Liebherr CNP 4313-23 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 4313-23 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hank46 17-02-2021

Perfecte indeling, mooie vormgeving

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Nu we onze nieuwe koel/vriescombinatie een tijdje in gebruik hebben, neemt ons enthousiasme alleen maar toe. Deze Liebherr is zeer praktisch en overzichtelijk ingedeeld. De producten in de groentelade zijn zichtbaar zonder hem te hoeven openen. De lades in het vriesgedeelte laten zich indien nodig makkelijk uitnemen. Ze hebben veel ruimte. De functie superfrost werkt supersnel. De kast heeft een strakke vormgeving die ons zeer aanspreekt. Alle bedieningsknoppen en indicatoren zijn verborgen achter de deur van het koeldeel. Het apparaat levert volgens thermometer de ingestelde koel- en vriestemperaturen. Kortom: een super koel-vriescombinatie van Liebherr

Pluspunten

• Veel ruimte, praktische indeling
  • Werkt perfect
  • Mooie strakke vormgeving

th van Gilst 30-11-2020

Koel vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Mooie uitvoering strakke uitvoering. Overzichtelijke aanduiding van de ingestelde temperaturen in koelkast en vrieskast. Prettig dat de deuren precies andersom geplaatst konden worden.

Pluspunten

• mooie strakke uitvoering
  • koelt en vries prima
  • weimnig geluid
  • goede tempertuuraanduiding

Minpunten

• 1.5 l flessen kunnen niet rechtop staan

Bill46 26-10-2020

Veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Deze koel-vriescombinatie biedt een overvloed aan ruimte. Het koeldeel is efficiënt en overzichtelijk ingedeeld met handig flessenrek. De vriesladen zijn ruim, overzichtelijk en makkelijk toegankelijk. Beide deuren hebben een schitterende vormgeving met de hangreep in de zijkant ingebouwd.

Pluspunten

• Veel ruimte, praktische indeling
  • No-frost-systeem

MP 15-10-2020

Energiezuinige/geluidsarme Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

De koelkast en vriezer ( koel-vries combinatie) is van het merk Liebherr type CNP4313-23. Tot nu toe bijzonder tevreden met de werking van dit apparaat (reeds enkele maanden). Product is zoals verwacht volgens de beschrijving. Degelijk, ruim, energiezuinig en stil. Na levering, Plug and play. Gebruiksvriendelijk en in onderhoud eenvoudig te reinigen. Voor de koel-vries combinatie hebben we het speciaal voor dit merk Liebherr gekozen, omdat dit apparaat een No-Frost functie in zich heeft en ik van vrienden heb vernomen dat dit bij Liebherr ook No-Frost inhoudt! Dit is erg praktisch, niet meer ontdooien. Tot nu toe geen onvolkomenheden of negatieve punten te melden.

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig

F.C de Vries 23-09-2020

mooie strakke uitstraling

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

wij waren hard toe aan een nieuwe koelvries combi en waren meteen verkocht door deze energiegunstige koelvrieskast . Zoveel ruimte en nooit meer ontdooien . Wat een luxe .

Pluspunten

• nooit meer ontdooien
  • fijne indeling
  • strak uiterlijk

Minpunten

• geen

jelle 10-09-2020

Top product voor een prima prijs

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Bij Expert Heerenveen heb ik een Liebherr koelvries combinatie gekocht. Bij opening van de deuren straalt de kwaliteit je tegemoet. Liebherr is het topmerk voor koel en vrieskasten en dat is zichtbaar in de afwerking en alle opties die er mogelijk zijn. En dan nog een extra lange garantie om de kwaliteit nogmaals weer te geven.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • A+++ energie zuinig
  • Verstelbare binnenkant
  • Mooi formaat

Reinier 04-09-2020

Witte halfhoge koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Handig ingedeelde, goed koelende koelkast. Vriesdeel doet het ook goed, maar de koelksat is niet geheel geluidloos.

Pluspunten

• indeling
  • werking

Minpunten

• geluid

L. Brouwer 02-09-2020

Mooie koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

De vorige koel-vriescombinatie van Liebherr was 20 jaar en werkte nog steeds, dus was de keuze niet moeilijk. Hij is mooi van aanzicht en is bijna geluidloos.

Pluspunten

• Ziet er strak uit

Minpunten

• Geen greep voor deuropener

Hank46 30-10-2020

Hoezo geen handgreep? Deze koelkast heeft handgreep in beide deuren over de hele zijkant: prachtige vormgeving. Of bedoelt u iets anders met deuropener.

J.Dijksma 26-08-2020

Tevredenheid

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Na 20 jaar heeft mijn oude koelvries combinatie het begeven omdat we zeer tevreden waren met dit product van wegen de werking wilde weer een zelfde soort vriezer van Liebherr hebben. Ook deze nieuwe aankoop de CNP 2313-23 voldoet volledig aan onze wensen.

Pluspunten

• afwerking
  • geruisloos goede werking

Mevr. van Elderen 24-08-2020

Koel/vrieskast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

een mooie en grote kast waar veel producten in passen en met goede koeling met grote groente lade, het vries gedeelte is groot genoeg als aan vullingen bij onze diepvries, wij doen onze aankoop eens in de maand vandaar dat we veel ruimte nodig hebben. De laden zijn groot dus gelukkig dat wij deze hebben kunnen kopen

Pluspunten

• grote laden
  • Goede koeling
  • mooie uitstraling

Hub-Margot 23-08-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Ziet er heel mooi uit, is ruim en in het koelgedeelte zijn handigheidjes gebruikt die bij ander koel-vriescombi's nog uitgevonden moeten worden. Zoals de grootte van de groentela; deze is extra groot door het naar boven plaatsen van het onderste vak in de deur. Erg handig. Goede verlichting, duidelijke temperatuuraanduiding en logische knopjes voor de bediening. Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• veel ruimte
  • grote groentela

Minpunten

• nog niets kunnen vinden

Chantal 20-08-2020

Liebherr CNP 4313-23

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Uitstekende Koel/vriescombinatie. Koelkast en vriezer apart instellen. Voldoende ruimte, ruime groentelade, handige deur, maakt weinig geluid.
Goede keuze gemaakt, door deze Liebherr te kopen.

Pluspunten

• No Frost diepvries
  • Energie zuinig
  • Deur alarm

Frans 14-08-2020

Ruime koel vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Ruime koel vries combinatie.
Stille motor
No frost nooit meer ontdooien
groot vollume
ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• werkt zo als het hoort
  • geen omkijken naar

Minpunten

• Deur draait 1,5 cm uit

Een tevreden klant 11-08-2020

Goede uitstraling degelijke uitvoering kortom een TOP kast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Heb eerder 23 Liebherr gehad zeer tevreden .
Zijn nu verhuisd en weer voor Liebherr gekozen , de beste op koel vries gebied.

Shahab 10-08-2020

Een TOP Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

- Deze model heeft geen handvat maar de deuren kun je met weinig kracht openen. Ik heb bewust deze model gekozen want een koelvriescombinatie zonder handvat geeft in eerste instantie een beter uitstraling aan je keuken. Daarnaast het is ook iets veiliger voor gezinnen met kinderen. Soms komen kinderen tijdens hun spel onbewust met hoofd tegen het handvat van de koelkast.

- Het merk Liebherr voor huishoudelijke apparaten lijkt meer als het merk Mercedes of BMV binnen auto-industrie.
Als je 12 jaar in het bezit ben van dit merk wil je nooit meer naar ander merken kijken!

- Het apparaat is fluisterstil, energiezuinig, betrouwbaar met een goede uitstraling.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Energiezuinig

Minpunten

• Nog niet gevonden

AMAMNI ABBAS 30-07-2020

bijna geen geluid!

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Ik zochte een koelkast die past met mijn kleine keuken die minder geluid heeft dan mijn oude koelkast,ik zochte echte merk die kan ik verder mijn leven volgen zonder spijt !, IK HEB VEEL GEZOCHT MAAR DE KEUZE WAS NOOIT MOIELIJK WANT IK VERTROUW OP LIEBHERR, 5 MANDEN GELEDEN IK HEB VRIJSTAND VRIEZER VAN MERK LIEBHERR GEKOCHT daarom ik heb van merk LIEBHERR dit KEER wel met trots gekozen ,ben erg blij mee.bedankt !

Jaap 21-07-2020

Zeer zuinig

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Prachtige hoge en diep koel-vries combinatie. Veel ruimte en zeer zuinig. Dankzij de hoogte kunnen we nu overal makkelijk bij en niet meer zo vaak bukken.

Willem 16-07-2020

Mooie ruime koelkast met vriesgedeelte.

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Een ruime koelkast met vries gedeelte welke overzichtelijk en makkelijk is in te stellen.
Een nofrost systeem is prettig om erbij te hebben. Zoals ook een kinderbeveiliging en meerder interessante instellingen o.a. Sabbat-modus , en vele ander functies.

Pluspunten

• No-Frost -
  • kinderbeveiliging
  • Sabbat-modus
  • Deur en temperatuur beveiliging
  • Geluid is vd koel en vriesged. stil

Minpunten

• 3 vriesladen i.p.v. 4

Katie 13-07-2020

Fijne koel-vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Een fijne koel-vries combinatie van een goed en vertrouwd merk. Fijn dat het koel- en vriesgedeelte los van elkaar qua temperatuur in te stellen zijn en uit te schakelen zijn.

Pluspunten

• Veel koelruimte
  • Veel vriesruimte (3 lades)

Ad 11-07-2020

Geluid

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

De koelkast geeft regelmatig harde knallen waardoor je je rotschrikt gebeld met importeur zit waarschijnlijk ijs tussen de achterwand

Pluspunten

• Goede indeling
  • Veel ruimte

Minpunten

• Hard geluid knallen

SIMON JELLEMA 06-07-2020

de koelkasten van LIEBHERR

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Motivatie tot koop van een LIEBHERR Koelkast, als je 13 jaar in het bezit ben van dit merk koelkast wil je nooit meer iets anders! ze zijn betrouwbaar nooit geen extra kosten en vooral energie zuinig. vandaar is dit mijn derde koelkast in dit huis.

bedankt LIEBHERR

Pluspunten

• BETROUWBAAR
  • DOELGERICHT
  • ENERGIE ZUINIG

HAGB 26-06-2020

Liebherr koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Mooie koel-vriescombinatie en zuinig in gebruik. Derhalve goed voor het milieu. Prettige indeling en goed schoon te houden. De ergonomie is prettig. Minder punt(je) is het wat luide geluidsniveau.

Frank 20-06-2020

Het is de miele onder de koelkasten

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Het is een Liebherr en dit is de beste keuze bij koelkast combi. Waarom zou je een minder merk kiezen als je een liebherr kunt kopen.

Pluspunten

• Temperatuur instelbaar digitaal
  • Heel snel op temperatuur

Giovanni 17-06-2020

Ruime koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Koelkast is zeer geruisloos. Je hoort hem niet. De deuren kun je met weinig kracht openen. Ook de deurgrepen vallen niet op. Van binnen is hij erg ruim en is goed verlicht van binnen. Diepvries is goed in te delen. Gewoonweg een mooie koelkast.
Goede prijs en kwaliteit verhouding met nu 7 jaar garantie!

Pluspunten

• Ruim
  • Goed verlicht
  • Lichte deuren
  • Extra garantie
  • Prijs

GP 31-05-2020

Erg goede koeling en lange levensduur

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23 wit

Wij hadden al 25 jaar een koelkast van Liebherr, deze koelde ook nog steeds erg goed. Omdat het verbruik van de nieuwe generatie koelkasten factor 5 lager is, besloten we tot aanschaffen een nieuwe. In dit geval een koelvriescombinatie omdat de kinderen het huis uit zijn en we geen grote diepvries meer nodig hadden. De grote diepvrieskast, die nog niet zo oud was, hebben we aan onze zoon gegeven.
Wij vonden het daarnaast logisch dat we weer voor een Liebherr gingen want daar zijn we al die jaren heel erg tevreden over geweest. Deze nieuwe combinatie is met een nofrost diepvries en dat is zeker zo handig, hoeven we niet meer elk jaar de diepvries van aangekoekt ijs te ontdoen.
De koelkast is ruim genoeg en koelt toch weer iets beter dan de oude en is dus een stuk zuiniger.

Pluspunten

• NoFrost diepvries
  • Erg goede koeling

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken