Samsung RS7568BHCSR roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS7568BHCSR roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Arianne 29-07-2016

samsung amerikaanse koelkast

Het is een erg fijne koelkast. Lekker groot en veel opbergplek. in de deur kan je zelfs 2 rijen melkpakken of vla pakken kwijt echt super fijn!! de ijsklontjes en koud water tap is ook echt een top punt van deze koelkast.! Het feit dat de koelkast op wielen staat vind ik erg handig als je er onder wil schoonmaken of als er iets onder is gevallen.

Hetty Jansen 05-01-2014

GEk word je van de hoge piep wanneer de koelkast aanslaat. S avonds duurt dat een uur of drie. Overdag minder vaak. Omdat we een open benedenverdieping hebben kunnen we s avonds niet aan dit rotgeluid ontsnappen… Waardeloos.

Tine 02-06-2016

Ja... sinds 2 weken ook deze koelkast in huis.. Werkelijk om gek van die piep te horen. Daarnaast zijn zowel de producten in de koelkast als in de diepvries niet koud genoeg. Koudwater dispenser.. jaja... gewoon zo koud als uit de kraan.
Monteur zegt dat alles normaal is....... Als iemand een tip heeft, GRAAG!!!

Deniece1982 07-11-2013

Wij zijn heel blij met de aanschaf van deze koelkast.
Heel mooi en ook voor een superprijs. Levering was ook super gegaan. Je kreeg telefonisch de afleverdatum te horen en de avond ervoor kreeg je het tijdstip per sms toegestuurd, ook de levering was volgens afspraak.
Soms maakt het apparaat een beetje geluid als ie water uit de muur haalt om ijsklontjes te maken maar daarna is ie weer muisstil. Ik had echt verwacht dat dit groot ding voor meer geluid zou zorgen. Maar over het uiterlijk, gebruiksgemak en geluidsniveau zijn we zeer tevreden. Duurzaamheid kunnen we nog niks over zeggen, we hebben em pas 1.5 week in gebruik.

kareldoorman 05-11-2013

veel ruimte, weinig lawaai.en ijs en overvloed. mooi gescheiden water en ijsblokjes, verder ziet het er van binnen heel robuust uit , en veel ruimte vergeleken bij mijn vorige amerikaan.

O.Korn 04-11-2013

Deze koelkast is erg ruimtelijk, je kan er veel in kwijt. Qua vormgeving is hij erg mooi. Van duurzaamheid heb ik nog geen idee van omdat ik hem zelf pas een paar dagen in bezit hebt dus dat is een gok . Hij maakt weinig geluid en is stil, de ijsdispencer is echt een pre !!!

Robertsteen 03-11-2013

De koelkast voldoet aan al onze eisen en wensen. Zowel de koelkast als het vriesgedeelte hebben een ruime inhoud. De verlichting in beide compartimenten is goed verdeeld over alle vakken. Hij ziet er strak uit voor wat betreft het design. Hij past perfect in onze keuken door de rvs look.

JP Brinks 02-11-2013

De Samsungkoelkast RS7578THCSR/EF is werkelijk een plaatje om te zien, hij doet het goed in iedere keuken.
De minibar is erg handig en bovendien energiezuinig, heb je maar één blikje nodig of één pakje sap dan pak je dat uit de minibar en laat je de koelkastdeur gesloten. Ik ben heel blij met mijn Samsungkoelkast en ik vind het een sieraad voor mijn keuken!

de jansens 15-10-2013

Een stapelcursus is gewenst als je mandjes gewend ben, en het borrelde geluid is jammer. Wel fijn is de verlichting over de gehele hoogte. Denk aan het onderste verslaadje als deze uitgeschoven is en je de deur dicht wil doen.

Corrie1954 07-10-2013

super koelkast makkelijk te bedienen en zeer stil, de ijsblokjes zijn goed en er is veel ruimte in de vriezer, het mooie van deze koelkast is de ingebouwde ledverlichting die de hel ruimte verlicht.

bartknijf 06-10-2013

Wat een schoonheid van een koel/vries combinatie.(full rvs)
Super ijsklontjes echt van die harde.
Ook de gemalen ijs optie werkt geweldig.
Na plaatsen waterfilter super lekker drinkwater.
Mooi materiaal gebruik en lekker veel ruimte binnenin.
We hebben hem nog maar kort maar,tot nu toe TOP!!
je moet wel de ruimte hebben voor deze beauty want hij is best wel groot.Ook zuinig in gebruik volgens opgave fabrikant A++.Kortom:Goede aankoop.
A.van Vliet Schiedam

Nicolien1975 25-09-2013

De Samsung RS7568BHCSR is een zeer goed oogend apparaat dat ook nog eens zeer gebruiksvriendelijk is. De ruime koelkast koelt voortreffelijk en de indeling is zeer fijn in het gebruik. Daarnaast beschikt het tevens ruime vriesgedeelte over een zeer handig koudwater en ijsblokjes machine die zeer handig in gebruik is. Het apparaat is aangesloten op de waterleiding door een zeer simpel waterzuiverend systeem. Kortom, zeer content met de aankoop van dit apparaat!