Pelgrim PKV154ROO rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pelgrim PKV154ROO rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Bert-tft 11-01-2014
Geschreven voor: Pelgrim PKV154ROO rood

We hadden een tweede koelkast in huis nodig. Wegens plaatsgebrek moest die in de kamer komen. Dus dan maar van de nood een deugd gemaakt en een knalrode retrokast gekocht van Pelgrim.
Het was even schrikken toen ik de eerste dag na het aanzetten met het deurtje van het vriesgedeelte in mijn handen stond. Het ding zit met één schroef vast en die pakte niet. Met een ringetje was de zaak snel opgelost en hij zit nu echt goed vast, maar slordig is het wel.
Verder een uitstekende koelkast met veel ruimte.
Uit de compressor komen af en toe geluidjes die nog het meeste lijken op een kikker met bronchitis, maar ze zijn zacht en je raakt eraan gewend.
Tevreden, dus.

Bert-tft 09-07-2014

Ik heb het zo nauwkeurig proberen op te meten en kom echt uit op 600 mm. Misschien een millimetertje minder...

wim duf 08-07-2014

Bert, Zou je de (gemeten) exacte breedte in mm kunnen geven van je toestel ? Normaal is het 60 cm maar soms zit daar enkele mm speling op.