Liebherr CNP 3913 Comfort wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 3913 Comfort wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Paul T 31-10-2017

Combi 1,5 jaar in bezit

Ik heb deze kast gekozen omdat hij zo een groot diepvriesgedeelte heeft. Hij koelt goed, hij vriest goed, hij is lekker groot maar maakt een klere herrie. Ik al allerlei maatregelen getroffen om van de zware brom af te komen ( bv een geluiddempende kast achter de Liebherr) maar het komt er gewoon doorheen. Dit is toch niet meer van deze tijd.
De rolletjes onder de groenteladen zijn handig maar staan regelmatig vol met water. Dat is niet hyhienisch. Je moet de units uit elkaar halen om ze goed te kunnen reinigen.

Pluspunten

• ruim koelgedeelte, ruim vriesgedeelte
  • handige deurhandles
  • heldere verlichting

Minpunten

• geluidsniveau
  • indeling onlogisch

BertHazel 25-08-2015

Sinds mijn vorige review nog steeds klachten over brommend geluid. Twee keer is er een servicemonteur geweest. De laatste keer bleef het brommend geluid dagen aanhouden. De monteur heeft de verdamper van het vries gedeelte ontdooid. Hierna geen klachten maar ik heb de indruk dat de oorzaak niet is opgelost.

reintje1960 10-01-2016

Hallo Bert,

al wat meer bekent over dat brommende geluid?
Heb het ook, is al eens een monteur bij geweest.
Is lang over geweest maar nu weer terug.

BertHazel 07-05-2015

Deurgrepen zijn praktisch. De indeling is ok maar de rolletjes onder de groentebakken van het koelgedeelte zijn heel moeilijk schoon te maken en dus onhygiënisch. Ook de deurbakken zijn lastig schoon te maken i.v.m. de holten van de kunststof steunen. Het led licht is koud maar voldoet.
Heel vervelend is het brommende geluid wat regelmatig goed te horen is. Af en toe gaat dit gepaard met een trilling.
Al met al een blamage voor de ontwerpers van deze koelkast!!

appiebxx 30-10-2014

Koelkast kan totaal niet tippen aan mijn vorige een Miele mbt inhoud van de diepvries. de lades trek je er makkelijk uit zodat ze op de grond vallen. het brood krijg je er bijna niet uit.

bovenste vak vd koelkast is te groot waardoor de verdeling er onder te smal wordt. de kleur van de lamp is wit koud led, niet zo mooi. de handgreep is ideaal vooral als je iets aan je handen hebt, soort hefboom waardoor je geen kracht hoeft te zetten.

mooie koelkast maar ik had liever mijn oude Miele gehad of opnieuw gekocht helaas zijn er geen andere koelkasten met 4 vrieslade.