Samsung RB29FERNCSA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

Beoordeling op basis van 402 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Meriam 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na de koelkast 24 uur na bezorgtijd te hebben geinstalleerd was het makkelijk de koelkast te plaatsen door de wielen aan de achterzijde. De koelkast maakte te keuken helemaal compleet door de mooie rvs look en de moderne uitstraling. Zeer stille koelkast wat ik zelf heel belangrijk vind. Het licht in de koelkast is ook heel helder en er zit een glasplaat in die je makkelijk eruit kan trekken als een laatje wat superhandig is. Ik ben tevreden :)

remko70 15-04-2016

Even een vraagje na het inschakelen van de nieuwe koelkast blijft het alarm afgaan nu na 12.00 nog steeds alarm. Enig idee hoelang dit duurt

peggy61 15-02-2015 Product paar weken in bezit

goede prijs/kwaliteit verhouding, ben blij met de aankoop, zal de koelkast ook aan een ander aanraden, mooie vormgeving en indeling

Jeanette 09-06-2017 Product paar weken in bezit

Een mooi ontworpen koelkast

Heeft een handige indeling met 2 x extra laden aan de boven kant voor de groenten en vleeswaren. Uiterlijk zeer mooi ontworpen met een extra elektronisch bediening paneel aan de buiten kant.

Pluspunten

• elektronisch bediening paneel
  • Voordelig met stroom
  • Heel erg stil
  • soft zacht licht van binnen

vincent 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

ruim, stil, mooi, koud!

Helaas was na een jaar of 15 mijn koelkast gesneuveld met dit warme weer, dus op zoek naar iets anders. Uiteindelijk terecht gekomen bij deze Samsung koelkast.

een beetje huiverig, want er waren veel reacties dat het apparaat veel geluid maakt. Deze mensen hebben niet onderbouwd wat er dan zo een herrie maakt. De koelkast heeft een compressor en deze moet draaien. Maar dit is niet continue! Het heel eventjes dat deze aanslaat maakt nog steeds niet heel veel geluid, het komt niet boven de vaatwasser uit. Als de compressor niet draait hoor je de koelkast gewoon niet, ook al heb je een open keuken. Geen reden tot paniek dus!

Met een handig display aan de buitenkant in de deur valt de koelkast in te stellen, dit werkt makkelijk en redelijk vanzelfsprekend.
Iets of wat minder vanzelfsprekend was het wisselen van de scharnieren. Alles is netjes afgewerkt met kapjes en vanwege het display in de deur moet er best wel wat gedemonteerd worden. Als je geen technisch inzicht hebt of het gewoon niet aandurft is het verstandig om dit door de monteur te laten doen. De foto's in het boekje zijn klein en donker afgedrukt in zwart/ wit, deze bieden dus weinig duidelijkheid.

Het interieur is praktisch, al is het flessenrek niet geschikt voor 2 liter flessen. Verder heb ik weinig te klagen over deze koel- vriescombinatie. Hij is stil, praktisch, zuinig en bovendien komt mijn biertje er koud uit, dus ik ben er gelukkig mee!

Pluspunten

• zuinig
  • koud bier
  • netjes afgewerkt
  • over het algemeen gewoon stil
  • prijs/kwaliteit is goed

Minpunten

• scharnieren omzetten is een aardig karweitje

Arend Jan 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk systeem!

Prachtig product. Veel ruimte om te koelen en tegelijk veel ruimte voor het vriezen. Hij is niet te hoog, er kan makkelijk een magnetron op. Makkelijk ook met geen hendels aan de deuren.

Pluspunten

• Instellingen
  • Grote

Mauro 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

TOP koelkast-vriezer combo :)

Het design van de koelkast legt de toon van de koelkast meteen, zowel inwendig als uitwendig is deze koelkast een pareltje. Goede indeling, A++, weinig geluid en zeer ruim! Het is een midden model dus niet al te groot, je kan er nog iets bovenop leggen dat je niet alle dagen gebruikt (een pak water of cola bijvoorbeeld)

Vanachter is de koelkast ook ingedekt zodat de lelijke buizen niet zichtbaar zijn en daardoor kan hij dus ook volledig tegen de muur (alhoewel dit niet geadviseerd wordt)

All in all een topper voor een klein tot middelmatig gezin!

Rowann9 03-03-2015 Product maand in bezit

De vormgeving aan de binnenzijde is niet optimaal. Sommige eenvoudige dingen zoals een pot mayonaise kan niet rechtop staan in de koelkast.

K.M Fischer 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

De koel- vriescombinatie 1 week in huis en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben.
Staat prachtig in mijn keuken en maakt al zijn beloftes waar.
Hij staat te pronken naast mijn ook net aangeschafte combimagnetron die net als de koelkast al zijn beloftes waar maakt.
Naast de mooie vormgeving zeer gebruiksvriendelijk wat voor mij erg belangrijk is.
IK ben een SAMSUNG FAN!
(ook mijn tv en mobiel zijn van samsung.....wanneer komt er een auto op de markt? ;-)

Hans Meester 22-06-2017 Product paar weken in bezit

fraaie en functionele koelkast en vriezer met No-Frost

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik heb deze koelkast gekozen omdat ik graag een betaalbare koel-vriescombinatie wilde met No-Frost. Ik vind dat een ideale voorziening. Deze kast was relatief voordelig. Bovendien oogt hij fraai. Het interieur is goed toegankelijk en daardoor gebruiksvriendelijk. In de paar weken dat hij nu staat, is gebleken dat hij goed koelt en vriest. Er zijn me geen bijzondere nadelen opgevallen.

Simon 22-06-2017 Product paar weken in bezit

zuinige stille koel/vrieskast

goede kwaliteit koel/vrieskast, lekker rustig overzichtelijke instel mogelijkheden en een een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• stil
  • A++
  • no frost

George 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

No frost koelkast

Koelkast met veel mogelijkheden voor een redelijke prijs. Het heeft cool-zone la met temperatuur van 0 graden voor koelen van vlees achtige producten.

Pluspunten

• cool-zone la
  • scherm aan de buitenkant
  • no frost

L. Nicolaij 21-06-2017 Product paar weken in bezit

Esthetisch model, praktisch ingedeelde ruimte.

Opzich ben ik ontzettend tevreden met deze Smart Space Koelkast. Het uiterlijk van het model is prachtig en de inrichting is ontzettend praktisch. Heel handig in het gebruik. Maar wat ik wel jammer vind is de geluidsproductie van de koelkast, deze is naar mijn mening iets te hoog. Ik vind dit al gauw storend.

Pluspunten

• Esthetische vormgeving en 'uiterlijk'
  • Praktisch in gebruik
  • Werkt naar behoren

Minpunten

• Hoge geluidsproductie

CJ 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie en goedkope koelkast!!

Deze koelkast is van alle opties voorzien, wanneer je iets vergeten bent om koud te zetten, verlaag je met een druk op de knop zo de temperatuur en is het met 15 minuten alsnog gekoeld. Het is een koelkast dat je zelf kan indelen, de deur is te veranderen met de vakken, zodat er met een feestje meer flessen in de deur passen etc.
Kortom een hele mooie en luxe koelkast met kwaliteit voor weinig geld!!

Pluspunten

• zelf indeelbaar
  • verschillende opties

Jeep 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koel vries combi A++ Non Frost

Mooie koel / vries combi met Non Frost functie en zuinigheid klasse: A++
We zijn zeer tevreden met onze aankoop, is stil en koelt goed, ook met dit zeer warme weer.

Pluspunten

• A++
  • Non Frost
  • Uiterlijk

Thomas 19-06-2017 Product paar weken in bezit

Prima Koelkast

De koelkast is ruim ingericht met veel verschillende opbergruimtes. Zeer geschikt voor op een studentenkamer gezien hij amper lawaai maakt. Over het algemeen mooie koelkast die in mijn ogen een juiste prijs/kwaliteitsverhouding heeft!

Pluspunten

• Koelruimte

CYFRAN 18-06-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime koelvriescombi voor in de schuur

Mooie grijze koelvriescombinatie. Ik gebruik het al extra opslag in de schuur door de kleur valt het niet zo op. Drie ruime vriesvakken, ideaal voor het invriezen van taartbodems door zijn no-frost werking. Ik houd van meal-preppen, dus alle zelfgemaakte soepen, sauzen en ijs passen er met gemak in.
Koelkast op werkhoogte, lekker ruim, er past een 3-lagen hoge taart in. Tis weer zomer, dus de bbq maakt overuren. De koelkast heeft een handige vleeslade, super makkelijk. voldoende ruimte voor flessen en schalen.

Pluspunten

• ruim
  • multifunctioneel
  • goede werkhoogte
  • handige ruime lades
  • mooie kleur

Jacob 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Een super koelkast

Deze koelkast doet het super. Mijn producten zijn goed gekoeld en de vriezer doet wat hij moet doen. Veel ruimte in de koelkast en zeer veel ruimte in de vriezer. No frost systeem is super en hij heeft een power freeze functie. De prijs/kwaliteit is zeer goed in verhouding en zou deze koelkast aan iedereen aanbevelen. Sommige zeggen dat hij veel geluid maakt wat niet klopt. Ik heb een open keuken wat is verbonden met de woonkamer en ik hoor de koelkast totaal niet!!!

Pluspunten

• Veel ruimte in de vriezer
  • Genoeg ruimte in de koeling
  • No frost functie
  • power freeze functie
  • Een mooi design

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten gevonden.

Mars. 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koelvries combinatie.

Een mooie koelvries combinatie voor een hele mooie prijs. Door de goede service van coolblue had ik de kast binnen 24 uur in mijn keuken staan.
De indeling is praktisch en overzichtelijk.

Tara 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne koel-vriescombi

De Samsung RB29FERNCSA is een heel mooie en stille koelkast. Prijs kwaliteit is prima. Mooie verlichting. veel ruimte en leuke snufjes zoals een grab and go basket en de easy slide.

• Fijne verlichting
  • overzichtelijk

Minpunten

• Kleur en coating

PvO 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

koelkast

Zeer mooi en goed product. Werkt perfect en geruisloos. De afwerking is mooi. Heb zelf de deur om gehangen. Dit is wel een lastig klusje. Maar is gelukt.