Samsung RB29FSRNDWW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 318 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB29FSRNDWW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ronald 20-05-2018

Samsung RB29FSRNDWW

Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

wij hebben hem nu vijf jaar . en ja het bromt en gromt . en geeft knallen . dat gebrom is de motor die voor mezelf dag en nacht aan staat . heb de koelvrieskast nooit stil gehoord . maar hij doet het altijd goed . en je krijgt tien jaar garantie wat wil je nog meer . nog vijf jaar te gaan koop ik weer een nieuwe maar dan een top merk een liebher . die zijn echt veel stiller en vriezen zelfs in de winter .

Pluspunten

• no frost
  • overzichtelijk

Minpunten

• veel herrie
  • knalt vaak je schrikt je dood

monic39 18-05-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Ik heb deze koelkast nu bijna 2 jaar. Wat mij opvalt is het volgende: af en toe (aantal keer per dag) maakt hij een heel hard krakend en knallend geluid. Ook het aan/afslaan gaat met de nodige decibellen. Geluidsarm is hij dus zeker niet. (en ja hij staat waterpas)
Aangezien ik in een 1kamer app. woon met een open keuken is de blauwe led verlichting ERG FEL en heb ik moeten afplakken omdat anders mijn hele kamer blauwe werd verlicht. Qua inhoud heb ik niks te klagen.Ik vind het een groot voordeel dat ik hem niet meer hoef te ontdooien.

monic39 26-11-2015

aanvulling sinds een week maakt hij nu een continu hoog zoemend geluid ( en nee dit is niet het aanslaan van de compressor) Het geluid is doordringend aanwezig in huis en aangezien im een 1 k app heb is dit behoorlijk irritant. Ik kan mij niet afsluiten van dit geluid, ik hoor het 24/7

Jan W te V 19-05-2015

Dat hebben wij ook: een hard knallend geluid alsof er iets uitzet. Je schrikt je soms een hoedje.
Ben er nog steeds niet achter waar dat kraken vandaan komt. Heb hem diverse keren wat verzet(meer achterover hellen), maar de luide knallen blijven.

lecoq 9 26-01-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

N.a.v.de goede reviews deze koel/vriescombinatie enige maanden geleden aangeschaft. Werkt naar tevredenheid, doch het geluid wat deze koel/vriescombinatie laat horen (compressor e.d.) laat zeer zeker te wensen over en is zeker niet stil.
Jammer een gemiste kans. P.S. na een week al een monteur geweest voor het geluid, dat deze koelkast maakte. Dit bleek
gewoon zo te horen(compressor).
Als je naast of in de buurt van de koel/vriecombinatie moet slapen, dan bij het regematig aanslaan van de compressor veel slaapgenot.

lecoq 9 16-05-2015

Nu na enkele maanden de koel/vriescombinatie in mijn bezit te hebben ben ik over het totaal tevreden. Maar zoals in mijn eerste Review blijft het geluid wat deze koel/vriescombinatie produceert te veel.

lecoq 9 16-05-2015

Reikha 07-06-2014
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Heb deze koelkast aangeschaft na het lezen van vele positieve beoordelingen. Welnu vanaf dag 1 heb ik spijt dat ik hem heb gekozen. de koelkast maakt een vrijwel de hele dag een irritant geluid. Het lijkt op een vliegtuig dat klaar staat om te vertrekken. Met een open keuken is dit uiterst vervelend.
Na 1 week is er een monteur bij geweest die vaststelde dat het de compressor was, vervangen was geen optie. Tevens ratelde de ventilator in z'n behuizing. Ik heb de leverancier (elektrogigant.nl)hierover gebeld, kon zonder problemen de koelkast omruilen. We krijgen nu een Siemens, hopelijk is die stiller.

cyclame 27-04-2014
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

voor ik overging om deze koelvrieskast te kopen,heb ik veel kasten met elkaar vergeleken en de punten die voor mij belangrijk waren op een rij gezet,deze koelvrieskast was voor mij de beste optie, de prijs/kwaliteit en geluidsniveau, zuinigheid A+++ no-frost systeem.en voor een nog betere prijsoptie besteld bij firma Bemmel&Kroon.

cyclame 27-04-2014

sorry de beoordeling gaat over koelvrieskast Samsung RB31FERNBWW A+++

mariekejh 06-03-2014
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Ik heb eerder een review geschreven, maar na deze koelkast een aantal maanden in mijn bezit te hebben, ben ik nog steeds erg tevreden.
De leverancier raadde mij af de deur de andere kant op te laten openen, maar verder zie ik geen slechte punten.
Een mooie ruime koelkast incl 3 vriesvakken, wijnrek en groentenbak in de koelkast zijn ideaal.

Jeannet Hulsman 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Ik heb al eerder een revieuw geschreven inmiddels heb ik de koelkast ruim 4 maanden. Het enige waar ik aan wennen moest waren de nieuwe bijzondere geluiden die die af en toe maakt. Nu slaap ik er naast en heb nergens last meer van. Het is een fantastische koelkast. Ik heb geen wijzigingen wat mijn vorige revieuw betreft.

Bert van San 13-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Strakke Koelkast met voldoende ruimte voor een gezin met 5 personen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Jansen987034 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Fijne grote koelkast. Vriesgedeelte heeft goed grote lades.Heb koelkast nu een maandje in bezit en de kast maakt heel weinig geluid.

FKPrins 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Mooie strakke vormgeving, goede indeling, koelt en vriest uitstekend. Geluidsniveau van de koelkast is prima.

Mathissen 11-11-2013

Prima koel/vries-combinatie.
Goede en handige indeling! Voldoende opbergmogelijkheden. En goed schoon te maken!!
Duurzaamheid een negen in verband met no-frost, led-licht en 10 jaar garantie op compressor

Hvd2905 11-11-2013

Mooie koelkast..
goede indeling..
bij het open doen erg prettig binnenlicht,blauwachtig rustgevend.
Twee beugels waar wijnflessen/frisdrank kan worden opgelegd.
Veel ruimte in de drie diepvriesladen.
Zeer gebruiksvriendelijk
Topkast!

Tom7500 08-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Het is een mooi ontworpen koelkast, zowel van binnen als van buiten. De LED verlichting geeft een duidelijk en gelijkmatig licht. De ruimte is efficient te benutten.

Iris123456789 08-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

De koelkast is erg makkelijk in gebruik, alleen wanneer de deur vanaf de andere kant open moet gaan, is dit een hele onderneming. Wij zijn hier een klein uur mee bezig geweest.

De koelkast ziet er erm mooi uit en maakt weinig lawaai. De duurzaamheid is prima naar mijn mening, ookal kan ik hier weinig over zeggen aangezien ik de koelkast pas 2 weken heb.

Platinum83 07-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Ruime koelvriescombi met 3 vriesladen en veel ruimte om te koelen (incl. speciaal rek om flessen wijn in te leggen). Zeer netjes, strak en modern design en een meer dan prima prijs/kwaliteitsverhouding. Absoluut geen spijt van deze aankoop en zou 'm iedereen aanraden. Hoor de koelkast nooit geluid produceren.

katrien69 07-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Vooral het aantal decibellen valt heel erg mee.Hij is geluidsarm.
de kast is mooi ruim. prima indeling en handig. Tevens het instellen van koel en vriezer is gemakkelijk en zeer duidelijk. Ik ben blij met deze aankoop.

Mr francois 01-05-2014

Hallo, ik lees dat het instellen van koelen en vriezen makkelijk is ? in de specificaties lees ik 2 thermostaten en 1 compressor .Kan je dan de temp. afzonderlijk instellen voor het koelgedeelte en afzonderlijk voor het vriesgedeelte.Momenteel hebben de een Zanussi combinatie ...en daar is slechts 1 instelling mogelijk en meestal is het vriesgedeelte veel te koud vergeleken bij het koelgedeelte m.a.w. je kiest een goede temp. voor het koelgedeelte en de vriezer is veel te koud . met dank françois

Henk1935 07-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Na aankoop van deze koelkastkombinatie ben ik uiterst tevreden.Het eerste wat mij opvalt is dat de indeling zeer overzichtelijk is, ook voor wat betrefd de temperatuur regeling zoals ook de vakantie instelling is zeer praktisch.

P.Strijbi 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

leuke goedkope grote koelkast.
Ruim van binnen met een handige indeling.
Goed in te bouwen.
Deur goed om te bouwen naar linker kant.

Peter Conijn 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Ruime koelkast met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Handige indeling van de vakken in de kast en in de deur.

jeanna56 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Veel goedkoper dan in de goedkoopste electronica zaak, supersnelle levering en zeer tevreden over de service!
De koelkast zelf is zeer ruim en heeft een mooi design.
De drank wordt zeer snel gekoeld en de groenten in de groetenbak blijven veel langer vers!
Kortom, geen klachten en zeer tevreden over dit toestel en de service.

mariekejh 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Goede koelkast, zie er eigenlijk geen gebreken aan. A+ energieklasse, handige lades in het vriesgedeelte, wijnrekje in koeling en ook een schuifbaar plateau in de koeling.

Wilma57 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

De strakke en gladde afwerking zowel binnen als buiten maken het erg gemakkelijk om te onderhouden. De strakke vormgeving straalt oog voor detail en hoogstaande techniek uit.Qua duurzaamheid heb ik geen betere kunnen vinden in deze prijs/duurzaamheid verhouding. De koelvrieskast staat in de open keuken en is echt fluisterstil pas als je de deur opendoet zie je aan het lampje dat dat deze echt aanstaat.
Prima apparaat echt een aanrader.

J van der Eijk 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Perfecte koel vriescombinatie met mooi strak uiterlijk , en zeer goede indeling en zeer betaalbare prijs.

Ans010 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Ik heb de Samsung RB29FSRNDWW nog maar een week in huis, maar ben nu al zeer tevreden over deze aanschaf. Het is een ruime koelkast en maakt geen geluid. Ik vind de vormgeving strak, omdat de deuren greeploos zijn. Daarnaast kun je ook op zeer makkelijke wijze de temperatuur regelen van zowel koel- als het vriesgedeelte. En wat ik echt ideaal vind, is dat ik het vriesvak niet meer hoef te ontdooien.

David78 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FSRNDWW wit

Goede, ruime koelkast met een handige indeling, vriesvak is ruim met 3 laden. In vergelijking met andere vergelijkbare modellen van andere merken zeer betaalbaar.