Bosch KSV36AI41 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KSV36AI41 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stolk 07-05-2018

Grote koelkast. Veel ruimte en heel zuinig.

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Op zoek naar een grote koelkast voor ons gezin. Moeilijk te vinden echter bij Bosch zijn er. Geen vriesvak want wij hebben al een grote vriezer van Bosch voor ons diepvries spullen. In deze koelkast kan alles in wat wij nodig hebben voor ons gezin. Met aparte groente laden waardoor de groente langer goed blijft. Wat mee speelt bij de aankoop was het energie verbruik. Bij deze is dat zo laag. 88 Kwu per jaar! Alle kleintjes helpen in een gezin. Het geluid nivo bij aan slaan is erg laag!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Voor groente extra zone
  • Stille motor

Erik 01-05-2018

3 jaren in gebruik: de bouwkwaliteit valt tegen.

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Wij hebben deze KSV36AI41 en de bijbehorende vrieskast nu ongeveer 3 jaren in gebruik en er zijn al diverse zaken kapot gegaan. Ze zijn wel energiezuinig, dat dan weer wel.
De onderste ladebak heeft een knullig slappe constructie aan de bovenkant. Je moet de lade alleen aan de onderkant beetpakkken. Maar dan moet je helemaal naar beneden reiken, want als je de ladebak bovenaan beetpakt om de lade uit te schuiven, dan scheurt het plastic wat bij ons is gebeurd. Dit is echt slecht ontworpen. Vervangen kost meer dan €40. Ook de onderste plastic flessenhouder aan de deur is een keer afgebroken. Gewoon door normaal gebruik! Vervangen kost meer dan €28. Bij de vriezer is een plastic houder voor een klep afgebroken. Vervangen kostte weer een paar tientjes. En als negatieve klapper maakt de vriezer af en toe een kabaal door resonanties ergens in de kast. Hier is Bosch 2 maal voor langs geweest. Weet je wat ze zeiden? We moesten de vriezer voller beladen! Nou zelfs met volle belading komt er af en toe resonantie kabaal uit. Door de rvs voorkant hebben ze een mooi uiterlijk, een premium uitstraling, maar de constructiekwaliteit is echt maar middelmatig, helaas is de prijs wel premium.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Mooie rvs deur
  • Veel inhoud

Minpunten

• Zwakke constructie van de lades
  • Flessenhouder aan de deur brak af

Johanna 14-04-2018

koelkast Bosch rvs

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Een grote hoge ,maar mooie koelkast.
In RVS uitvoering, strak design, en de binnenkant met meer dan genoeg vakken en legplaten ,die ook verstelbaar zijn.
Goed verlicht aan de binnenzijde, maakt weinig geluid ,kortom een hele fijne koelkast.

Pluspunten

• Heel veel ruimte
  • Mooi strak ,slank design

Zijlstra 11-10-2017

Koeler

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Omdat wij sinds kort een nieuwe keuken met moderne RVS stijlelementen hebben laten plaatsen, zijn wij op zoek gegaan naar een koeler met dezelfde uitstraling. De keuze is hierbij gevallen op dit model omdat hij geheel voldoet aan onze verwachting, wij vinden hem erg mooi, hij is zuinig, stil, gemakkelijk schoon te maken, en bovendien sluit hij - kwa styling - perfect aan bij de reeds geplaatste Bosch apparatuur.
Echter wat vooral de doorslag heeft gegeven is de kwaliteit, onze oude apparaten waren ook van Bosch en functioneren ook na 16 jaar (!) nog steeds prima.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Zuinig
  • Stil
  • Makkelijk schoon te maken
  • Ruim

Jan 14-08-2017

Goed en mooi

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Mooie, heel zuinige en stille koelkast. Veel ruimte, logisch ingedeeld, aanwinst in onze keuken. De metaallook doet het heel goed en het klopt wat de fabrikant zegt: geen vingerafdrukken op de koelkast!

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Zeer ruim

Minpunten

• Geen!

KJ 05-08-2017

kwaliteit, design en kwantiteit

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Nummer 1 reden om een Bosch te kopen: goede ervaringen met andere Bosch producten.
Kort en krachtig: koelt uitstekend, veel ruimte (en praktisch te onderhouden), zuinig (A+++), mooi design in RVS (deur)
Waarom net de 10 niet? Alleen deur in RVS, zijkanten RVS-look (misstaat overigens niet)

Pluspunten

• A+++
  • veel ruimte
  • koelt goed
  • mooi en strak design
  • laag geluidsniveau

Minpunten

• geen van betekenis

Lobke 03-08-2017

koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Prachtige koelkast, met 2 groenteladen. Lekker ruim van binnen. geruisloos en zuinig.
De adviesprijs is hoog, maar als je even gaat zoeken op internet, kun je de koelkast aanmerkelijk goedkoper kopen.
Wij zijn met het laagst op internet gevonden bedrag naar de expertwinkel in ons dorp gegaan, hier hebben wij onderhandeld over de prijs en een tussenoplossing overeengekomen. Tenslotte moeten ook de winkels in je eigen dorp blijven bestaan. Zij hebben ook nog de deur omgezet.

Mieke 31-07-2017

Prachtig uitziende, ruime koelkast.

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Heerlijk grote koelkast. 2 groentelades die prima open kunnen en de deur niet verder gezwaaid hoeft te worden maar gewoon naar voren kan staan. Mooie indeling.

Henk Oost 31-07-2017

mooie vormgeving, ruim en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Heb deze koelkast nu 1 week en voldoet aan onze verwachting . staat geweldig in combinatie met vrieskast .
geen lawaai en koelt uitstekend . goede prijs / kwaliteit verhouding

Pluspunten

• te combineren met vrieskast
  • overzichtelijke indeling
  • super led verlichting

Minpunten

• geen stelsleutel meegeleverd

Wouter 26-07-2017

Grote koelkast met fijne lades voor groente en fruit!

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Lades werken perfect, fruit blijft langer goed. Verder veel ruimte voor alles wat je maar kan bedenken. En ook nog zuinig!

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk schoon te houden

Jos Braam 24-07-2017

Zeer grote en energiezuinige

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Grote overzichtelijke koelkast, die ook nog eens zeer energiezuinig is. De eerste dagen wat last van condens (de medewerker van Coolblue heeft dit bij aflevering aangegeven. Heel veel vakken in de koelkast en ook in de deur. Licht aan de voorzijde slim bedacht. Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• veel vakken
  • energie zuinig
  • licht aan voorzijde

Minpunten

• greep vd onderste 2 laden aan onderzijde

Rebecca 23-07-2017

Heerlijke grote koelkast met fijne indeling!

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Voor een groot gezin wilde ik een grote koelkast. De Bosch doet wat hij belooft.Hij is mooi ingedeeld en je kan echt alles kwijt. Wij zijn verkocht en hopen er erg lang plezier van te mogen hebben!
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Ruime groentela en vershoudla
  • Mooie indeling
  • Veel ruimte voor flessen

Minpunten

• Het blauwe licht (al went dit snel)

Out 21-07-2017

Grote overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Koelkast voldoet aan verwachtingen, lekker veel ruimte overzichtelijk ook fijn de 2 groentenlades, en zeker de HydroFresh lade deze houdt groente en fruit langer vers . Absoluut een aanrader.

Huttenberend 07-07-2017

Groter dan ik dacht

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

De koelkast is veel groter dan ik had verwacht. Veel ruimte, maakt weinig geluid. Kan nog niet beoordelen of hij inderdaad zo zuinig is als beloofd. Maar de indeling is ruim en zeer overzichtelijk, goed verlicht.

Hans 26-06-2017

mooie koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Fantastische uitstraling. Koelt goed. Fijne service van Coolbleu. Veelopbergmogelijkheden. Het enige nadeel is dat we wekelijks meer geld kwijt zijn aan boodschappen omdat de koelkast gevuld moet zijn zeiden mijn ouders altijd.

Pluspunten

• vormgeving
  • ruimte

Minpunten

• toch wel wat lawaai

F.Hogendoorn 19-06-2017

koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

De koelkast staat nu een aantal dagen , en werk zeer goed ,mooi en goed afgewerkt.
Al twee keer de tempratuur hoger gezet want hij koelt als de beste.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt

Minpunten

• Nog niet gevonden

Anthonia 17-06-2017

grote energiezuinige A+++ koelkast van Bosch

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Ik heb de Bosch Koelkast KSV36A141 gekocht om zijn mooie uitstraling, geborsteld staal, goed in onderhoud, niet snel vette vingers. Hij is groot maar toont bescheiden, veel ruimte om alle producten te plaatsen, twee grote lades onderin voor groente, fruit en vlees. ik ben erg blij met de ruime indeling en het energielabel A+++ . Met deze aankoop draag ik een steentje bij aan een beter milieu

l.kuijpers 26-08-2016

grote inhoud en modern uiterlijk

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

mooi product maar ik kan er nog niet veel van zeggen heb hem pas 2 dagen in huis en ben nu al tevreden

Pluspunten

• mooie kast roesvrij staal
  • prima indeling

Minpunten

• geen

M. Van doorn 19-08-2016

Bosch ksv36ai41

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Mooie koelkast super blij mee in ons nieuwe huis hij sluit goed af en met de vitafresh lades blijft alles heerlijk vers.

Pluspunten

• Vitafresh
  • Looks
  • Afsluiting

m.kilinc 18-08-2016

groot ruim minder geluid groenten blijven vers

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

prachtige koelkast hij is heel zuinig aan energie ik vind alle produkten van bosch heel mooi ensterke kwalitiet bedankt bosch

Pluspunten

• groot
  • ruim
  • stil
  • energie zuinig A+++
  • groenten langer vers

Minpunten

• geen

sjef 13-08-2016

degelijke koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

De Bosch KSV36AI41 is een zeer degelijke energiezuinige koelkast, fijne indeling en een mooie uitstraling.

Pluspunten

• energiezuinig
  • vormgeving

Minpunten

• geen

Peter Langeveld 06-08-2016

service goed en uitstekende koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Wij zijn zeer verrast van de bezorg service, 1 dag van tevoren gebeld en door de chauffeur 10 minuten voor de bezorging.
Het viel ons op dat er zeer goed is nagedacht over de indeling van de koelkast.
De nieuwe stond net als de nieuwe tegen een muur, maar in tegenstelling tot de oude kunnen we nu alle laden en glasplaten er uit halen om hem schoon te maken.
Ook de indeling is zo variabel dat alle producten er in passen en het toch overzichtelijk blijft.

Ad van Pinxten 05-08-2016

Bosch KoelkAST

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Zeer makkelijk in gebruik en mooie vormgeving. Niet te lomp en toch veel inhoud. Enig minpuntje dat je niet kunt zien wat de huidige temperatuur is.

h 31-07-2016

perfecte aankoop

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

super apparaat, geen spijt van. Veel ruimte binnen in de kast. En is natuurlijk energie zuinig.met name de vita-fresh spreek ons erg aan.

l kohlen 16-07-2016

Waarom nu, waarom... waarom nu pas gekocht!

Geschreven voor: Bosch KSV36AI41 rvs

Waarom nu,.... pas gekocht. Fantastische koelkast ruuuuuiiim, stil en koelt als de beste. Mooi design en RVS uiterlijk. Had ik maar eerder de stap gezet en de koelkast gekocht.