Samsung RB31FERNDWW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB31FERNDWW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

rein65 12-09-2014
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

goed vormgegeven met ruime koel mogelijkheden en een ruim vriesgedeelte.positief vond ik dat na het boodschappen doen en alles ingeruimd hadden we nog ruimte zat over hadden dus voor de ruimte zou ik een 10 hebben gegeven.

Kleintje senior 20-02-2014
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Fijne koelkast met een MAAR. Bij de aanschaf begreep ik dat met de deur op 90 graden open de laden geheel verwijderd kunnen worden. Dat klopt inderdaad voor het vriesgedeelte en de koellade onderin het koelgedeelte. Maar de andere laden en het flessenrek kunnen niet verwijderd worden als de deur op 90graden staat omdat de boevendeur veel dikker is. Daardoor is deze koelkast ongeschikt voor hoekplaatsing! En dat had ik wel even moeten weten. Nu moet ik de koelkast helemaal naar voren halen, schuin zetten en dan schoonmaken. Een droeve misser.

Henry 1955 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Wij vinden de koel vries combinatie zeer stijlvol en mooi vormgegeven hij koelt en vriest goed. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden. Ook het geluidsniveau is prima.
Wij zagen in de winkel het certificaat "goede keus" van Kieskeurig en dat heeft voor ons de doorslag gegeven.

talila 21-12-2013

Bas57

Kortgeleden eenzelfde koel vries combinatie gekocht en hij koelt inderdaad goed.Maar het geluidsniveau is best wel hoog en hij draait lang zo'n 75 minuten daarna is het 25 minuten stil en begint hij weer.De vraag is heeft u dezelfde ervaring.

Kleintje senior 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Voor kleine mensen is de koelkast ongeschikt, de planken zijn te hoog. Bovendien kan de koelkastdeur niet geheel vlak open zoals de diepvriesdeur wel kan, Dat betekent dat we het flessenrek niet meer kunnen verwijderen ( hoekplaatsing van de kast) en er ook geen planken uit kunnen halen bij het reinigen. Dat is heel hinderlijk en dat is ons ook niet verteld! anders had ik een ander model gekozen.
Bovendien krijgen we formeel 100 euro terug bij de actie maar op het formulier dat we moeten invullen staat opeens 25euro. Niet helderen onjuist.

Wim-1967 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Een mooie en goed doordachte koel/vriescombinatie. Het 'panel' aan de voorkant is echt overbodig. Het geeft alleen maar (met vervelende blauwe ledjes) de ingestelde temperatuur aan en niet de aktuele temp. (wat wel zinvol zou zijn).
Ik vind het geluidsniveau wel te hoog. De combinatie is te goed hoorbaar (staat in een open keuken) met af en toe vreemde borrelende en piepende geluiden. Wellicht moet hij nog indraaien?
Wel mooi dat er 10 jaar garantie op de compressor zit!
Over de duurzaamheid valt pas over een paar jaar iets te zeggen.

Antonia1941 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Ik vind de letters 10 jaar warrenty niet mooi. Deze gaan er volgens mij niet af.
De combinatie is wel superstil.
Het is handig dat de laden transparant zijn.

Wim-1967 29-10-2013

Het is gewoon een sticker die er heel gemakkelijk af gaat.

Rob Farmer 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Dit type koelvriescombinatie is zeer ruim vormgegeven, met zeer veel opbergruimte voor diverse producten. Lade voor groente en fruit is zeer handig.
Op voorzijde is met lampje in te stellen welke temperatuur de koelkast moet hebben en separaat is aan te geven welke temperatuur het vriesgedeelte moet hebben. Klein nadeel is dat er geen schuifje of apart vriesdeeltje is voor ijsblokjes.

Gijs Blokland 12-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

1. Vriesgedeelte onder, dus nooit meer bukken met het koelgedeelte gebruiken. prettige indeling. grote groentela. Alles in één: wij hadden de vrieser in de kelder staan.
2. eenvoudig/strakke vormgeving/neutrale kleur passend bij elk interieur
3. 10 jaar garantie/veel goedkoper in stroomgebruik door combinatie met vriesgedeelte.Oude koelkast en vrieser grote stroomvreters
4. heel licht resonerend gebruik. (contant)

escaan 28-09-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

De koelkast is makkelijk in gebruik, alles is duidelijk aangegeven.
De indeling is ook goed bij het gebruik te benutten. Ook voeldeonde ruimte

Monky1961 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Ik heb de koelkast/vriezer nu een paar dagen in mijn bezit. Vond het omzetten van de deuren wel een beetje omslachtig, maar heb gelukkig een handige man. De indeling vind ik praktisch, echter het geluidsniveau valt een beetje tegen. Maar al met al een mooie koelkast/vriezer en hoop er nog lang plezier van te hebben.

Nouk123 19-09-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Praktische en ruime koel-vriescombinatie, waarbij koeling en vriesruimte afzonderlijk ingesteld kunnen worden. Voor een vrijstaande combinatie ook erg fijn dat de handgrepen niet uitsteken.
Het geluidsniveau lijkt alleen wat meer bij het koelen...

Nouk123 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Het geluidsniveau lijkt alleen wat meer bij het koelen dan onze verouderde voorganger.

AM53 14-09-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Strakke vormgeving, eenvoudige bediening, goede indeling, alleen de glasplaten in het koeldeel zijn niet ruim verstelbaar waardoor pakken drank niet rechtop kunnen staan.

Rijn100 13-09-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Mooie vormgeving, en kan er lekker veel in kwijt.
Led verlichting rustig voor de ogen.
En nu maar hopen er jaren lang plezier van te hebben.

balou 2013 05-08-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

mooie rustige koelkast/vriezer ,indeling ook is perfect,makkelijk in testellen en te veranderen de uitschuiflade is helemaal perfect.

morties1000 31-07-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Mijn vorige koel/vries was 15 jaar oud en was echt verouderd. Mijn eisen aan de koel/vries moesten zijn; 1. Drie lade aan de onderkant van de koel/vries: Dat heeft hij en het zijn goede diepe lades.
2. Hij moest een energie label hebben van minimaal A+: Dat heeft hij ook, hoe energie zuinig hij daadwerkelijk is moet nog blijken op mijn energierekening.
3. Hij moet niet te veel herrie maken(ik wil er hinder van hebben als ik s`avonds op de bank zit) dat ik de hele tijd de koel/vries hoort aan slaan: Ik heb hem nog niet ene keer gehoord en mijn keuken en woonkamer liggen drie meter van elkaar af.Hij is muis stil.
Verder vind het licht in de cool gedeelte erg mooi helder en op een mooie plek zitten, de hele cool gedeelte wordt mooi verlicht.Ik vind het ook handig dat je door de laagste plaat kan kijken in de groente la. Je ziet meteen wat voor groente of fruit er nog is.

De min punten vind ik eitjeshouder die moet ik ergens in de deur plaatsen, zit niet netjes weggewerkt. En op de onderste plaat zit geen randje tot waar ik de spullen kan vullen(als je het te ver naar voren vult kan de koelkast niet meer dicht).

moerkerk 17-07-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

het is een gebruiks verdelijk koelvrieskast.
goed overzichtelijk.
Als de koelkast aanslaat hoor je hem praktich niet.

Paul Vink 15-07-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

We hebben lang gezocht naar deze koelkast!
Het gebruik is bijzonder effectief en eenvoudig, de vormgeving strak en eigentijds (mooie elektronica ook) en het geluid is in het geheel niet waarneembaar. We verwachten nog lang mee te kunnen met deze koelkast...

PabloH 11-07-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Lekker stil, maar flessen kun je er niet veel rechtop in kwijt, misschien als we de deur wat anders indelen. De verlichting is blauwig, niet zo geslaagd. Verder weten we nog niets over verbruik en duurzaamheid, dat moet nog blijken. Veel ruimte in het vriesgedeelte, handig, die grote doorzichtige bakken, die er helemaal uit kunnen.

marcootje34 07-07-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

tis een hele gebruiksvriendelijke koelkast ruim stil zuinig gewoon een toppertje!!!verder is de koelkast makkelijk in te delen en overzichtelijk zowel in de koelkast als in de vriezer

vd Oever 30-06-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Ziet er goed uit, gebruiker vriendelijk en heel weinig geluid. Pas een paar dagen in bezit, dus moeilijk te beoordelen is de duurzaamheid. Alles ziet er wel degelijk uit, dus heb volste vertrouwen.

Henny055 28-06-2013

Mooie strakke koelkast.
Ik dacht eerst dat die uitschuifbare lade een beetje overdreven was, maar nu merk ik dat het best handig is. Het speciale vak dat je zelf kunt instellen (als je tijdelijk iets wil bevriezen, of juist nét niet) is een zeer mooie aanvulling op een complete koelkast.
Dat dit model energiezuinig is en no-frost heeft, maakte het niet moeilijk ervoor te kiezen. Zeker als andere merken met vergelijkbare specificaties stukken duurder zijn.
Meevaller was een inruilactie bij Modern waardoor de Samsung nóg goedkoper werd. Die actie is helaas al wel afgelopen.
Bij duurzaamheid een 8 ingevuld, maar ja, dat zal nog moeten blijken natuurlijk.

c kuiper 27-06-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Prima koelkast mooi van vormgeving, ruim koelgedeelte met handig flessenrek, vriesgedeelte met 3 lade.
Uitstekend product voor een goede prijs.

Kenwood5 26-06-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Supermooie koelkast met een handige indeling. De koelkast is heel erg ruim en praktisch ingedeeld. Je kunt overal bij in de koelkast en hoeft dus niet meer van alles aan de kant te schuiven voordat je erbij kunt. Veel ruimte in het vriesgedeelte. Pizzadozen passen er in zijn geheel in! Hij is energiezuinig en het geluidsniveau is prima. Een echte aanrader!

Raymon85 26-06-2013
Geschreven voor: Samsung RB31FERNDWW wit

Ik heb de koelkast nu een paar weken in bezit en heb er totaal geen spijt van. Het is zeer ruim en makkelijk in gebruik. Om de temperatuur aan te passen dien je alleen maar op het schermpje te drukken en je merkt gelijk het verschil. Daarnaast maakt het geen geluid en kan je het makkelijk schuiven, indien je nog niet zeker bent waar je het hebben wilt.. :)