Siemens KG36NAW32 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

F. Krijnen 26-08-2014 Product paar dagen in bezit

7,3
Onze koelvriescombinatie was aan vervanging toe.
Met nog vers in ons geheugen de techniek, functionaliteit en vormgeving van jaren geleden, zochten we aanvankelijk een equivalent van onze vertrouwde koelvriescombinatie, te weten vriesgedeelte boven, koelgedeelte onder. Ofschoon wel leverbaar, bleek dit model toch uit de markt geprezen en nauwelijks voorradig te zijn.
Toen ons de voordelen van het vriesgedeelte onder en het koelgedeelte boven werd uitgelegd ging, vanwege deze 'nieuwe kijk', bij ons het roer dan ook 180 graden om.

Waarom voor de Siemens KG33VXW30 gekozen?
De naam 'Siemens' is een sterke naam.
Het vriesgedeelte moest minstens 60 liter zijn. De aanwezigheid van drie laden is prettig; daarnaast bieden de tussenliggende glasplaten uitkomst.
Temperatuurinstelling is bijzonder professioneel uitgevoerd: geen draaiknop meer binnen het koelgedeelte, dus altijd makkelijk bereikbaar!, én verbeterde verlichting dan bij toepassing van de gloeilamp.
Omdat we (nu) een open keuken hebben heeft een stille koelvriescombinatie een pré.
Stijlvolle deuren; geen uitwendige deurgreep te zien, maar netjes weggewerkt in de deur.
Ook viel ons oog bij deze Siemens op de crisperbox, de groentelade met zijn vochtigheidsregelaar.
We hopen met deze A++ Siemens koelvriescombinatie jaartjes vooruit te kunnen.
Wie weet waar we ons wegens voortschrijdende inzichten, te zijner tijd weer over zullen verbazen wanneer deze aan vervanging toe is.

Iso74 17-06-2014 Product paar weken in bezit

Mooie ontwerp, praktische inrichting lades, tempratuur exact te bedienen, goede verlichting, handgrepen stevig.

MJ Vissers 18-05-2014 Product paar weken in bezit

Vorige week de koelkast geleverd gekregen.
bij de eerste keer aanzetten geheel geruisloos.
Als de diepvrieslades te lang open blijven (bij boodschappen inladen) begint het alarm wel snel te piepen maar dat stopt ook weer meteen zodra de deur dicht is.

tot nu toe super koelkast met erg veel ruimte.

Loulou61 17-01-2014 Product kwartaal in bezit

6,8
Ik ben er ergblij mee,alleen wat problemen met het rekje in de deur, 1,5 liter flessen zitten hierin vrij krap en er is dan ook al een flapje afgebroken!
Ben er blij met het allarm wat afging toen de vriezer niet goed gesloten was!

Navah 30-10-2013 Product paar dagen in bezit

Grote groentenla. Nu kan ik een groot voorraad eten kopen, waardoor ik niet ieder dag naar de winkel moet gaan. Ook ben ik blij dat het zo energie zuinig is. Dat gaat veel geld sparen 36 euro per jaar voor energie in plaats van 107 euro van mijn oude koelkast.

hildepilde 20-09-2013 Product paar dagen in bezit

Fijne koelvriescombi.
Heerlijk ruim licht van binnen.
En... Binnen twee- en een half jaar terugverdiend.
Zo zuinig!

MONIQUE RAVESTIJN 13-09-2013 Product paar weken in bezit

Zoooooooooooo'n fijn apparaat hebben we nog nooit gehad. We hebben er even over moeten nadenken, toch wel een redelijk hoge uitgave. Maar nu we hem hebben, pakken ze hem mij niet meer af. Wat een ruimte, en een heel stuk stiller dan mijn oude apparaat. En de leuke vormgeving, nou ja, dat is ook leuk meegenomen maar niet doorslaggevend. Een aanrader voor iedereen !!