Samsung RB29FERNCWW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
188 liter inhoud

Beoordeling op basis van 177 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sander Kieskeurig 08-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een hele fijne koelkast. De lades en instelmogelijkheden zorgen dat je overal goed bij kan. De deuren zijn makkelijk te openen en sluiten goed. Ook het deur alarm is heel handig. De verlichting in de koelkast zorgt ook dat je overal goed zicht op hebt. Met de wieltjes onder de koelkast is deze ook goed zijn plek te zetten. De koelkast is bijna te mooi met zijn strakke design en mooie witte kleur, want de rest van mijn apparatuur ziet er nu een beetje te creme kleurig uit. De kast oogt heel duurzaam, alles aan de koelkast voelt goed, stevig en degelijk dus daar verwacht ik geen issues mee. Het enige wat nog beter zou kunnen is als hij nog ietsje stiller zou zijn. :-)

Marcel 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne koelkast

Hele fijne koelkast en energiezuinig wel in het begin erg wennen aan de indeling, maar zodra alles een plaats heeft dan is het fijn er is geen hoogte maar wel een diepte.
Ook is het fijn dat je in de deur grote flessen neer kan zetten. Ook de temperatuur die je instelt is netjes.
Apart in te stellen voor koelkast en "vlees" laden.

marjan 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Met geluidsniveau wist ik niet wat ik moest kiezen maar hij is heel stil, makkelijk in te stellen en een plaatje om te zien met veel gemakkelijke opbergruimten, enig minpuntje is dat het flessenrek alleen opbergruimte bied voor 1 literflessen.

Eveh 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

de zo goed als geluidloze koel-vriescombinatie staat nu een goede week in huis.
Over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen, maar vanaf de eerste dag ben ik er heel blij mee.
Vooral ook fijn dat er aparte laden voor groente en vlees in het koelgedeelte zitten.
Dat maakt de overige ruimte echter wel zo krap dat de niet-verstelbare platen zo dicht op elkaar liggen dat je geen (saus)flesjes rechtop kunt zetten.

BeCaMa 03-09-2014 Product paar weken in bezit

Na aanleiding van de vele positieve reviews gekocht.
Bij ons in gebruik als tweede koelkast. Mocht u deze overwegen als eerste of enige koelkast dan raad ik u aan om een maat groter te kopen zodat u een groter koelgedeelte heeft. Voor o.a. wijnflessen, flessen frisdrank etc. in de deur te plaatsen moet je de bakjes erboven in de hoogste stand plaatsen. Deze bakjes zijn dan alleen nog bruikbaar voor kleine potjes of pakjes. Ook is de ruimte onder het flessenrek beperkt.
Ik wist dit overigens van te voren dus dit is niet bedoeld als kritiek, maar misschien kan ik een ander zo helpen met zijn keuze. De koelkast zit slim in elkaar, bediening is een eitje en de verlichting is uitstekend.
De vriezer is ruim en makkelijk in te laden.
Het geluidsniveau is prima, door de 5-traps ventilator loopt de koel-vries combinatie wel vaker dan een conventionele (aan/uit) koel-vries combinatie. M.a.w. de duur van aanwezigheid van geluid is langer.

PCV review 30-06-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie koel/vriescombinatie voor een scherpe prijs(dankzij retour actie). Voor het omzetten van de deurscharnieren van rechts naar links moet je enige handigheid hebben en blijkt de mogelijke kwetsbaarheid van de kabel die naar het bedienpaneel in de deur loopt. Uitschuif lade (easyslide) is handig om kleine producten achterin te kunnen pakken en terugzetten. Wil je veel grote flessen in de deur plaatsen dan heb je de RB31.. (hogere uitvoering) nodig. Op de Samsung website staat bij dit type een afbeelding van de RB31.. en niet de RB29.. Geluid is niet bijzonder stil en in een open keuken zou dit best wel eens tegen kunnen vallen. Duurzaamheid kan je zo snel natuurlijk nog niet beoordelen.

SuzanneSchiedC 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Voldoende ruimte in koel en vriesvak

Inmiddels hebben wij deze koelkast een aantal weken staan. Ik ben zeer tevreden vooral omdat de indeling en ruimte erg fijn is. Wel even wennen aan het geluid wat deze koelkast maakt. Af en toe een wat hogere piep maar dit is tegenwoordig bij veel nieuwere koelkasten het geval. Ook is dit gewoon een kwestie van wennen want mij valt het inmiddels niet meer op. Dus ik beveel deze koelkast absoluut aan.

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling

Minpunten

• Even aan het nieuwe geluid wennen

R 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Samsung koel- vriescombinatie

Mooi design, strakke vormgeving. Aparte fruit/groente- en vleesla, ook apart in te stellen qua temperatuur. Ruime vrieslades.

Pluspunten

• Strak design
  • Fruit/groente- en vleeslades
  • Ruime vrieslades
  • Temperatuur apart in te stellen
  • No frost

Albert050 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en led binnenverlichting

De koel/vriescombinatie heeft een mooie vormgeving. Groot handvat aan beide zijden, zodat je de deur ook om kan zetten qua draairichting. Mooi verlicht aan de binnenkant. Temperatuur is naar wens in te stellen. Net iets grotere vriezer ruimte 98 Liter t.o.v. veel andere uitvoeringen. Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen omdat we hem nog maar net hebben.

Pluspunten

• Led binnenverlichting
  • relatief grote vriezer
  • nette prijs
  • power freese
  • coolselect-zone

N. van Herel 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie, ruime en energiezuinige koelkast met vriezer.

Je kunt zelf de temperatuur instellen voor zowel de koelkast als de vriezer.
Indeling is super handig en makkelijk.
De levering door expert was perfect. Verpakkingsmateriaal werd meegenomen en verder top service. Tien jaar garantie....wat wil je nog meer!

Mel 13-07-2017 Product paar weken in bezit

mooie goede koelkast

De koelkast is zuinig en rustig en heeft een goede opberg indeling. Tevens ziet hij er mooi uit. ik zou hem iedereen aanraden.

Rick 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

beoordeling Samsung RB29FERNCWW

recent hebben wij de Samsung koelkast aangeschaft. Bij aankomst viel onmiddellijk op dat de koelkast er mooi van binnen was ingericht en er voor die prijs niets op te klagen was. onze oude koelkast was 15 jaar oud en in vergelijking is deze stukken beter. en nogmaals voor de prijs kun je eigenlijk geen miskoop aandoen.

Pluspunten

• erg strakke koelkast
  • het display heeft handige functies
  • de indeling van de binnenkant is erg strak

Minpunten

• het geluid maken als de motor aanslaat.

Jan 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Koelkast/Vriezer

Mooie Koelkast goede indeling, ruime lades in de vriezer.
Mooi display voor het instellen van de temperatuur.
Een aanrader.

E. Nieuwstad 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Koel-/vriescombinatie Samsung

Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Mooie grote vrieslades. Indeling van de koelkast zelf daar mis ik een hogere ruimte om bierflesjes rechtop in te zetten. Verder prima koel-/vriescombinatie, Mooie vormgeving en afwerking.

Pluspunten

• ruimte in vriesgedeelte
  • vomgeving

Minpunten

• indeling koelgedeelte

Jeroen 10-07-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung koelkast

Gekozen voor deze koelkast omdat hij goed in de bijkeuken past door zijn hoogte. 2 handige lades heeft waarbij je de temperatuur in kunt stellen. Het flessenrek is ook handig. no frost klinkt ook ideaal maar nog niet getest.

Pluspunten

• koellades met temp instelling
  • flessenrek
  • no frost

Minpunten

• Plateaus nog meer verstellen

Rients Jan de Jong 09-07-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige koel / vries IJskast van Samsung

Op tijd geleverd en geplaatst. Alles kan er makkelijk in voor een 2 persoonshuishouden. We kunnen alle groenten, zuivel in kwijt. De ruimte onder het flessenrek is te klein deze hebben we er uitgehaald.

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Energie zuinig A++

Minpunten

• Flessenrek neemt te veel ruimte in.

A. Soumah 06-07-2017 Product paar dagen in bezit

ruime groente lade, extra vlees la. diepvries top!

Functioneert prima, voldoende ruimte in koelkast. (na verwijderen flessenrek). Blij met groentelade en vleeslade. ook diepvries lekker veel ruimte, en vriest snel in! Prima koelkast, goede prijskwaliteit verhouding.

witchy 05-07-2017 Product paar weken in bezit

geweldige koel -vrieskast

Een super apparaat voor een uitstekende prijs, geen lawaai van de motor en geen ijs meer en heel veel ruimte, duidelijk display en binnenin goed verlicht en overzichtelijk fijn met een dubbele la, kortom ik ben ontzettend blij met deze koelkast en de prijs is ook heel erg betaalbaar zeker in verhouding met dit product.

harrie koelemeijer 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

grote koel vriescombinatie

mooi apparaat,handig display,stil,goede en snelle koeling,goed voor weinig geld na cashback actie.Zeker de moeite waard om deze koelkast aan te schaffen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • stil
  • handige display

Minpunten

• geen minpunten

Hans 01-07-2017

Geweldige koel/vriescombinatie

Op zoek naar vervanging voor onze oude Whirlpool koelkast kwamen wij bij deze Samsung uit. Het is een fijne koel/vriescombinatie met veel opbergruimte, flessenrek en grote lades. Ook de CoolSelect Zone is erg handig. Bijzonder prettig is de led verlichting, het instellen van de temperatuur aan de buitenkant middels touchscreen en de No-Frost. Daarnaast is hij erg stil en energiezuinig (A++). Al met al een prima aankoop voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, helemaal met de cashback actie. Wij zijn blij dat we voor deze koel/vriescombinatie hebben gekozen. Kortom een echte aanrader!