Samsung RB31FERNCWW - Reviews

207 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

jbeerepoot 10-03-2015 Product paar weken in bezit

Hele fijne koelkast, zeker vergeleken na onze oude koelkast van 10 jaar. Veel vriesruimte, makkelijke lades. het koelgedeelte is ruim en overzichtelijk. Hij maakt alleen meer geluid dan ik had verwacht. niet storend, maar het valt wel op. prijs/kwaliteit verhouding is goed!

Birdy21 06-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze koelkast gekocht naar aanbeveling van de consumentenbond (beste koop) en een goede recensie van een vriendin die een jaar geleden een samsung koelkast had gekocht. zij is zeer tevreden met haar koelkast en ik nu ook! Hij is iets groter dan mijn oude Bosch en ook iets stiller en mijn magneten kunnen weer erop! :)

E.Hachmang 03-03-2015 Product paar weken in bezit

Een praktische indeling
en een voldoende en ruime inhoud
Ook een mooie strakke vormgeving
De duurzaamheid nog niet kunnen beoordelen, maar de materialen zien er goed uit

Erika1972 18-02-2015 Product maand in bezit

6,7
Prachtig koelkast met veel ruimte, hij maakt alleen wel behoorlijk lawaai als hij bij koelt.
Het flessenrek is niet echt handig want daar passen alleen kleine flessen in, geen anderhalve liter flessen. Verder hartstikke tevreden

Susan de Boer 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch mooie kast. Handige lades en goed display. Deuren eenvoudig te openen en te sluiten. Kortom super!

LUVASO 11-02-2015 Product paar weken in bezit

RUIME KOELKAST, FIJN DAT KOELKAST DEEL OP HOOGTE ZIT.
COOLSELECT DEEL VOOR VLEES WERK FIJN, RUIME GROENTE LADE.
MOOI OVERZICHTELIJKE INDELING
VRIESDEEL, IN GOED DELEN VERDEELT, MET FIJN WERKENDE LADE.

david23 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

De laden lopen soepel.
Lichtpunt zit boven in het midden. Dus nooit iets hinderlijk voor het lampje zoals deze traditioneel aan de zijkant ergens zit.
Temperatuur is van buiten af te regelen
In het vriezerdeel 2 diepe laden en 1 ondiepe bovenin.
Ik hoor de koelkast nauwelijks.

Edgar Jansen 09-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koel/vriescombinatie voldoet precies aan onze verwachting. Hij is zuinig (A++), heeft makelijke laden maar ook legplanken, ruim voldoende inhoud en ziet er heel mooi en degelijk uit. Hier gaan we jaren plezier van hebben. Ook zat alles intern goed vast bij levering.

Roy Schouten 07-02-2015 Product maand in bezit

Prima koelkast met weinig geluid, veel ruimte en praktische indeling. Ook het diepvriesgedeelte is prima en een voordeel is het dat je geen ijs op de bakken krijgt waardoor het schuiven met de bakken soepel verloopt.

van Roon 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling en handige indeling. Handige digitale hulp op de voorkant van de koelkast. Via bol.com besteld de volgende dag al ontvangen, top.

Lenaers 23-01-2015 Product paar weken in bezit

Prachtig mooi afgewerkte koel-vriescombinatie met veel plaats en heeft weing ruimte nodig!!! Voor de rest hebben we een prima service gehad bij de verkoper van de expert in Nederweert!!!

Marcel uit Lage Mierde 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke koel-/vriescombinatie met een heel slimme indeling en makkelijk te gebruiken lades.
de deuren zijn slim geconstrueerd, waarmee lades makkelijk geopend kunnen worden.

FJ62 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

De koelkast heb ik gekocht naar aanleiding van een aanbeveling in de consumentengids. De koelkast is eigenlijk te goedkoop voor wat je ervoor krijgt. De koelkast is mooi om te zien. Je kunt de temperatuur eenvoudig wijzigen en de koelkast heeft een vakantiestand.
De indeling is uitstekend, waaronder een apart rekje voor flessen. Kortom, wij zijn erg tevreden.

G.Bektas 18-01-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de koelkast momenteel een paar dagen in bezit,
ziet er prachtig uit heeft een goede indeling ben
Zover zeeeer tevreden!

Sjef van der M 17-01-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne koelkast met heel praktische indeling. Deuren zonder handgrepen.Heel goed afgeleverd door Bemmel & Kroon.

Familie Nagel-Dorrestijn 17-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie en energiezuinige koel vries-combinatie.
Goede prijs/kwaliteitverhouding. We zijn er heel blij mee.

Elizabeth1 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is een grote en zeer overzichtelijke koelkast. Hij is handig ingericht, de transparante lades zijn praktisch. Kortom, een ijskast, die prima past in ons grote gezin!

KeesCusell 06-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie grote koel vries combinatie ! Naast het volume ook een mooie vormgeving en stevig van kwaliteit

de4roosjes 26-10-2014 Product kwartaal in bezit

de koelkast werkt goed alleen de coolzone temperatuur moeilijk in te stellen vlees dat een paar dagen achterin de la ligt is half bevroren flessen rek te klein voor 1.5 liter flessen jammer ,en de buitenkant wordt aardig warm .

Gokhan03 15-09-2014 Product paar weken in bezit

Prima koelkast die er heel modern uitziet. Voor dit geld en ook nog eens een A++ label.
No-frost optie is ook ideaal voor de friezer!