Samsung RS61681GDSR roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS61681GDSR roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

johnny 16-01-2018

Perfecte koel/vrieskast, nu enkele weken in gebruik.

Een mooie, zeer ruime koel- vrieskast. De buitenmaten zijn gelijk aan die van de gemiddelde Amerikaanse koelkast maar wanneer je de deuren opent zie je een zee van ruimte. Zeker ook in de vriezer waar de ijsmaker in de deur verwerkt is. Binnenin zijn zowel de koelkast als de vriezer voorzien van led-verlichting die wanneer je de deur opent langzaam oplicht. Het apparaat is werkelijk muisstil en met A++ redelijk energiezuinig. Duurzaamheid nog geen ervaring mee na een paar weken in gebruik.

Pluspunten

• Grote binnenruimte
  • Muisstil
  • Mooie led-verlichting
  • A++

Minpunten

• Nog niet ondekt

Jan 30-10-2017

Koelkast

Een geweldig mooi en groot apparaat. Van binnen een zee aan ruimte van buiten ziet het er niet overdreven groot uit. Helder verlicht, stil en eenvoudig te installeren.

Lomboy 11-10-2017

Goede koelkast

Ruime koelkast en hij werkt zoals het beschreven staat. Makkelijk te gebruiken en installatie was binnen 5 minuten gedaan. Of te wel een top ding!

Pluspunten

• Ruim
  • Handige functies

Minpunten

• Niet te koppelen met samsung app

Hugo 08-10-2017

Zee van ruimte, koelt erg snel en heel stil

Wat een ruimte, je kunt er echt van alles in kwijt. Perfect. Koeling ging heel vlot en heerlijk stil!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Stil

Blaine 02-10-2017

Ruime koelkast

Het is een goed koelkast. Het duurt wel even voordat de ijsblokjes aangemaakt worden en het koude water is snel op.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Ijsblokjes duren lang

Miny 01-10-2017

Mooie, grote amerikaanse koelkast.

Goede indeling van het koelgedeelte.
Vriesgedeelte ruim en een duidelijke display.
Mooie uitstraling

Hulya 28-09-2017

Grote koelkast met zeer ruime inhoud

Dit is mijn 2e Samsung Amerikaanse koelkast. Helaas is mijn vorige koelkast 6 jaar mee gegaan maar ik was zo tevreden ermee dat ik voor dezelfde type ben gegaan. Hij koelt erg goed, lekker koud water, makkelijke en snelle ijsblokjesmaker. De elektronische display is ook erg makkelijk in de bediening. De indeling in de koelkast is ook erg ruim waardoor je veel spullen in kwijt kan en de producten blijven lang goed vers.

Pluspunten

• ruime inhoud
  • koelt goed
  • producten blijven lang vers

Minpunten

• koelkast mag wel langer dan 6 jaar meegaan vind ik

Rob 26-09-2017

Veel ruimte en mooi design

Prima product, mooi om te zien, gemakkelijk en stil in gebruik en genoeg ruimte voor zowel vries als koel producten en indeling overzichtelijk en gedeeltelijk zelf in te richten

Pluspunten

• ruimte
  • gebruiksgemak

Minpunten

• nog geen ondekt

Peet Wort 14-09-2017

Grote amerikaanse koelkast met goede indeling

Voor een Samsung Amerikaanse koelkast hebben we lang gezocht naar de beste indeling en de meeste inhoud voor een niet al te dure prijs. Doordat bij deze uitvoering de ijsmaker en dispenser in de deur zit, blijft er in tegenstelling tot de andere uitvoeringen meer ruimte in de linkerhelft over. Daarnaast straalt de kleur meer luxe uit dan zijn voorgangers. Het filter, wat ook vaak buiten de koelkast zit, zit bij deze netjes in de koelkast verwerkt, zodat het aansluiten niet veel extra ruimte in beslag neemt. Kortom praktisch en veel ruimte voor een mooie prijs.

Jerome 14-09-2017

Slecht Kwaliteit

This fridge is dead and cannot be repair after 7 years service only. I claimed a compensation to Samsung to buy another Samsung fridge, but for them nothing is wrong it is just my own opinion. Even if on the internet the average duration of a fridge is 14 years... So I am just sharing here my opinion like this potential buyer can make their own opinion about buying or not a Samsung fridge... Conclusion: I lost 1600 Euros in 7 only 7 years. Facts stay facts...

Minpunten

• Slecht Kwaliteit

Fendt 305LSA 01-09-2017

Veel ruimte koelt goed

Mooie Amerikaanse koelkast, met veel volume en goede koeling.
Hij is zeer stil en ziet er degelijk uit.
De levertijd was zeer kort, hij is binnen 2 dagen geleverd.
Hij is wel breed, ik heb de buitendeur moeten demonteren om hem binnen te krijgen.

Pluspunten

• veel volume
  • mooi design
  • stil
  • 100 euro cashback actie
  • er zitten wielen onder

Minpunten

• paste net niet door de deur
  • zwaar

sascha 30-08-2017

veel ruimte in koel en vriesgedeelte

mooie ruime koel-/vrieskast. Vooral de ijsblokjes en de watertap worden met het mooie weer veelvuldig gebruikt.

ineke 26-08-2017

SUPER STILLE SIDEBYSIDE

Mijn oude Amerikaanse ijskast begaf het plotseling en moest toen hals over kop een nieuwe kopen. Deze Samsung is om te beginnen groter wat inhoud betreft en handiger ingedeeld dan mijn oude en daarnaast super stil!! Handig dat de ijsblokjesmaker in de deur zit, waardoor je meer ruimte in de vriezer hebt. Klein nadeel is wel dat de ijsblokjes minder "koud" zijn dan bij mijn oude ijskast en dus ook veel sneller smelten. Misschien moet ik de temperatuur van de vriezer wat lager maken. Standaard staat die op -19 en de temperatuur verlagen gaat handig via het schermpje in de deur. Verlichting binnenin is ook heel helder en verdeeld over de hele achterwand. Buitenkant ziet er ook mooi en strak uit. Ik hoop dat ik er lang plezier van heb

Pluspunten

• veel ruimte en indeling is handig
  • strak uiterlijk
  • erg stil

Minpunten

• ijsblokjes zijn minder "koud" (smelten heel snel)

Stefan 22-07-2017

Mooie koelkast, zeer stil en veel ruimte.

Dit product sprak me aan omdat de koelkast veel ruimte heeft, zuinig in gebruik is (A++) en ook nog eens mooi staat in mijn keuken. Ook is de installatie zeer invoudig als er een waterleiding in de buurt ligt.

Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Veel ruimte (overzichtelijk)
  • Stil
  • Zuinig in gebruik

Minpunten

• Zware koelkast.

EL 12-06-2017

Goede prijs in zijn klasse

Doel: vriezen en koelen, zuinig, crushed ice en water dispenser aanwezig.
Samsung of LG? Sommige LG hebben één zonder wateraansluiting, maar de prijs lag op het moment van schrijven hoger. We gebruiken geen minibar, das mooi meer koelruimte dus. A++ is niet het beste, maar nog steeds ok! Er is nog een goedkopere Samsung van rond de 1k, maar de ijsmachine zit dan niet compleet in de deur verwerkt. Bovendien zit de waterfilter op een onhandige plek, waarbij je de koelkast dient te verschuiven. Afwerking is ook wat meer "premium feel". Of dit de paar honderd euro's waard is, voor ons wel.

AH 11-06-2017

Mooie ruime koelkast

Het is een stille koelkast, met veel ruimte. Het oogt heel mooi. En het ijsfunctie is geweldig (vooral in de zomer).

Pluspunten

• mooi
  • groot
  • stil

Alex 03-06-2017

Amerikaanse koelkast Samsung

Het is een super koelkast en zijn geld meer dan waard.
Waar wij wel tegenaan liepen waren de maten die de meeste site's (coolblue/mediamarkt ed) hanteren. Hier staat namelijk dat de koelkast 71.8 cm diep is. Met dit gegeven hebben wij de koelkast besteld in de veronderstelling dat hij 'zo' (130 kilo) naar binnen zou glijden. Maar wat blijkt als je op de site van Samsung zelf kijkt is dat de koelkast geen 71,8 cm is, maar deze inclusief deurhendel 76.8 cm is. Een verschil van 5 cm! Wat bij ons in eerste instantie voor een probleem zorgde en waardoor wij de koelkast moesten weigeren. Na wat aanpassingen aan onze schuurdeuren is bij de tweede poging de koelkast toch naar binnen gekomen met behulp van twee vriendelijke bezorgers van Coolblue.
Let dus op de maatvoering, zeker bij dit soort kolossen :)

Al met al zijn wij heel erg blij met deze koelkast en komt hij al zijn beloftes, zoals beschreven, na.

Pluspunten

• Groot
  • Goed verlicht
  • Goede indeling
  • Makkelijk verplaatsbaar dmv wieltjes (schoonmaken)
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Let op bij oude huizen (smalle gangen/deurposten)
  • Aan het product zelf nog geen minpunten ontdekt

Martijn 31-05-2017

Fantastische koelkast

Mooi strak design. Lekker stil. Superruim, alleen al in de deur zit meer ruimte dan onze vorige koelkast. Kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Strak design
  • Stil
  • Veel ruimte
  • Mooi afgewerkt

Jim de Boer 14-09-2015

Wij hebben heel bewust voor deze koelkast gekozen voor zijn grote inhoud van 620 liter, in combinatie met de beperkte breedte en diepte en de energiezuinigheid.
De kast staat nu bijna een week en wij zijn er heel blij mee. Er is "veel" tijd besteed aan waterpas plaatsen en wij horen de kast niet. De indeling is heel efficiënt en de verlichting maakt van de geopende kast een uitgelicht podium. De RVS deuren zijn een sieraad voor je keuken. Echt een aanrader!

Lolkemas 05-11-2013

Top koelkast. Maakt weinig geluid. Naast goed gebruiksgemak is vooral de LED verlichting vernieuwend en mooi omdat je nu alle produkten in de koelkast/vriezer kunt zien (bij andere merken vaak een klein lampje) Wel wat diep qua formaat, maar dat zie je terug in de inhoud.

natascha06 05-11-2013

geen minpunten zeer mooie ruime ijkast.veel opbergmogelijkheden en de verlichting binnen in is ook zeer mooi.wij zijn erg blij met onze eerste amerikaanse ijskast.

Sander Grijpink 02-11-2013

Supervette koelkast, we zijn er heel blij mee.
Kan eindelijk alles kwijt, zonder heen en weer te schuiven.

Y Schipper 27-10-2013

Zeer ruime koelkast met een mooie vormgeving.
Qua gebruiksgemak vind ik het enige nadeel dat wanneer je water met ijsblokjes wil je eerst een knopje in moet drukken voor het ijs en dan weer een knopje voor het water. Handiger was geweest wanneer je aan de ene kant water en aan de andere kant ijsblokjes kan pakken.
Het crushen van het ijs maakt een naar geluid, en aangezien ik veel water met gecrushed ijs drink is dit wel vervelend.
De duurzaamheid weet ik nog niet aangezien ik hem nog maar een paar weken in huis heb. Maar ik hoop er heel lang plezier van te hebben. Al met al een goede keuze geweest.

Patrick_66 27-10-2013

Het is echt een heel gebruiksvriendelijke koelkast. Ondanks dat hij minder inhoud heeft dan onze vorige Amerikaanse koelkast heb ik het gevoel dat we er meer in kwijt kunnen. Hij heeft een mooie display met een paar (tip)toetsen om alles makkelijk in te stellen. Het display geeft o.a. de temperatuur in het koel- en het vriesgedeelte weer. Het koel- en het vriesgedeelte waren overigens binnen een paar uur na aansluiten op temperatuur. Het enige nadeel vind ik dat ik de groente-/fruitladen niet zo ver uit kan trekken.
De koelkast heeft een hele strakke vormgeving met mooie RVS-deuren. De zijkant is wel mooi maar niet van RVS (dat is overigens wel logisch voor deze prijs), vandaar geen 10.
Duurzaamheid kan ik nog niet zoveel van zeggen, maar alles ziet er degelijk uit en voelt degelijk aan.
Deze koelkast is veel stiller dan de vorige Amerikaanse koelkast die we hadden. We hebben deze gekocht omdat we een minder diepe koelkast wilden hebben en deze heel veel binnenruimte heeft t.o.v. de buitenmaten, maar een prettige bijkomstigheid blijkt nu te zijn dat we deze ook niet/nauwelijks horen.

Kortom: zoals het er nu uitziet is dit een Amerikaanse koelkast met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!

Peter_19_58 22-10-2013

Gewoon geweldige koelkast. Na de vorige die 15 jaar mee is gegaan direct een zelfde type van Samsung gekocht