ETNA KVV3128ZWA - Reviews

Inhoud koelruimte
149 liter inhoud
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV3128ZWA op Kieskeurig.nl.

annamae 22-10-2020

Geweldig sieraad in keuken

Geschreven voor: ETNA KVV3128ZWA

Mooie losse koelkast siert de keuken. Past in een klein hoekje en is verrassend ruim van inhoud. Ruim flessen rek in de deur zodat niet alles door de koelkast zwerft. Ook nog een vriesvakje alles dicht bij de hand. Prijs kwaliteit prima, Niet te duur voor wat je krijgt veel ruimte en oogt fantastisch.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • verrassend ruim

Minpunten

• als de motor aanslaat brommend geluid

Officiele reactie van Atag 23-10-2020

Beste Annemae,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel koel-vries plezier gewenst.
Groet Ursula
Webcareteam ETNA

Kok 20-09-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV3128ZWA

Mooie koelkast met.een luxe uitstraling ook is de bovenzijde vlak alleen de deur loopt aan de bovenzijde rond .heerlijk ruimte en verrassend stil

• Verrassend ruim
  • A++

Minpunten

• Leg plankjes niet in hoogte verstelbaar

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Geachte heer/mevrouw Kok,

Bedankt voor uw review . Wij vinden het fijn te lezen dat de koelkast, KVV3128ZWART van ETNA aan de verwachtingen voldoet.
Wij wensen je veel koel plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Marit Roosen 25-07-2020

Wat een mooi ding!

Geschreven voor: ETNA KVV3128ZWA

Deze aan geschaft voor een tweepersoons huishouden waarvan er 1 graag kookt en de ander graag eet en een tafel modelkoelkast gewoon net te klein was. Deze is groot genoeg om de week boodschappen in op te bergen, maar niet zo'n enorm bakbeest. Het flessenrek is echt een vinding, dat maakt de indeling van de koelkast heel overzichtelijk en er kan dus ook echt veel in. De verlichting is ook heel nice en helder. En daarnaast issie ook gewoon echt mooi, ik vind het fantastisch om niet z design uitstraling voor een hele betaalbare prijs. Wij zijn er in ieder geval enorm blij mee!

Pluspunten

• Mooi
  • Goede prijs
  • A++
  • Niet heel zwaar
  • Extra pootje voor de deur ivm gewicht

Minpunten

• Vrij licht

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Marit,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie , positieve en uitgebreide review. Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar ze blij van worden .
Wij wensen jullie veel koelplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Lenny 15-07-2020

Mooi formaat koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV3128ZWA

Mooie en fijne koelkast klein maar groot van binnen het heeft alles wat je nodig hebt vriesvak groentela

Officiele reactie van Atag 16-07-2020

Beste Lenny,

Bedankt voor je review. Deze koelkast is net even anders dan anders: een koelkast die net iets meer ruimte geeft dan een gewoon tafelmodel (een koelgedeelte van 149 liter inhoud en vriesvak van 15 liter inhoud) én een uniek uiterlijk! Heel veel koelplezier!

Groet Heidi
Webcareteam ETNA