Samsung RS7528THCSP roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS7528THCSP roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bep wijnands 07-11-2013

Hij voldoet zeker aan onze verwachtingen.
Prachtige vormgeving en uitstekend bedienings gemak.
Mooie verlichting zowel bij koel als vriesgedeelte
Over de duurzaamheid kunnen wij nog geen mening geven.

Bertje36 05-11-2013

Een koel/vriescombinatie met veel praktische ruimte.
Fraaie vormgeving, iemand langer dan plm. 1.90 m kan op op de koelkast kijken en ziet dan een bult waarin de machinerie is weggewerkt. Een vlakke bovenkant was fraaier geweest.
Het geluidsniveau wanneer de koel/vriescombinatie aanslaat is hoger dan verwacht en valt dus tegen.
Het scharnier piept bij het openen van de deur.

Samsung200 31-10-2013

Hebben sinds een aantal dagen de koelkast tot volle tevredenheid in ons bezit. Lekker veel ruimte en ook een strakke vormgeving. Helemaal goed.

Harry en Esther 28-10-2013

Zijn sinds kort in het bezit van deze koel/vries combinatie,
Wij waren op zoek naar een koelkast met veel ruimte en geruisloos en strakke vormgeving.
Als je geen behoefte aan ijsblokjes machine en een koeler voor de frisdrank raden wij je dit model zeker aan.
Gekocht bij Witgoedhuis.nl AANRADER

stephan.franken 20-10-2013

Beste samsung lovers,

In een pasr woorden over deze mooie amerikaanse koelkast:

-strak vorm gegeven;
-niet hoorbaar en dus muisstil;
-top afgewerkt en vooral de sp uitvoering in inox geborsteld rvs staal;
-praktisch;
-basis is dat no-frost zowiezo een aanrader is. Nooit meer ontdooien..wouwhhh..;
-eenvoudig te bedienen.

Wij zijn uiteterst tevreden en samsung bewijst zich iedere keer weer voor ons.

Service top vanuit samsung, ook als je ze echt nodig hebt. Zouden ze alleen nog een gratis telefoonnummer voor mogen gebruiken. Dat is nog servicegerichter

Veel succes met de 7528 thcsp/w mocht u deze overwegen...

Vrgr

Stef

BuurmanFred 19-10-2013

Wij zochten een grotere koelkast met vriesgedeelte en kwamen uit bij dit product. Mooie vormgeving, energiezuinig, weinig geluid en vooral: heel veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte. We zijn er helemaal blij mee!

HenkA56 19-10-2013

Mooie vormgeving en zeer stille koelkast. Koelkast staat in een open keuken en is nauwelijks hoorbaar. Prettige indeling in koel en vries gedeelte met hoog gebruiksgemak
Duurzaamheid kan ik niet goed beoordelen dat hangt af hoe lang de koelkast meegaat maar Samsung geeft 10 garantie op de compressor dus dat geeft wel vertrouwen.

RaHo1963 24-09-2013

Een geweldig product, door het fraaie strakke design staat het koel-vrieskast in het zicht, de handige flexibele indeling, zeer laag ruisniveau en de A++ energieklasse maken dit product tot een waardevolle aanwinst. Echt een product waarbij je het gevoel hebt dat je waar krijgt voor je geld! Voor hetgeen deze koel-vries combinatie je beidt is de aanschafprijs zeker niet hoog, meer product voor minder geld t.o.v. van de door mij vergeleken concurrerende merken!

stef 1971 06-09-2013

Dit is de porsche onder de amerikaanse side by side koelkasten, alleen stiller en met enoverende technieken die dit produkt 100% tot zijn recht doet komen. In één woord: amazing voor iedereen die voor topkwaliteit gaat..

ariesafari 15-09-2013

duurzaamheid 10, hoe lang is deze Samsung in gebruik?