Liebherr SBSes 7353 Premium BioFresh NoFrost rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr SBSes 7353 Premium BioFresh NoFrost rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

jose hennekam 27-02-2015

De eerste die we kochten ging 2 jaar mee. Toen begaf het koelgedeelte van de biofresh het. Een gaslek. Gelukkig was het nog net 1 maand binnen de garantieperiode. De tweede ging 2,5 jaar mee. Toen begaf het koelgedeelte van de biofresh het weer. Jawel, weer een gaslek. Dit keer was de garantieperiode 5 maanden verstreken. Ondanks een brief naar de fabriek (2 keer een gaslek mag je toch niet normaal noemen, daarnaast staat de koelkast in ons zomerhuis en gebruiken we hem hooguit een maand of 4 per jaar), moest er betaald worden. Het liefst had ik een ander merk koelkast gekocht, maar ja, wat doen je dan met de andere kant van je side-by-side? Had ik tevoren maar even "SBSes 7353 reviews" gegoogled dan had ik gezien dat er alleen maar klachten over deze koelkast zijn. Meest voorkomende: een gaslek van de biofresh die niet te repareren is. Ik zou hem dus maar niet kopen.