Liebherr CNP 4313-23 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 4313-23 op Kieskeurig.nl.

8,9

GP 31-05-2020

Erg goede koeling en lange levensduur

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Wij hadden al 25 jaar een koelkast van Liebherr, deze koelde ook nog steeds erg goed. Omdat het verbruik van de nieuwe generatie koelkasten factor 5 lager is, besloten we tot aanschaffen een nieuwe. In dit geval een koelvriescombinatie omdat de kinderen het huis uit zijn en we geen grote diepvries meer nodig hadden. De grote diepvrieskast, die nog niet zo oud was, hebben we aan onze zoon gegeven.
Wij vonden het daarnaast logisch dat we weer voor een Liebherr gingen want daar zijn we al die jaren heel erg tevreden over geweest. Deze nieuwe combinatie is met een nofrost diepvries en dat is zeker zo handig, hoeven we niet meer elk jaar de diepvries van aangekoekt ijs te ontdoen.
De koelkast is ruim genoeg en koelt toch weer iets beter dan de oude en is dus een stuk zuiniger.

Pluspunten

• NoFrost diepvries
  • Erg goede koeling

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken

Een tevreden klant 11-08-2020

Goede uitstraling degelijke uitvoering kortom een TOP kast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Heb eerder 23 Liebherr gehad zeer tevreden .
Zijn nu verhuisd en weer voor Liebherr gekozen , de beste op koel vries gebied.

Shahab 10-08-2020

Een TOP Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

- Deze model heeft geen handvat maar de deuren kun je met weinig kracht openen. Ik heb bewust deze model gekozen want een koelvriescombinatie zonder handvat geeft in eerste instantie een beter uitstraling aan je keuken. Daarnaast het is ook iets veiliger voor gezinnen met kinderen. Soms komen kinderen tijdens hun spel onbewust met hoofd tegen het handvat van de koelkast.

- Het merk Liebherr voor huishoudelijke apparaten lijkt meer als het merk Mercedes of BMV binnen auto-industrie.
Als je 12 jaar in het bezit ben van dit merk wil je nooit meer naar ander merken kijken!

- Het apparaat is fluisterstil, energiezuinig, betrouwbaar met een goede uitstraling.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Energiezuinig

Minpunten

• Nog niet gevonden

AMAMNI ABBAS 30-07-2020

bijna geen geluid!

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Ik zochte een koelkast die past met mijn kleine keuken die minder geluid heeft dan mijn oude koelkast,ik zochte echte merk die kan ik verder mijn leven volgen zonder spijt !, IK HEB VEEL GEZOCHT MAAR DE KEUZE WAS NOOIT MOIELIJK WANT IK VERTROUW OP LIEBHERR, 5 MANDEN GELEDEN IK HEB VRIJSTAND VRIEZER VAN MERK LIEBHERR GEKOCHT daarom ik heb van merk LIEBHERR dit KEER wel met trots gekozen ,ben erg blij mee.bedankt !

Jaap 21-07-2020

Zeer zuinig

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Prachtige hoge en diep koel-vries combinatie. Veel ruimte en zeer zuinig. Dankzij de hoogte kunnen we nu overal makkelijk bij en niet meer zo vaak bukken.

Willem 16-07-2020

Mooie ruime koelkast met vriesgedeelte.

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Een ruime koelkast met vries gedeelte welke overzichtelijk en makkelijk is in te stellen.
Een nofrost systeem is prettig om erbij te hebben. Zoals ook een kinderbeveiliging en meerder interessante instellingen o.a. Sabbat-modus , en vele ander functies.

Pluspunten

• No-Frost -
  • kinderbeveiliging
  • Sabbat-modus
  • Deur en temperatuur beveiliging
  • Geluid is vd koel en vriesged. stil

Minpunten

• 3 vriesladen i.p.v. 4

Katie 13-07-2020

Fijne koel-vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Een fijne koel-vries combinatie van een goed en vertrouwd merk. Fijn dat het koel- en vriesgedeelte los van elkaar qua temperatuur in te stellen zijn en uit te schakelen zijn.

Pluspunten

• Veel koelruimte
  • Veel vriesruimte (3 lades)

Ad 11-07-2020

Geluid

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

De koelkast geeft regelmatig harde knallen waardoor je je rotschrikt gebeld met importeur zit waarschijnlijk ijs tussen de achterwand

Pluspunten

• Goede indeling
  • Veel ruimte

Minpunten

• Hard geluid knallen

SIMON JELLEMA 06-07-2020

de koelkasten van LIEBHERR

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Motivatie tot koop van een LIEBHERR Koelkast, als je 13 jaar in het bezit ben van dit merk koelkast wil je nooit meer iets anders! ze zijn betrouwbaar nooit geen extra kosten en vooral energie zuinig. vandaar is dit mijn derde koelkast in dit huis.

bedankt LIEBHERR

Pluspunten

• BETROUWBAAR
  • DOELGERICHT
  • ENERGIE ZUINIG

HAGB 26-06-2020

Liebherr koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Mooie koel-vriescombinatie en zuinig in gebruik. Derhalve goed voor het milieu. Prettige indeling en goed schoon te houden. De ergonomie is prettig. Minder punt(je) is het wat luide geluidsniveau.

Frank 20-06-2020

Het is de miele onder de koelkasten

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Het is een Liebherr en dit is de beste keuze bij koelkast combi. Waarom zou je een minder merk kiezen als je een liebherr kunt kopen.

Pluspunten

• Temperatuur instelbaar digitaal
  • Heel snel op temperatuur

Giovanni 17-06-2020

Ruime koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Koelkast is zeer geruisloos. Je hoort hem niet. De deuren kun je met weinig kracht openen. Ook de deurgrepen vallen niet op. Van binnen is hij erg ruim en is goed verlicht van binnen. Diepvries is goed in te delen. Gewoonweg een mooie koelkast.
Goede prijs en kwaliteit verhouding met nu 7 jaar garantie!

Pluspunten

• Ruim
  • Goed verlicht
  • Lichte deuren
  • Extra garantie

Jac 18-05-2020

Grote koelkast met handige indeling

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Mooie combi ijskast vriesgedeelte is groot genoeg voor een gezin. Een mooie grote groente la, gaat veel in. Flessen rek is zeer handig voor wijn of als je meerdere flessen gekoeld wild hebben. Erg zuinige koelkast. Fijn dat er een deur signaal op zit als de koelkast te lang open blijft staan, vooral handig als je denkt dat de deur niet goed sluit, alleen de tijd hiervan had wat langer gekund, gezien als je iets zoekt in de ijskast, gaat vrij snel het signaal af. Ben zeer te spreken over deze koelkast ook als extra koelkast. Voldoet aan al onze eisen en de site van Liebherr heeft veel informatie over hun systemen die ze gebruiken voor koelen en vriezen.

Pluspunten

• Voldoende ruimte
  • Handige indeling

Minpunten

• Deur signaal gaat snel af

M.M. Rietveld 19-04-2020

Korlvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Doordachte kwaliteit en goede service van Liebherr heeft mij wederom doen besluiten weer een Liebherr koelkast aan te schaffen.

Pluspunten

• Stille koeljast
  • Energiezuinig

Jan Buitenhuis 01-04-2020

Zeer functioneel ingericht

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Veel volume, ook erg functioneel ingericht, no frost is ook een hele mooie optie, daarbij 7 jaar garantie, wij hebben hoge verwachting van de kwaliteit, , daar betalen wij ook wel voor, maar wij hopen er vele jaren plezier van te hebben..

Pluspunten

• Volume
  • Kwaliteit

Ad 13-03-2020

fijne koel/vrieskast met goede indeling

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

na heel veel problemen met een kast van de concurrent is dit een verademing deze kast is vrijwel geluidloos en heeft een goede temperatuur beheersing

Pluspunten

• zeer stil
  • goede temperatuurregeling

Minpunten

• nog niet gevonden
  • niet gevonden

Pieter J 24-02-2020

Koel-vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-23

Heb deze koel-vries combinatie nog maar kort in gebruik en kan over duurzaamheid nog geen oordeel geven. Het apparaat is fluisterstil en doet wat het moet doen. Koel en vries gedeelte temperatuur apart instelbaar. Laag energieverbruik. Onafhankelijke aan- en uitschakelaar voor koel- en diepvriesgedeelte was voor mij een must.

Pluspunten

• Zeer ruime diepvriesladen
  • handgrepen over de gehele hoogte van de deur
  • hoge kwaliteit afwerking
  • goede indeel mogelijkheden
  • ruime, grote groentelade

Minpunten

• tot nu toe geen