Samsung RB31FEJNBSA - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

koelast2 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

samsung koelkast

een geweldige koelkast mooi desing en erg zuinig, goeie levering. en staat mooi bij het interieur.
heel gebruiks vriendelijk en niet te vergeten alles in1, koelkast en vriezer.

EVANTOL 29-02-2016 Product maand in bezit

Het is een moderne - strak uitgevoerde koelvries combinatie die erg weinig geluid maakt, geen concens vormt en erg makkelijk in gerbuik is, een aanrader!

Miranda 05-02-2016 Product paar weken in bezit

Echt een fantastische aankoop, heel blij mee. Hoogste nivea energiezuig +++, Maakt haast geen geluid, Uitschuibare lade is ook ideaal, mooi design.

Hendrik 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een fraai apparaat die best gezien mag worden in je interieur, hij is erg stil, mooi ruim en verlicht van binnen, voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, kort om in ben erg happy met de koelvries combinatie

wim1 25-01-2016 Product jaar of meer in bezit

6,8
Nu een jaar ongeveer in huis. Koelkast ziet er mooi uit maar planken zijn niet verstelbaar en het flessenrek is te klein voor de gewone cola flessen e.d.
Ook maakt hij behoorlijk veel lawaai, als je een open keuken hebt is dit niet aan te raden. Verder prima koelkast, geen spijt van aankoop.

cobie tholenaar 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze Samsung koelkast net aangeschaft het geluid is nihil
dus niet storend als hij in een open keuken staat
vormgeven is heel mooi en binnenkant is heel handig met slide plateau ik raad hem iedereen aan.

Bert 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben het apparaat nog maar een dag daarom is het moeilijk om een echte beoordeling te geven.
De specificaties lijken goed en de eerste indruk is ook goed.

PeKa 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super zuinig, ruim en chique koelkast. No frost, werkt prima. A+++ voor een goede prijs. Led van boven, maakt de koelkast redelijk licht. Door schuifplank kan je overal makkelijk bij.

Samsung 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vind hem super mooi en heel modern hij maakt geen geluid hij maakt ook geen ik en bezit veel ruimte en is niet duur

Jet 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

De koel-/vriescombinatie net aangeschaft en zeer tevreden mee. Een goede indeling, mooie vormgeving en energiezuinig.

Har 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze koel/vries combinatie ziet er degelijk uit. De indeling is heel praktisch met goed toegangkelijke laden.
Met A*** ook duurzaam en voordelig met energie.

Wilma 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

goede stillen koel/vries Combinatie
ik hoop dat de kast voordelig omgaat met de energie,
en dat hij een hele poos mee gaat

Tjalie 15-04-2015 Product paar weken in bezit

Mooi design, lekker groot en goed ingedeeld, makkelijk met de ruime vrieskast onder. Zuinig in gebruik, stil, geef een sein als de deur een tijdje open staat. Heeft een knop voor als je met vakantie gaat zodat het nog zuiniger is. Voor een leuke prijs.

Den Buus 24-03-2015 Product jaar of meer in bezit

4,5
Nu vier jaar in bezit, en twee keer is de vochtafvoer bevroren met als resultaat dat het koel gedeelte niet meer werkt. Buisje voor afvoer is te dun en zit dan snel vol met ijs. Als je de servicedienst belt hebben ze over twee weken een keer tijd. Productiefout en slechte service.

nadide 18-03-2015 Product maand in bezit

Deze koelkast is de beste die ik tot nu toe heb gehad. We zijn erg tevreden, gebruikelijk en duurzaam.

Ik raad anderen van harte aan!

PDukan 15-03-2015 Product maand in bezit

Geweldige functionele en mooie koelkast. Zeer gebruikersvriendelijk. Goede indeling en makkelijk te bedienen. Ben zeer tevreden over deze aankoop.

Leon van den Berg 12-03-2015 Product paar dagen in bezit

Eerst maar eens de minpunten. Wordt geleverd met te weinig deurbakjes (slechts 2). Het metalen flessenrek is onpraktisch en dus verwijderd. De hoogte van de planken is niet verstelbaar waardoor je pakken vruchtensap niet rectop op de plank kunt neerzetten. Dat kan wel in de deur die fijne een brede houder daarvoor heeft. Als je anderhalve liter flessen daarin zet vallen die echter om (horen natuurlijk in het verwijderde flessenrek:-)).
Positief zijn de afwerking, de koudezone-lade voor vlees(waren)en kaas etc. de groentenla en de toch ruimer dan verwachte vriesruimte. En natuurlijk het naar verwachting goede elektriciteitsverbruik. Van de week is mijn keuze voor een digitale inverter in de vakliteratuur bevestigd als beste optie om aan energiebesparing te doen. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat de koelkast zijn belofte waar maakt. Ik verwacht eigenlijk ook niet anders van Samsung. Ik heb er televisies, een setopbox en een telefoon van die het alle perfect doen.

RubenV88 10-03-2015 Product paar weken in bezit

Mooie koelkast! Mooie schuiflades, helemaal tevreden mee.

Het vriesvak is ook lekker groot. Hoop er lang van te genieten.

Tevreden Samsungklant 10-03-2015 Product maand in bezit

Mooi product voor een scherpe prijs!Lang gezocht naar een leuke koel-vriescombinatie met voldoende capaciteit. Met onze keus zijn we meer dan tevreden!

Wilma62 10-03-2015 Product paar weken in bezit

Mooie koelkast, ruime diepvries. Het geluid is iets meer dan ik had gehoopt, maar niet storend. De smart-space indeling valt me wat tegen want alleen de bakjes in het deur gedeelte kunnen verplaatst worden. De glazen platen hebben allemaal een vaste plaats. Maar al met al een mooie koelkast met een goede prijs/kwaliteit verhouding.