ETNA AKV1178 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Di 28-01-2023

Stank

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Stank. Zeer mooie ruime koelvriescombinatie. Na anderhalf jaar begint hij via de roosters aan de achterkant vreselijk te stinken. Nergens te vinden wat dat kan zijn. Ik ben bang dat hij vervangen moet worden.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi

Minpunten

• Stank
  • Handleiding bij problemen

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de koelkast na 1,5 jaar niet meer naar behoren werkt. Wij adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice om de mogelijkheid tot monteursbezoek te bespreken. Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 088-8821803 op werkdagen van 08:00-20:00 en op zaterdagen van 08:00-16:30.

Marijke
Webcare ETNA

l**********@o********** 10-04-2022
Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Zeer tevreden over dit product mooi design en genoeg
Weinig geluid koelt goed en genoeg ruimte boor 4 persoonshuushouden

Top
Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over het design van de side-by-side koelkast en deze voldoende ruimte heeft voor jullie huishouden. Wij wensen je veel plezier met de koelkast!

Chantal Webcareteam ETNA

i***@t********** 06-01-2022

Super design koel- vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Het design van deze koel- vriescombinatie is geweldig! Daarbij koelt en vriest deze goed en de no-frost functie is ideaal. Grote inhoud genoeg voor een heel gezin. Het geluidsniveau is voor een koelkast zeer acceptabel.
Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat een score, een 10! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Het is fijn om te lezen dat je het design en gebruikersgemak van de koel-vriescombinatie waardeert.
We wensen je nog veel plezier toe met je nieuwe 'koele' aankoop!

Niki Webcareteam ETNA

Herman 10-06-2021

mooie en ruime koelkast en vriezer

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Een mooie en ruime koelkast en vriezer, grote 2 liter pakken melk passen royaal in de deur en er is een speciaal rekje voor 5 flessen die liggend opgeborgen worden, heel praktische indeling met ook nog 2 grote laden, ook de vriezer is met diepe vakken 2 groten laden en veel bergruimte in de deur heel praktisch.

Pluspunten

• praktische indeling
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• komen snel deukjes in de deuren

Officiele reactie van Atag 11-06-2021

Beste Herman,

Wat een mooie review en waardering. Hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je AKV1178 een mooi design vindt hebben en de praktische indeling je goed bevalt. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Met vriendelijke groet, Niki

Ton 15-01-2021

Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Na enkele maanden de koelkast te hebben kan ik vermelden dat de mooi vormgegeven en ruime koel/vrieskast goed bevalt.
Af en toe bij aanslaan compressor maakt hij wel wat geluid maar is niet echt storend.
Bevalt prima.

• Ruim

Minpunten

• Iets lawaaiig bij aanslaan compressor

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Beste Ton,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het design en de ruime inhoud van deze koel/vrieskast.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Chantal Webcareteam ETNA

Marcel 04-01-2021

Wat een ruimte!

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Eindelijk kon onze lang gekoesterde droom van een side-by-side koelkast vervuld worden met deze Etna.

Wat kun je zeggen over een koel/vries combinatie? Koelt goed en ook het (in)vriezen gaat uitstekend. Dan de overige zaken:
Simpele bediening, staat standaard al goed ingesteld.
Uitstekende verlichting aan de binnenkant. In combinatie met de transparantie planken/bakken (ook in het vriezer deel!) werkt dit heel goed.
De enorme ruimte, ook in de deuren.
De matzwarte uitvoering is chique.
Ondanks het gewicht van +90 kg is het op de goede plek zetten heel eenvoudig door de wieltjes aan de onderkant.

Als ik dan één, minuscuul, minpuntje moet noemen: het ding produceert geluid dat meer opvalt dan bij z'n voorganger maar dat is een oneerlijke wedstrijd want de vorige was een inbouwmodel en deze is vrijstaand. Ik vermoed dat het beplakken van de wand achter het apparaat met geluiddempende folie hier de oplossing kan bieden.

Pluspunten

• Bediening
  • Verlichting

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste Marcel,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze uitgebreide en enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat bij de vervulling van jullie “lang gekoesterde droom” gekozen is voor ETNA en dat de AKV1178ZWA aan al jullie wensen voldoet.
Veel koel plezier gewenst.

J.V. 24-12-2020

Mooie koelkast, deur beschadigd snel.

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Mooie koelkast en lekker ruim.
Helaas na 1 week al een deuk in de deur doordat de deur zachtjes tegen iets aan stootte.
De deuren beschadigen dus redelijk snel, verder mooie koelkast.
Het geluid is wel te horen, maar dat vind ik niet storend.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi

Minpunten

• Deuren beschadigen snel

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste heer/mevrouw J.V. ,

Bedankt voor uw beoordeling maar wat ontzettend spijtig dat er een deuk is ontstaan doordat er iets tegenaan is gekomen en begrijpen dat dit teleurstellend is. Ondanks deze tegenslag wensen wij u veel koelplezier met deze aankoop en mochten er vragen zijn mag u uiteraard altijd even contact opnemen.

M. van der Pol 19-12-2020

Mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Wij hebben dit product gekozen vanwege de mooie strakke vormgeving en de grote inhoud van de koelkast zonder dat er que afmetingen een enorme kast in de keuken staat.

Pluspunten

• grote inhoud

Minpunten

• De kast rolt soms bij het opendoen

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste heer/mevrouw Van der Pol,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de strakke vormgeving en inhoud van deze koelkast. Kunnen we wellicht iets voor u betekenen betreffende het rollen bij het openen van de de koelkastdeur, dan ontvangen wij graag uw naw gegevens via webcare@atagbenelux.com.
Chantal webcareteam ETNA

K.Ruitenburg 17-12-2020

Prachtige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Heel mooi design, grote inhoud, handig wijnrek, en grappige ijblokjesmaker. Erg blij mee, en staat in mijn open keuken.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Deur sluit zachtjes dicht

Minpunten

• Maakt af en toe iets meer geluid dan verwacht

Officiele reactie van Atag 18-12-2020

Beste heer/mevrouw Ruitenburg,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10, daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, het gebruiksgemak en je de ijsblokjesmaker zo grappig vindt.

Veel koelplezier gewenst.

Patrick 15-12-2020

Super koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Mooie praktische koelkast, groot genoeg en is zeer stil, super blij mee.
Koelkast voldoet aan mijn verwachtingen, ook gezien de prijs, zeker een aanrader.

Minpunten

• zwaar

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Patrick,

Wat een mooie beoordeling. Hier zijn we natuurlijk erg blij mee en vinden het heel erg fijn om te lezen dat deze koelkast aan je verwachtingen voldoet. Nog heel veel (koel) plezier gewenst met deze aankoop.

Sorbonne 08-12-2020

Prachtige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Het product voldoet aan alle eisen. Is prachtig qua design. Zeer goede indeling.
Waar sommige een probleem ondervinden om ijs te maken of te omslachtig werkt dit hier perfect.
Inzake het geluid kan ik enkel maar antwoorden . Welke geluid? Koelkast is stil tot zeer stil. Onder de noemer stil benoem ik het opstarten kon je inderdaad een beetje horen , eend de koelkast op bedrijfstemperatuur is dit onhoorbaar.
De wieltjes zijn een groot voordeel als je eens de koelkast wil verplaatsen om bijv eens te kuisen. De koelkast kan je ook perfect laten staan door de 2 schroeven onderaan tot tegen de grond te draaien . Dan is er geen probleem dat je de koelkast kan verplaatsen als je deur open doet.
De binnenkant is zeer helder verlicht wat duidelijkheid schept in je koelkast.
De instellingen zijn kinderspel om te kennen , en de eco stand werkt perfect.
Eigenlijk is de koelkast een grote aanwinst , meer dan de moeite waard en door black friday nog een flinke korting gekregen

Officiele reactie van Atag 10-12-2020

Beste Sorbonne,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review. Fijn om te lezen dat deze side-by-side koelkast je zo goed bevalt! Heel veel plezier met deze eyecatcher in huis!

etna koeldiepvries rvs 07-12-2020

mooie ruime koelvriescombi met extra flessenrek

Geschreven voor: ETNA AKV1178 rvs

Prachtige rvs look en heel ruim en geluidstil - incl flessenrek en eierhouders en dat zitten er bij de meeste van deze prijsklasse niet in .Super tevreden met alles

Pluspunten

• ruime indeling
  • flessenrek

Officiele reactie van Atag 08-12-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat de side by side koelkast aan al je wensen voldoet en je er zo tevreden mee bent.

Veel koelplezier gewenst.

Matthijs 04-12-2020

Etna Amerikaanse koelkast. Must have!!

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Goede indeling. En prijs kwaliteit is echt fantastisch! Zo’n koelkast krijg je echt niet voor dezelfde prijs bij een ander merk. Enige nadeel is dat de koelkast deur wel ver genoeg open moet om de lade uit te schuiven.

Pluspunten

• Mooie indeling
  • Erg mooi design

Minpunten

• Bijna niet te negeren voor deze prijs. :)
  • Verbruik aan de hoge kant.

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Beste Mathijs,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel koel/vries gemak gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Tiler 23-11-2020

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en enige SBS met A++

Geschreven voor: ETNA AKV1178 rvs

De zoektocht naar een betaalbare Side by Side is niet makkelijk. Ook omdat de meeste koelkasten niet meer te zien zijn in de winkel moet je ze " blind" kopen op internet. Met deze ETNA AKV1178RVS hadden we precies het zelfde en na lang wikken en wegen toch maar de gok genomen en hem op basis van de internet foto's en specificaties besteld en laten bezorgen. Nou we hadden meteen de hoofdprijs. Wat een mooi ding! Hij is zuinig (A++, enige in deze prijsklasse) maakt niet veel herrie (ook niet op de -24 / extra ventileren stand).
De afwerking aan de buitenkant is prima op orde, de kast zelf is grijs en de deuren zijn (in ons geval) van mooi RVS (waar magneetjes op kunnen!) binnenkant is ook goed afgewerkt en praktisch ingedeeld. Zeker de diepe deurvakken met plek voor 2 rijen is erg handig!
De vriezer met No-Frost doet ook zijn werk want koelkast staat nu een paar weken aan en er is geen ijs te bekennen (behalve dan op de plekken waar het hoort). En je krijgt er een Ice-Twister bij, super handig!

De koelkast staat pas een paar weken dus over de levensduur kan ik nog niet beoordelen maar de start is in ieder geval goed.

Kortom, zoek je een betaalbare Side by side (zonder water aansluiting) die zuinig, stil, en goed afgewerkt is, dan zou ik zeker voor deze gaan!

Pluspunten

• Diepe deur vakken
  • Prijs!

Minpunten

• Formaat van de doos

Officiele reactie van Atag 24-11-2020

Beste Tiler,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Goed te lezen dat deze blikvanger behalve het uiterlijk, ook helemaal naar jullie wens is met betrekking tot de indeling en alle specificaties. Helaas kunnen wij aan het formaat van de doos niets veranderen ;-)

Heel veel koel en vriesgemak gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Werkman 13-11-2020

Prachtige stijlvolle kast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 rvs

Dit Amerikaans model voldoet prima. Het ziet er stijlvol en degelijk uit. Voldoende ruimte. En geen handgrepen...geweldig!

Pluspunten

• geen handgrepen
  • stil

Minpunten

• vaste indeling
  • geen aan/uit knop

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste heer/mevrouw Werkman,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel koel-vriesplezier gewenst.

Groet, Ursula van webcareteam ETNA

Kees 27-10-2020

perfect product

Geschreven voor: ETNA AKV1178 rvs

De ETNA KV1178RVS is een mooie / moderne koel/vries combinatie met enorm veel ruimte. Vooral de greep loze deuren vinden wij erg mooi maar ook de kleur. Hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • perfect

Kees 26-10-2020

Model staat niet in de lijst

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

1) Etna koelkast van 2017, heeft het begeven. Er is een nieuwe koelkast geleverd.
2) Verlengde garantie (totaal 5 jaar) is in eerste instantie NEGATIEF.

Pluspunten

• 'k Kreeg een nieuwe, de vorige 3 jaar oud was.
  • Mailcontacten verliepen prima

Minpunten

• Verlengede garantie onduidelijk

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Kees,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Spijtig om te lezen dat de vorige koelkast defect is gegaan en dat de voorwaarden van de verlengde garantie niet duidelijk voor je waren. Fijn dat het contact met onze serviceafdeling verder naar tevredenheid is verlopen.
Wij wensen je veel koelplezier met de nieuwe koelkast.

Robert79 15-10-2020

Een mooie ruime Koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

We hadden deze koelkast gekocht, omdat onze oude Amerikaanse Koelkast Defect was. en we zijn een gezin van 5 dus we zochten weer een grote koelkast en we kwamen uit bij deze mooie Etna koelkast uit. Deze koelkast vergleken met de oude is heel wat stiller. bij het in gebruik nemen hoor je hem zachtjes koelen erna is hij stil. de koeling is mooi ruim. en de extra flessen opberg systeem is echt Top. en grote groenten la's mooie groot de vriezer bevat ook voldoende ruimte. ik heb geen 1 min punt gevonden. alleen maar plus punten. deze is veel ruimer stiller en de look is een eye catche. mooie strakke koelkast.

we zijn er echte tevreden mee. en we raden hem zeker aan.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste Robert,

Bedankt voor je review. Wat een prachtige score en hier zijn we natuurlijk erg blij mee! Wat fijn dat deze Amerikaanse koelkast zo goed bevalt en dat het ook nog een eye catcher is in je keuken. Wij wensen je nog heel veel plezier met deze aankoop.

Etna amerikaanse koel-vriescombinatie 08-10-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

De koelkastruimte is mooi ingedeeld. Grote laden en bij de deur goed ingedeeld. Vriesgedeelte lekker ruim.
De buitenkant ziet er heel strak uit. Gemakkelijk te bedienen. Wij hebben voor deze koel-vriescombinatie vooral gekozen vanwege zijn strakke vormgeving en de ruime opbergmogelijkheden. Vooral handig dat er geen wateraansluiting nodig is.

Pluspunten

• Ruimte
  • mooie voorgeving
  • Geen extra wateraansluiting nodig

Minpunten

• Maakt soms geluid. Waarschijnlijk door no frost
  • Ei-opbergbakjes erg wankel

Officiele reactie van Atag 09-10-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je enthousiaste review. Het unieke uiterlijk van geborsteld matzwart staal maakt deze Amerikaanse koelkast van ETNA tot een echte eyecatcher in je keuken. Heel veel plezier met je aankoop.

Rin Redjo 08-10-2020

Mooi en veel ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV1178 rvs

Nadat ik in juni jl deze zelfde Amerikaanse koel/vries heb gekocht voor mijn broer en dat hij erg enthousiast en blij is ermee ,heb ik besloten om ook dezelfde te kopen en ik ben ook heel erg blij mee ,door de coating van de deuren zijn ze heel makkelijk schoon te maken. Daarom ben ik blij met merk Etna , zodoende heb ik ook een vaatwasser van Etna gekocht.

Pluspunten

• alleen maar pluspunten

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 09-10-2020

Beste Rin Redjo,

Ik wil je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Leuk om te lezen dat je broer het enthousiasme heeft overgebracht naar jou en dat je daarom ook gekozen hebt voor de AKV1178RVS. Heel veel plezier gewenst met je aankopen.

Ton 24-09-2020

Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Deze koelkast viel ons op door zijn mooie zwarte rvs kleur.. ook wilden we geen waterleiding aansluiten. Hij is thuis nog mooier van design als in de folder. Binnenkant is ook schitterend en doelmatig. Prachtig verlicht middels led.
Het ice bakje is wel leuk maar moet je gewoon zelf vullen met water en dan omkeren. Bij aanslaan maakt de compressor wel even geluid maar verdwijnt weer snel en is zeker niet storend. Elke vriezer doet dat.
Kortom hele mooie prijs kwaliteits verhouding.

• Grote inhoud

Officiele reactie van Atag 25-09-2020

Beste Ton,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling te geven. Fijn dat deze koelkast ook qua design boven verwachting is. Wij wensen je nog veel plezier van deze aankoop.

Inge 21-09-2020

Ideaal

Geschreven voor: ETNA AKV1178 rvs

Zocht naar een mooie ruime koelkast/diepvries en kwam uit bij dit model. Mooi design, veel ruimte en een aantrekkelijke prijs heeft mij doen besluiten deze aan te schaffen!

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Beste Inge,

Hartelijk dank voor deze positieve review !
Wij vinden het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de AKV1178RVS van ETNA en wensen je veel koel plezier toe.

Alice webcareteam ETNA

Arnold 31-08-2020

Heerlijke ruime koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

Vorige week onze Amerikaanse koelkast ontvangen. Stekker erin en inruimen maar! En vervolgens nog zee van ruimte. Voldoende drank en extra spullen gekoeld bewaren heerlijk, laat het feestje maar komen, dit levert geen stress meer op.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stoere uitstraling

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste Arnold,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore; een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Fijn om te lezen dat de side-by-side koelkast zo goed bevalt.
Wij wensen je naast veel plezier met de koelkast ook nog vele mooie feestjes toe.

Jolanda 13-08-2020

Etna koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178 rvs

erg mooie koelkast. Ziet er strak uit. Koelt en vriest erg goed. Zit een alarm op als de deur te lang open staat. Erg handig!

Pluspunten

• Stil
  • Snel gekoeld/bevroren

M & M 12-08-2020

Ruime koelkast, moderne look

Geschreven voor: ETNA AKV1178 zwart

fijne ruime koelkast en vriezer. Handig rek voor de flessen en genoeg ruimte voor al het eten.
In de koelkast zitten twee lades voor groente en fruit, waar ontzettend veel in kan. In het vriesgedeelte zit een ijsblokjes maker. In eerste instantie hadden we hier onze twijfels over, maar het werkt perfect! De blokjes draaien er goed uit en komen niet vast te zitten. Voor ons is dit ideaal, het zorgt er tevens voor dat er meer ruimte in je vriesgedeelte zit omdat hier geen groot water/ ijs reservoir in hoeft.

Wij zijn blij met de amerikaanse koelkast en zouden hem in het vervolg wederom aanschaffen.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooie kleur

Minpunten

• maakt soms wat meer herrie voor een paar minuten

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste M & M,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en uitleg. Fijn om te lezen dat na uw twijfels de ijsmachine zo goed bevalt. Wij wensen u nog veel koelplezier met deze aankoop.

Webcare team ETNA.