Bosch KSV29VW40 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KSV29VW40 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jantje 11-09-2017

jantje

Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

alles zeer goed, alleen groentela moeilijk naar buiten te trekken. goede degelijke kwaliteit . mooi strak design

Pluspunten

• energie verbruik
  • geluid

Minpunten

• groentla

E Westhuis 10-08-2017

bosch koelkast ksv29vw40

Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

goede koelkast, koelt fantastisch keuze hebben we gemaakt omdat we ook al een vrieskast van bosch hebben

Pluspunten

• rubber tbv fles kosteloos door bosch nageleverd

Minpunten

• er was geen rubber tbv flessenhouder bij geleverd

Judith 06-08-2017

Bijzonder fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

Fijne grote koelkast! Wij gebruiken hem als tweede koelkast in de berging. De koelkast kwam een paar dagen voor een verjaardag op een dag dat het al weken bloedheet was. Koelkast vol gegooid met lauwe dranken en taart en met de turbo functie was alles binnen no time koud. Ook op de verjaardag zelf toen de koelkast regelmatig open moest, bleef alles heerlijk koel. Koelkast is overzichtelijk en de vakken zijn groot waardoor je er echt veel in kwijt kunt

Pluspunten

• groot, ruim
  • turbo koel-functie
  • stil

Elise Geenen 24-07-2017

Schoonheid.....

Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

De koelkast springt in het oog. Van de buitenkant en zeker van binnen. Heb al menig jaloerse blikken gezien bij mijn nieuwste aanwinst. Overzichtelijk, mooie grote vakken om goede indeling mogelijk te maken en te behouden. Makkelijk schoon te maken met spray! Fris en clean!
Het belangrijkste voor mij is wel dat groente en fruit gewoon gemakkelijk 1 week goed blijven! TOP

Pluspunten

• DESIGN
  • OVERZICHTELIJKE RUIMTE(S)

Minpunten

• (NOG) NIET ONTDEKT

Mulder 22-07-2017

Mooie grote Bosch koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

Ik heb meerdere producten van Bosch. Dit zijn allemaal TOP producten. De ijskast is overzichtelijk in te delen. En je hebt nog ruimte zat over. Producten blijven ook langer vers. Goed voor een gezin met 4 personen. Makkelijk in te delen. Schappen zijn makkelijk te verstellen.

Pluspunten

• goede indeling
  • overzichtelijk

Lensen 26-06-2017

mooie design koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

Een mooie praktische koelkast, is snel op een koele temperatuur, hij is ruim en goed ingedeeld.
Het is ook heerlijk dat hij ontzettend stil is. Makkelijk schoon te maken.
Echt een hele goede koelkast.
Heb deze bij AO.nl gekocht en ben daar ook uiterst tevreden over.

Pluspunten

• constante temperatuur
  • verlichting
  • bijna geen geluid

Hedwig 23-06-2017

Grote ruime koelkast!

Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

Deze koelkast is groot en heeft super veel ruimte, ben erg blij mee. Eindelijk kan ik alle producten gemakkelijk kwijt (had eerst tafel model koelkast). De grote groentelade waarin de spullen ook langer houdbaar zijn, is ook erg handig.

Pluspunten

• Prima koelkast A+++ voor een prima prijs!

Minpunten

• de deur gaat wat moeilijk open.

yalek 13-05-2015
Geschreven voor: Bosch KSV29VW40 wit

De koelkast KSV29VW40 is 290 liter inhoud.
Dus behoorlijk veel.hij koelt perfect mede door dat de deur goed afsluit.Het mooie van deze koelkast is dat hij superzuinig is. Heeft A plus 3 kost op jaar basis nog geen 20 euro. Ben er dus erg blij mee en meteen een extra garantie van 8 jaar opgenomen.