Samsung RS7528THCSP - Reviews

355 liter
Uitvoering
side-by-side koel/vriezer

bep wijnands 07-11-2013 Product paar dagen in bezit

Hij voldoet zeker aan onze verwachtingen.
Prachtige vormgeving en uitstekend bedienings gemak.
Mooie verlichting zowel bij koel als vriesgedeelte
Over de duurzaamheid kunnen wij nog geen mening geven.

Bertje36 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

Een koel/vriescombinatie met veel praktische ruimte.
Fraaie vormgeving, iemand langer dan plm. 1.90 m kan op op de koelkast kijken en ziet dan een bult waarin de machinerie is weggewerkt. Een vlakke bovenkant was fraaier geweest.
Het geluidsniveau wanneer de koel/vriescombinatie aanslaat is hoger dan verwacht en valt dus tegen.
Het scharnier piept bij het openen van de deur.

Samsung200 31-10-2013 Product paar dagen in bezit

Hebben sinds een aantal dagen de koelkast tot volle tevredenheid in ons bezit. Lekker veel ruimte en ook een strakke vormgeving. Helemaal goed.

Harry en Esther 28-10-2013 Product paar dagen in bezit

Zijn sinds kort in het bezit van deze koel/vries combinatie,
Wij waren op zoek naar een koelkast met veel ruimte en geruisloos en strakke vormgeving.
Als je geen behoefte aan ijsblokjes machine en een koeler voor de frisdrank raden wij je dit model zeker aan.
Gekocht bij Witgoedhuis.nl AANRADER

stephan.franken 20-10-2013 Product paar dagen in bezit

Beste samsung lovers,

In een pasr woorden over deze mooie amerikaanse koelkast:

-strak vorm gegeven;
-niet hoorbaar en dus muisstil;
-top afgewerkt en vooral de sp uitvoering in inox geborsteld rvs staal;
-praktisch;
-basis is dat no-frost zowiezo een aanrader is. Nooit meer ontdooien..wouwhhh..;
-eenvoudig te bedienen.

Wij zijn uiteterst tevreden en samsung bewijst zich iedere keer weer voor ons.

Service top vanuit samsung, ook als je ze echt nodig hebt. Zouden ze alleen nog een gratis telefoonnummer voor mogen gebruiken. Dat is nog servicegerichter

Veel succes met de 7528 thcsp/w mocht u deze overwegen...

Vrgr

Stef

BuurmanFred 19-10-2013 Product paar dagen in bezit

Wij zochten een grotere koelkast met vriesgedeelte en kwamen uit bij dit product. Mooie vormgeving, energiezuinig, weinig geluid en vooral: heel veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte. We zijn er helemaal blij mee!

HenkA56 19-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en zeer stille koelkast. Koelkast staat in een open keuken en is nauwelijks hoorbaar. Prettige indeling in koel en vries gedeelte met hoog gebruiksgemak
Duurzaamheid kan ik niet goed beoordelen dat hangt af hoe lang de koelkast meegaat maar Samsung geeft 10 garantie op de compressor dus dat geeft wel vertrouwen.

RaHo1963 24-09-2013 Product paar dagen in bezit

Een geweldig product, door het fraaie strakke design staat het koel-vrieskast in het zicht, de handige flexibele indeling, zeer laag ruisniveau en de A++ energieklasse maken dit product tot een waardevolle aanwinst. Echt een product waarbij je het gevoel hebt dat je waar krijgt voor je geld! Voor hetgeen deze koel-vries combinatie je beidt is de aanschafprijs zeker niet hoog, meer product voor minder geld t.o.v. van de door mij vergeleken concurrerende merken!

stef 1971 06-09-2013 Product paar weken in bezit

Dit is de porsche onder de amerikaanse side by side koelkasten, alleen stiller en met enoverende technieken die dit produkt 100% tot zijn recht doet komen. In één woord: amazing voor iedereen die voor topkwaliteit gaat..