LG GSL960PZVZ grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSL960PZVZ grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Hein 01-09-2020

Geweldige vervanging

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Onze vorige Amerikaanse koelkast, een Amani uit 2001, was na negentien jaar aan vervanging toe. Hij wordt in Nederland niet meer geleverd en ook niet meer onderhouden. Dus op zoek naar een vervanger. Qua maatvoering is hij op één millimeter na het zelfde en past dus naadloos op de plek. De inhoud is iets groter maar duidelijker ingericht. Het geluid is véél minder, het stroomverbruik is ongeveer de helft lager, het water is koeler. O.k. er zijn ook wat minder goede zaken. De ijsklontjes zijn veel kleiner, de zijkanten zijn niet in roestvrij staal uitgevoerd en er zit een enorm grote sticker op het front dat er niet zo makkelijk af te halen is. We zijn bang daarmee de deur te beschadigen. Maar als apparaat is hij geweldig. Je kan er zelfs mee communiceren via de smartphone.

Pluspunten

• Overzichtelijke binnenkant met goede verlichting
  • Energiezuinig

Minpunten

• Lekplankje onder koelwaterpunt te klein
  • Geen handleiding ingesloten

M ermens 19-12-2019

Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Prachtig design. De koelkast beschikt over grote vakken, ook zit er een aparte groentelade in waar verse groente tot 2 weken super vers blijven!! De koelkast is heel stil. Het vriesgedeelte vind ik persoonlijk minder handig ingedeeld het zijn open vakken. Ik mis hierin lades of schotjes zodat spullen er niet uitvallen. Het ijsklontjes gedeelte neemt behoorlijk ruimte in hij het vriesgedeelte. Koelkast moet worden aangesloten op waterleiding om hiervan gebruik te kunnen maken.

• Stil in gebruik
  • Grote Lade voor fruit en groenten

Minpunten

• Moet aangesloten worden op waterleiding
  • Mis vakken/ schappen lades is vriesgedeelte

DerDanen 02-12-2019

Tevreden

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Ik test dit product enkele weken. Wat meteen opvalt, is het geweldige, strakke design. Echt een eyecatcher. Verder is het echt een enorm ruime koelkast. Met name in de deur kun je 2 rijen met flessen kwijt rechtopstaand. Ook zit er een wijnrek in. Het vriesgedeelte vind ik persoonlijk wat onhandig ingedeeld en er past niet heel veel in. Qua indeling zou ik kiezen voor een horizontaal vriesvak boven- of onderin ipv verticaal ( de linkerkant) zoals bij dit model het geval is. En ik had liever het koelgedeelte groter gezien. Nu kan ik er bijvoorbeeld nog steeds geen kratje bier in 1x inschuiven;-)

De koudwater- en ijsblokjesfunctie lijkt me superhandig, maar heb ik niet aangesloten, mede vanwege mijn 2 linkerhanden en de korte testperiode.

De verslade is echt een pluspunt. Ik merk echt een aanzienlijk verschil met mijn oude koelkast. Groenten blijven veel langer vers. Ook het No frost systeem is superhandig voor iemand die een broertje dood heeft aan rotklusjes zoals een diepvries ontdooien. Ten slotte is dit apparaat zeer stil, ook een dikke plus.

Overall gezien ben ik zeer tevreden, maar als ik er zelf 1 zou kopen, zou ik gaan voor een echte Amerikaan met een nog groter koelgedeelte.

Pluspunten

• Ruimte
  • No frost
  • Speciale verslade
  • Zeer stil

Minpunten

• Nog niet ruim genoeg;-)
  • Vriesgedeelte onhandig ingedeeld

MichaelW 27-11-2019

Veel ruimte voor een gezin

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Als gezin met twee volwassenen en twee kleine kinderen zijn wij van een tweepersoons koelkast gewisseld naar deze luxe reus. Deze koelkast biedt veel ruimte waar wij zeker aan moeten wennen. De extra koelkast en vriescombinatie die bij ons in de kelder staat is hierdoor overbodig geworden, wat uiteindelijk een besparing van energiekosten oplevert.

Het RVS design ziet er mooi uit maar is erg gevoelig voor vieze kinderhandjes. Met een beetje ontvetter is het RVS wel weer makkelijk mooi schoon te krijgen. Ook is het openen van deuren even wennen omdat de klink aan de onderkant in de gleuf zit in plaats van aan de bovenkant. Hieraan moesten wij erg wennen.

In de deur van het vriesdeel zit een koudwater dispenser en ijsblokjesmaker welke je voorziet van ijsblokjes en kleine ijssnippers. Handig en lekker voor in de zomer. Verder heeft deze koelkast genoeg ruimte in de deuren om 2 rijen flessen in te bewaren en heeft hij ook 2 lades voor groente en fruit. Ook is er een wijnrek met ruimte voor 4 flessen.

Het vriesdeel heeft ook een soortgelijke indeling met 2 lades, 4 planken en 2 kleine deurruimtes en voldoet ruim voor onze wensen.

De koelkast is ook erg stil en je moet bewust luisteren om hem te kunnen horen. De bijhorende app is aan de karige kant waarbij je de temperatuur kunt aanpassen, superfreeze kunt aanzetten en wat fouten kan opsporen als er iets mis is met de koelkast. Niets wat niet met een knop op de koelkast zelf ook niet zou kunnen dus de toegevoegde waarde ontgaat mij in deze.

Pluspunten

• Stil
  • Ijsblokjes en koud water in deur
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• klink aan onderkant
  • App zonder toegevoegde waarde

Kevin Meijvis 22-11-2019

Design, Luxe & Gemak in één apparaat.

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Wij hebben nu 2 weken deze design koelkast in huis en als het aan ons ligt is het zeker een blijvertje!

De koelkast is strak en mooi vormgegeven, en van binnen is hij gigantisch ruim. Er zit een waterslang bijgeleverd inclusief filter die je eenvoudig kan aansluiten en kan wegwerken. Wij hebben dit gedaan achter een plint. Je sluit de slangetjes aan de filter met eenvoudige druk-verbindingen.

Het 'Fesh Balancer & Moist Blance Crisper' systeem leek mij eerst een verkooppraatje, maar werkt echt goed! Groentes blijven goed vers. Ook verliest de koelkast bijna geen temperatuur wanneer hij open staat door de 'Door Cooling', dit is een soort koelgordijn wat voor de deur zit in de koelkast.

Ook heeft de koelkast een 'No Frost' waardoor je nooit meer je koelkast hoeft te ontdooien. Erg fijn en onderhoudsvriendelijk!

Leuk is natuurlijk dat je er snel en simpel ijsblokjes kan uithalen door de dispenser. Pas wel op bij crushed ijs, doordat hij de ijsblokjes best hard 'hakt' kan er wat ijs op de grond vallen. Bij normale ijsblokjes is dit niet en water komt er ook gewoon netjes uit.

Pluspunten

• Veel ruimte!
  • Erg strak design.
  • IJsblokjes!
  • Door Cooling

Minpunten

• IJs Crusher kan wat ijs op de grond gooien.

SuzanneLT 20-11-2019

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Wat een prachtige en ruime koelkast is dit! Wij hebben deze koelkast nu een week in huis en zijn er dik tevreden over. Wat een ruimte in zowel koel als vriesvak! En die ruimte kunnen we goed gebruiken met een gezin van 5!
De koelkast maakt ook erg weinig geluid wat voor ons ook een pluspunt is. Net zoals de No Frost. Ideaal voor een druk gezin! De Freshbalancer merken we nog niet zo veel van. Daar moeten wij hem misschien langer voor in huis hebben.
Wij vinden wel het aansluiten aan de watertoevoer voor mensen die of niet handig zijn of er geen verstand van hebben lastig. Gelukkig zijn wij handig en lukte ons dit prima maar kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen zo is.
Wij testen dit product maar dikke kans dat wij hem ook gaan kopen!

Pluspunten

• Ruim!!!
  • Stil

Minpunten

• Watertoevoer ipv waterbak in koelkast

Margreet3 18-11-2019

Hele mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Ben je op zoek naar een mooie ruime Amerikaanse koelkast, zoek niet verder deze is geweldig.
Aansluiten is echt makkelijk, stekker erin, waterslang erop en gaan. Er zit een lange waterslang bij van ong 5 meter dat vind ik heel erg fijn.
Een fresh balancer in de koelkast en dat merk ik echt, me groente en fruit blijven veel langer vers.
En er is genoeg ruimte in je koelkast, er zit zelfs een rek in voor de flessen wijn.
De vriezer vind ik ook echt heel fijn, er zitten onderin 2 laden maar voor de rest gewoon planken net zoals in de koelkast. Waardoor je snel kan zien wat er in ligt, ivp dat je de laden open moet doen.
En een ijsblokjesmachine en dat vinden wij allemaal geweldig. Blokjes of crunch kies maar en gewoon water.
Als je de koelkast open hebt gehad kan je zien wat de temperatuur is van de koelkast en vriezer en die zijn heel gemakkelijk aan te passen.

Wat ik in het begin al zei, zoek niet verder dit is een hele fijne koelkast

Pluspunten

• Ruimte

V&D 12-11-2019

Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Ken je die reclame nog van Heininken met de walking in kast?. Zo is het met deze koelkast ook. Wat een ruimte in de koelkast. Vooral in de deuren kan je veel flessen en pakken in kwijt. Mooi design. Op de deur staat hoeveel graden het is en kan je makkelijk instellen. Ook is het makkelijk dat de groenten en fruit langer houdbaar blijven. Mooie grote lades voor de vleeswaren. Ik mis alleen een eierrekje. Nu moet je de eierdoos er volledig inzetten. Als je de koelkast opentrekt is het mooi overzichtelijk wat er allemaal in de koelkast staat. Ook vind ik het handig als de deur te lang openstaat dat hij dan een piepje geeft. De No frost is ook heel fijn. NOOIT MEER ontdooien. Je ziet alleen snel vingervlekken op de deur, maar die veeg je er zo weer vanaf met de theedoek. Prettig is dat er een ijsblokjes machine opzit. Deze heb ik helaas nog niet gebruikt.
Diepvries is smal, maar wel hoog . Daar passen goed wat dozen in. Fijn als je een verjaardag hebt en de hapjes en vele drinken goed koud kan houden.

Pluspunten

• Veel ruimte in de deuren

Minpunten

• Mis eierbakje

Paul 12-11-2019

Alles vers en lekker ruim

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Ik heb deze LG koekast nu bijna 2 weken in gebruik. De ruimte is echt geweldig! Ons gezin van 5 kan er alles in kwijt en overige koelkasten/diepvriezers gebruiken we niet meer. Het heeft een strakke afwerking van RVS en het Fresh Balancer & Moist Balance Crisper systeem doet wat het zegt. De groente blijven lekker lang vers, veel beter dan onze oud model. De diepvries heeft geen ijsafzetting. Je kunt je koelkast aansluiten op je WIFI netwerk en vanaf de app je beheren zoals temperatuur en evt de optie om snel te koelen. (handig bij feestje met extra drinken etc wat snel koud moet) Helaas nog geen gebruik kunnen maken van de ijsblokjes en koud water, maar dat is zeker een dikke plus en 1 van de opties om dit model te kiezen. Hij moet dus aan de kraan worden aangesloten. Het geluid is minimaal, enkel een keertje als hij aanslaat hoor je hem, maar voor de rest lekker stil. De hendels zitten wat laag naar mijn idee, maar dat went ook snel.

• ruimte
  • Fresh Balancer & Moist Balance Crisper

Minpunten

• hendels

Silvana stanic 11-11-2019

LG GSL960PZVZ

Geschreven voor: LG GSL960PZVZ grijs

Ik kan de LG koelvriescombi echt aanraden.
Het is een zeer ruime koelkast met ongekende ruimte voor de boodschappen.
Vooral de deuren ben ik zeer blij mee.De extra ruinte daarin alleen is al genoeg voor extras waarmee je eigenlijk normaal tetris moet spelen om ze kwijt te kunnen.
De vriezer is in verhouding tot de koelgedeelte wat kleiner maar in zeer zekere zin groot genoeg !
De versfuntie is ideaal voor de groeten en fruit.
De koelkast is voorzien van wel 2 bakken .
Ook de lade voor het beleg is echt super.
Hij is stil en staat erg mooi in de huis.
Ik kan em aan iedereen aanbevelen

Pluspunten

• Ruimte
  • Desing
  • Energiezuinig
  • Koelwater en ijsdispenser
  • No frost