ETNA KVV3128 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV3128 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

M***********@g******** 31-12-2022

Kleine koelkast, te dure onderdelen

Geschreven voor: ETNA KVV3128 zwart

De koelkast is kleiner dan je zou denken. Het grootste voordeel zijn de vakken in de deur. Als vanaf het begin is er ijsafzetting op de rand van de vriezer, dat betekent dat het deurtje niet goed sluit, hoe stevig je het ook probeert te sluiten. Na 2 jaar was het ledlampje kapot en moest ik het vervangen. De goedkoopste optie voor dit lampje was ongeveer 25 euro.. veel te duur. Wel snelle service via de website om het lampje te vinden en te bestellen, maar dat mag ook wel als je er 25 euro voor moet betalen. Wij zijn met 2 personen maar ik zou echt voor een grotere gaan de volgende keer. Koeling is gewoon goed ...

Pluspunten

• Goede koeling
  • Vakken in de deur

Minpunten

• Ledlampje vervangen heel duur
  • Ijsafzetting deur vriesvak

Officiele reactie van Atag 02-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van deze review.
Wat jammer dat het deurtje van het vriesvak niet goed sluit, vaak is dit nog te verbeteren. Graag helpen wij jou om de ijsvorming te verminderen. Zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Ellen
Webcare ETNA

Harry 02-03-2021

Mooie koelkast.

Geschreven voor: ETNA KVV3128 zwart

Koelkast inmiddels 2 dagen in bezit. Het is een mooie koelkast. Chic om te zien. Lijkt ook goed te koelen, en het vriesvakje lijkt het ook goed te doen. Voor mijn kleine keuken was deze maat hoogte breedte diepte optimaal.

Pluspunten

• Chic
  • Voor kleine keuken perfecte afmetingen.

Minpunten

• Vooralsnog niets

Officiele reactie van Atag 03-03-2021

Beste Harry,
Dank u voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de werking en chique uitstraling van deze koelkast. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
​Met vriendelijke groet,
Chantal Webcareteam ETNA

annamae 22-10-2020

Geweldig sieraad in keuken

Geschreven voor: ETNA KVV3128 zwart

Mooie losse koelkast siert de keuken. Past in een klein hoekje en is verrassend ruim van inhoud. Ruim flessen rek in de deur zodat niet alles door de koelkast zwerft. Ook nog een vriesvakje alles dicht bij de hand. Prijs kwaliteit prima, Niet te duur voor wat je krijgt veel ruimte en oogt fantastisch.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • verrassend ruim

Minpunten

• als de motor aanslaat brommend geluid

Officiele reactie van Atag 23-10-2020

Beste Annemae,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel koel-vries plezier gewenst.
Groet Ursula

Kok 20-09-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV3128 zwart

Mooie koelkast met.een luxe uitstraling ook is de bovenzijde vlak alleen de deur loopt aan de bovenzijde rond .heerlijk ruimte en verrassend stil

Pluspunten

• Stil
  • Verrassend ruim
  • A++

Minpunten

• Leg plankjes niet in hoogte verstelbaar

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Geachte heer/mevrouw Kok,

Bedankt voor uw review . Wij vinden het fijn te lezen dat de koelkast, KVV3128ZWART van ETNA aan de verwachtingen voldoet.
Wij wensen je veel koel plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Marit Roosen 25-07-2020

Wat een mooi ding!

Geschreven voor: ETNA KVV3128 zwart

Deze aan geschaft voor een tweepersoons huishouden waarvan er 1 graag kookt en de ander graag eet en een tafel modelkoelkast gewoon net te klein was. Deze is groot genoeg om de week boodschappen in op te bergen, maar niet zo'n enorm bakbeest. Het flessenrek is echt een vinding, dat maakt de indeling van de koelkast heel overzichtelijk en er kan dus ook echt veel in. De verlichting is ook heel nice en helder. En daarnaast issie ook gewoon echt mooi, ik vind het fantastisch om niet z design uitstraling voor een hele betaalbare prijs. Wij zijn er in ieder geval enorm blij mee!

Pluspunten

• Mooi
  • Goede prijs
  • A++
  • Niet heel zwaar
  • Extra pootje voor de deur ivm gewicht

Minpunten

• Vrij licht

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Marit,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie , positieve en uitgebreide review. Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar ze blij van worden .
Wij wensen jullie veel koelplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Lenny 15-07-2020

Mooi formaat koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV3128 zwart

Mooie en fijne koelkast klein maar groot van binnen het heeft alles wat je nodig hebt vriesvak groentela

Officiele reactie van Atag 16-07-2020

Beste Lenny,

Bedankt voor je review. Deze koelkast is net even anders dan anders: een koelkast die net iets meer ruimte geeft dan een gewoon tafelmodel (een koelgedeelte van 149 liter inhoud en vriesvak van 15 liter inhoud) én een uniek uiterlijk! Heel veel koelplezier!

Groet Heidi

Coole Dude 13-02-2020

Grappige a++ koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV3128 grijs

Deze Erna is een van de grootste kleine koelkasten. Een tafelmodel zou ik het niet willen noemen. Voor kleine ruimtes ideaal. De koelkast heeft een retro uiterlijk en komt in zwart of zilver. Wat .eteen opviel waren de poten. Die ,zijn groot en zwart en zeker niet mooi. Omdat ze groot ,zijn vallen ze op. Een poot, de grootste voor links, zit ook niet heel stabiel vast. Verder zou een hendel aan de deur handig zijn geweest (had ook bij het retro uiterlijk gepast). Binnen is het een zee aan ruimte met veel glasplateaus, een flessenrek en schappen in de deur. Het vriesvak is aan de kleine kant en maar net groot genoeg voor een paar zakken diepvriesgroenten. Geen apparaat met veel hoogstaande technologie zoals koudezones en blastfreeze en zo. Maar daar is de prijs ook niet naar. Koelen gaat uiteraard goed, geluid is aanwezig maar niet heel hard. Kortom een designige a++ koelkast met 5 jaar garantie! Wat dat betreft ongeëvenaard. Duurzaamheid moet blijken...

Pluspunten

• A++
  • Mooie kleur

Minpunten

• Zwakke en lelijke poten
  • Klein vriesvak

Officiele reactie van Atag 14-02-2020

Beste Cool Dude,

Wat een mooie uitgebreide review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over deze "smart size" koelkast. Heel veel plezier met de koelkast!

Met vriendelijke groet, Femke