Samsung RB31FEJNBSA zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 896 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB31FEJNBSA zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sibo 14-05-2017

no-frost, maar de samsung vriezer zit vol met ijs

Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Deze koel/vries combinatie heb ik in feb 2016 veel te snel gekocht. Het apparaat oogt mooi, strak, modern en degelijk.
Maar deze koel/vriezer heeft ook nadelen. Geen verstelbare lades/legplanken in de koelkast, te weinig ruimte voor 1,5 literflessen, kleine potjes saus kunnen niet rechtop staan, alles moet liggen. De flessenrek kan gelijk bij het oud ijzer, daar passen geen flessen in. De flessen moet je plat neerleggen in de niet verstelbare rekjes :-( 1,5 literflessen kunnen ook niet in de deur, dat omdat de flessengedeelte in de deur te laag is, je moet de koelkast deur wel heel erg langzaam en voorzichtig opendoen, anders vallen de flessen er uit.
De vriezerladen zijn ook erg onlogisch qua grote. De bovenste la is precies groot genoeg om brood in te vriezen, klasse. Alleen als ik brood uit de bovenste la van de vriezer wil halen moet de koelkast ook open, zo dik en lomp zijn de deuren.
Verder maakt deze koel/vries combinatie veel lawaai.

Na een jaar en 2 maand in bezit, blijkt dat in de no-frost vriezer een erg dikke laag ijs zit. Dit mag niet gebeuren, want hier adveeert samsung ze mee. Ik las meer verhalen op internet dat dit vaker gebeurt en samsung niet thuis geeft helaas. Dus hou er rekening mee dat je deze koel/vriezer koopt, dat je wel moet ontdooien.

Pluspunten

• oogt mooi en degelijk
  • nul graden koellade, temp kan je appart instellen

Minpunten

• no frost werkt niet
  • geen verstelbare legplanken
  • metalen flessenrekje is te klein
  • Flessenrekje in de deur is te klein
  • Bovenste diepvrieslasde is moelijk te bereiken.

Zwikker91 17-02-2021

Wat een zure, gefrustreerde review. Wij herkennen ons er totaal niet in. De mijnheer/mevrouw heeft wat tegenslagen gehad blijkbaar en reageert zich af op een product. Na ja, beter dan op dieren of mensen. Prima koel/vries combinatie.

Henri 30-03-2017

Temperatuur van vriezer fluctueert enorm

Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Ongeveer 2x per 24 uur stopt de vriezer met koelen op het juiste moment. Het apparaat verbruikt dan plotseling wel ongeveer 150W zonder dat het aanslaat (normaal 30-60 afhankelijk van koelen/vriezen/beide). Daarbij maakt het vreemde geluidjes (tikken/schrapen) maar de temperatuur in de vriezer begint in rap tempo op te lopen. Bij een instelling van -19C ligt de normale cyclus tussen -15 en -18, maar dan stijgt de temperatuur in veel hoger tempo door tot ongeveer -8, alsof er een warme luchtflow door de vriezer loopt. Apparaat is nauwelijks gevuld, komt niet open, staat ruim opgesteld. Aangezien Samsung qua service nauwelijks serieus reageert, deze recensie. Iedereen die zo'n apparaat heeft, is zich misschien niet eens bewust van het defect, want wie test dit nou met een vermogensmeter en thermometer. Ik ben benieuwd of omruilen zal helpen.

Pluspunten

• ruimte
  • geluid
  • zuinig

Minpunten

• temperatuur vriezer
  • klantenservice samsung

Fenja 19-12-2016

Nog mooier dan verwacht

Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Grote lades in de vriezer, handig uitschuifbaar plateau, makkelijk in te stellen op het scherm op de deur, mooie verlichting, twee ruime lades in koelgedeelte waarvan één gewone groentelade en de andere een coolselect zone voor groente en fruit of vlees, vis en gevogelte.
Koelkast staat op wieltjes wat dus super handig is als je er een keer onder of achter wil schoonmaken

Minpunten

• plateau's kun je niet van plaats veranderen

koelast2 28-07-2016

samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

een geweldige koelkast mooi desing en erg zuinig, goeie levering. en staat mooi bij het interieur.
heel gebruiks vriendelijk en niet te vergeten alles in1, koelkast en vriezer.

EVANTOL 29-02-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Het is een moderne - strak uitgevoerde koelvries combinatie die erg weinig geluid maakt, geen concens vormt en erg makkelijk in gerbuik is, een aanrader!

Miranda 05-02-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Echt een fantastische aankoop, heel blij mee. Hoogste nivea energiezuig +++, Maakt haast geen geluid, Uitschuibare lade is ook ideaal, mooi design.

Hendrik 26-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Het is een fraai apparaat die best gezien mag worden in je interieur, hij is erg stil, mooi ruim en verlicht van binnen, voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, kort om in ben erg happy met de koelvries combinatie

wim1 25-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Nu een jaar ongeveer in huis. Koelkast ziet er mooi uit maar planken zijn niet verstelbaar en het flessenrek is te klein voor de gewone cola flessen e.d.
Ook maakt hij behoorlijk veel lawaai, als je een open keuken hebt is dit niet aan te raden. Verder prima koelkast, geen spijt van aankoop.

cobie tholenaar 23-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Ik heb deze Samsung koelkast net aangeschaft het geluid is nihil
dus niet storend als hij in een open keuken staat
vormgeven is heel mooi en binnenkant is heel handig met slide plateau ik raad hem iedereen aan.

Bert 16-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

We hebben het apparaat nog maar een dag daarom is het moeilijk om een echte beoordeling te geven.
De specificaties lijken goed en de eerste indruk is ook goed.

PeKa 16-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Super zuinig, ruim en chique koelkast. No frost, werkt prima. A+++ voor een goede prijs. Led van boven, maakt de koelkast redelijk licht. Door schuifplank kan je overal makkelijk bij.

Samsung 05-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Ik vind hem super mooi en heel modern hij maakt geen geluid hij maakt ook geen ik en bezit veel ruimte en is niet duur

Jet 05-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

De koel-/vriescombinatie net aangeschaft en zeer tevreden mee. Een goede indeling, mooie vormgeving en energiezuinig.

Har 02-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Deze koel/vries combinatie ziet er degelijk uit. De indeling is heel praktisch met goed toegangkelijke laden.
Met A*** ook duurzaam en voordelig met energie.

Wilma 25-12-2015

goede stillen koel/vries Combinatie
ik hoop dat de kast voordelig omgaat met de energie,
en dat hij een hele poos mee gaat

Tjalie 15-04-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Mooi design, lekker groot en goed ingedeeld, makkelijk met de ruime vrieskast onder. Zuinig in gebruik, stil, geef een sein als de deur een tijdje open staat. Heeft een knop voor als je met vakantie gaat zodat het nog zuiniger is. Voor een leuke prijs.

Den Buus 24-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Nu vier jaar in bezit, en twee keer is de vochtafvoer bevroren met als resultaat dat het koel gedeelte niet meer werkt. Buisje voor afvoer is te dun en zit dan snel vol met ijs. Als je de servicedienst belt hebben ze over twee weken een keer tijd. Productiefout en slechte service.

nadide 18-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Deze koelkast is de beste die ik tot nu toe heb gehad. We zijn erg tevreden, gebruikelijk en duurzaam.

Ik raad anderen van harte aan!

PDukan 15-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Geweldige functionele en mooie koelkast. Zeer gebruikersvriendelijk. Goede indeling en makkelijk te bedienen. Ben zeer tevreden over deze aankoop.

Leon van den Berg 12-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Eerst maar eens de minpunten. Wordt geleverd met te weinig deurbakjes (slechts 2). Het metalen flessenrek is onpraktisch en dus verwijderd. De hoogte van de planken is niet verstelbaar waardoor je pakken vruchtensap niet rectop op de plank kunt neerzetten. Dat kan wel in de deur die fijne een brede houder daarvoor heeft. Als je anderhalve liter flessen daarin zet vallen die echter om (horen natuurlijk in het verwijderde flessenrek:-)).
Positief zijn de afwerking, de koudezone-lade voor vlees(waren)en kaas etc. de groentenla en de toch ruimer dan verwachte vriesruimte. En natuurlijk het naar verwachting goede elektriciteitsverbruik. Van de week is mijn keuze voor een digitale inverter in de vakliteratuur bevestigd als beste optie om aan energiebesparing te doen. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat de koelkast zijn belofte waar maakt. Ik verwacht eigenlijk ook niet anders van Samsung. Ik heb er televisies, een setopbox en een telefoon van die het alle perfect doen.

Leon van den Berg 30-06-2015

Een aanvulling.Ik vind het geluid van de compressor wel hinderlijk, want is nogal hoog. Maakt een stuk meer lawaai dan mijn vorige koelkast en vriezer tezamen. Gelukkig staat hij niet in een leefruimte. Voor de rest een prima koelkast/vriezer. Ga binnenkort wel twee deurbakjes bijbestellen. Ben nu wel aan de nieuwe indeling gewend. Zou de volgende keer wel een groter type nemen. Ik kom wat vriesruimte tekort. Als alleenstaande wil je nogal eens wat teveel koken en weggooien van eten doe je niet, net zo min als drie dagen hetzelfde eten:-).

RubenV88 10-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Mooie koelkast! Mooie schuiflades, helemaal tevreden mee.

Het vriesvak is ook lekker groot. Hoop er lang van te genieten.

Tevreden Samsungklant 10-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Mooi product voor een scherpe prijs!Lang gezocht naar een leuke koel-vriescombinatie met voldoende capaciteit. Met onze keus zijn we meer dan tevreden!

Wilma62 10-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Mooie koelkast, ruime diepvries. Het geluid is iets meer dan ik had gehoopt, maar niet storend. De smart-space indeling valt me wat tegen want alleen de bakjes in het deur gedeelte kunnen verplaatst worden. De glazen platen hebben allemaal een vaste plaats. Maar al met al een mooie koelkast met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Paul L143 07-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Na een maand de koelkast in gebruik te hebben kunnen we louter tevreden zijn over het model. Het model is ruim en goed ingedeeld en zeer stil. Je moet even weten hoe te handelen na het insteken van de stekker maar het instructieboekje meldt al snel de in te drukken toetsen.

Na. 07-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB31FEJNBSA zilver

Sinds kort een prachtige koelkast aangeschaft.Ik was al een tijdje opzoek naar een zuinige koelkast. Mijn keuze is daarom ook op deze koelkast gevallen. De koelkast is heel zuinig, heeft een grote inhoud. Tevens is de vrieslade ideaal, want er ontstaan nooit vriesvorming hoe hard je hem ook hebt staan. De koelkast ziet er op het oog goed uit. Er ontstaan geen vlekken op het rvs.

Kortom ik ben er zeer tevreden mee!