van de diepvries. de lades trek je er makkelijk uit zodat ze op de grond vallen. het brood krijg je er bijna niet uit.

bovenste vak vd koelkast is te groot waardoor de verdeling er onder te smal wordt. de kleur van de lamp is wit koud led, niet zo mooi. de handgreep is ideaal vooral als je iets aan je handen hebt, soort hefboom waardoor je geen kracht hoeft te zetten.

mooie koelkast maar ik had liever mijn oude Miele gehad of opnieuw gekocht helaas zijn er geen andere koelkasten met 4 vrieslade.