LG GS9367NSBV rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GS9367NSBV rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Roof 20-02-2015
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Het betreft hier de LG GS9367NSBV, door Kieskeurig foutief weergegeven als GS9566NSBV. Onlangs bij BCC aangeschaft, echt een prachtige koelkast. Deze kan eenvoudig aangesloten worden op de waterleiding voor de ijsblokjesmachine en gefilterd water. Voordelen hiervan t.o.v. de 'no plumbing' exemplaren is dat er geen waterreservoir in de deur zit dat je zelf bij moet vullen en onnodige ruimte inneemt. Ook het waterfilter zit netjes geïntegreerd in de koelkast zelf, zodat deze makkelijk (halfjaarlijks) te verwisselen is. Deze LG hebben we gekozen vanwege het uiterlijk, de grote inhoud, No Frost vriezer en de super handige minibar, maar ook de degelijk aandoende constructie. Alle lades en deuren voelen stevig aan en er zit 10 jaar garantie op de compressor. Alleen het geluidsniveau valt iets tegen in onze open keuken. De oude inbouwkoelkast- en vriezer waren stiller dan deze losstaande koelkast, maar hinderlijk wordt het niet. Je hoort 'm hooguit wat brommen. De 'Pure n Fresh' ventilator hoor je overigens wel goed lopen, dus die staat meestal uit... Dan nog een tip voor het thuisbezorgen: laat de koelkast ook uitpakken en op de plek zetten door de leverancier; het blijkt erg lastig het zware apparaat van de doos op de vloer te tillen.

geerdina 21-03-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

super veel ruimte en handig in gebruik, de kleine deur is echt handig, en het geluid is stil,handige ijsmaker, ook niet te veel lawaai, en koud water, de indeling is echt over nagedacht, er is zo veel ruimte in koeling, echt een genot,
ook de afwerking van de onderkant is goed, geen roosters meer

JC50 27-02-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Na veel ijskasten bekeken te hebben, uitgekomen bij deze ijskast. Doorslag hierbij was toch wel de vormgeving en dan met name de snelle toegangsdeur in de reguliere deur van het koelgedeelte. In 1 woord "perfect"! Veel koelkasten hebben ook een 2e toegangsdeur, echter is dit veelal een luik.
Het is een ontzettend ruime koelkast waar je niet gauw een tekort aan ruimte zult hebben. Qua geluid valt hij ook mee, al hoor je hem wel lichtjes als je bijv langdurig in de koelkast of vriezer bent geweest.
Al met al een fantastische koelkast en service van LG is ook top. Zat nl een klein scheurtje in een groentelade bij aflevering en na een telefoontje binnen 3 dagen een nieuwe lade in huis.

Alex DNA bouwservice 24-02-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Hele mooie koelkast zeer fijne indeling in zowel koel- als vrieskast.Ook fijn is de aparte bar deur erg handig blijft de rest koel in de kast.De lades in het vries gedeelte zijn erg praktisch ook met producten die kruimelen.Water en ijsblokjes mooi verwerkt in het vriesgedeelte (niet te groot) ook de waterfilter is erg handig/makkelijk te verwisselen.We genieten er erg van.

asco1969 18-02-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

mooie koelkast en zeer veel ruimte !! Het gebruik spreekt voor zich en zeer stil !! Hoop dat ik er net zoveel lol aan hebt als de vorige Amerikaanse koelkast die heeft het 12 jaar volgehouden !!

MS Rahim 12-02-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Gebruiksgemak: Biedt erg veel ruimte. Het aansluiten van de waterkraan ging gemakkelijk. Het waarschuwingssignaal geeft je een signaal wanneer de koelkast te lang open staat.

Vormgeving: Een prachtig design zowel binnen als buitenkant. De deur in deur geeft een luxe uitstraling. de LED-verlichting van binnen geeft meer licht en straalt ook luxe uit.

Duurzaamheid: De deur in deur en de LED-verlichting en de A+ statusdraagt bij aan duurzaamheid.

Geluidsniveau: heel minimaal.

Een luxe in je keuken. Trots op onze nieuwe koelkast.

Xandra Schoth 01-02-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

In de rij ‘Amerikanen’ sprong deze er al uit vanwege de strakke vormgeving. Eenmaal thuis bleek onze ‘liefde op het eerste gezicht’ geen tegenvaller te zijn. Er is nog meer ruimte dan we dachten en het luik in de deur van het koelgedeelte is superhandig. De verlichting is prachtig en de kast maakt nauwelijks geluid. Bovendien smaakt het water – dat veel sneller stroomt dan bij onze oude ‘Amerikaan’ – heel erg zacht. Net Spa Blauw.

David JH 29-01-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

LG side-by-side offers unique functionality and high quality construction. The door-in-door bottle access and compact in-door ice maker are highly appreciated. The lack of internal temperature indication and alarm system in the event that internal temperatures get too high is a disappointment.

ElPlag 21-01-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Vind de door in door erg praktisch.
Koelkast maakt meer geluid dan inbouw, wat logisch is, maar moet er wel aan wennen.

Rena1974 11-01-2014
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Deze koelkast heeft erorm veel ruimte, de binnenkant is helder verlicht, makkelijk in gebruik door het duidelijke bedieningspanneel geen overbodige functies of toetsen.
De vormgeving vinden wij mooi hebben hiervoor gekozen met name doordat wij de 'door in door' handig en uniek vonden.
Over de duurzaamheid kunnen wij nu nog niet echt iets zeggen daarvoor hebben wij hem te kort.
Wel zijn wij helemaal blij met het geluidsniveau, hij is veel stiller dan wij hadden verwacht.

John v.H. 28-12-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Gebruiksgemak: de indeling is heel handig en biedt voldoende ruimte. Het waarschuwingssignaal bij te lang de deur open houden is ook erg handig.

Vormgeving: Zowel de buiten als binnen kant ziet er mooi en strak uit. De deur in deur vorm is prachtig en komt goed van pas. Ook de magicspace is daardoor erg handig, gebruiksvriendelijk en energiebesparend.

Duurzaamheid: materiaal is heel degelijk.

Geluidsniveau: heel minimaal.

Het is elke dag weer een waar genot. Op alle punten daarom geen ander cijfer dan een dikke tien.

Joke de Ruyter 22-12-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Door-in-door zeer praktisch. Ruimte voldoende. IJs klontjes en schaafsel netjes. Koud water lekker. Verlichting optimaal. Totale indruk goed, wel geschrokken van het geluid, hopen dat dat minder wordt.
Zo niet gaan we nog contact opnemen met de leverancier.

Edwin_N 14-12-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Na lang zoeken, uiteindelijk op deze LG koelkast uitgekomen. Keuze is gemaakt vooral op basis van inhoud, geluidsniveau, uiterlijk en de 10 jaar garantie.

Zelf vind ik de oplossing voor de minibar heel mooi. Mooier dan de meeste koelkasten, die daar zo'n klep hebben zitten. In tegenstelling tot die minibar klep voegt deze minibar-deur juist design toe. De zwarte lijn in het midden breekt het design. Maar, dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Belangrijkste overweging was de inhoud en het geluidsniveau. Geluid valt iets tegen (je hoort de koelkast echt), maar op decibelen scoort hij goed. Andere koelkasten maken dus meer geluid. Inhoud is echt fantastisch. We komen nu van een normale inbouw koelkast, en dat is dit echt overweldigend. Heerlijk.

Levering en installatie is eenvoudig. Koppelingen voor de wateraanvoer duidelijk en goed. Verder is het gewoon neerzetten, waterpas stellen, schoonmaken en aanzetten. Prima.

Drie minpunten.
1. persoonlijk vind ik de zijkant niet mooi. Is met gewoon plastic afgewerkt. Dat wisten wij natuurlijk uit de showroom, maar dat maakt voor mij wel dat de koelkast moet worden ingebouwd.
2. verder is de handleiding (als PDF op disc) summier. Op de website staat bijv. dat er V-fresh in zit, Bioshield, moist balancer crisper, etc. Maar, wat dat nu is wordt uit de handleiding niet duidelijk. Na veel ge-google is het nu wel iets duidelijker. Maar, dit zou wel beter aangegeven kunnen worden.
- de V-fresh lade waarmee geadverteerd wordt, zit er (volgens mij) niet in. Moet nog even LG bellen om te vragen hoe dat zit.

Maar per saldo zeer content met deze koelkast. Wij hebben deze nu twee weken, dus over duurzaamheid valt niets te zeggen. Maar, het geeft vertrouwen dat LG 10 jaar garantie geeft op de koel compressor.

Peter 10. 12-12-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Na ca 15 jaar hebben wij afscheid genomen van onze originele Amerikaanse dubbeldeurs.
Na gedegen onderzoek en een aantal showroom-bezoeken is onze keuze gevallen op de LG Model GS9367NSBV en natuurlijk weer een royale dubbeldeurs (koel + diepvries).
Sinds ongeveer 5 weken is deze dubbeldeurs nu onze nieuwe “keuken-mate”.
De kast is fantastisch, bijzonder veel bergruimte in diepvries- en koelgedeelte. Perfecte zone-koeling en dan de magische MAGIC SPACE oplossing. De extra bovendeur is perfect benaderbaar, super praktisch en uiterst doordacht energiebesparend. De koude blijft in de kast! Per saldo ligt het energieverbruik sowieso beduidend lager dan de voorganger. Het waterfilter zorgt voor fluweel zacht koud water . De ijsmachine is compact , in de deur verwerkt en heeft zeker voldoende blokjes- capaciteit. Een absolute aanrader!

Swieep 10-12-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Gebruiksgemak een 8 omdat de deur wat lastig te bedienen is voor kinderen.

Duurzaamheid, kan ik slecht beoordelen na een paar dagen, maar het extra deurtje sluit onderaan nu an niet gelijk met de deur er onder.. (geen goed teken.)

Wij hebben een open keuken en de koelkast maakt meer geluid dan verwacht, zeker als de deuren open geweest zijn.

r streefker 30-11-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

We kunnen nu nog niet anders dan tevreden zijn(net in gebruik genomen). De koelkast geeft voldoende ruimte, maakt weinig geluid.
Voor de vormgeving hebben we dit model uitgezocht. het is nu even kijken wat we in de mini bar zetten en wat in de koelkast.

mrk1moo 17-11-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

mooi degelijk apparaat, strak model, handig zo'n ijsblokjes apparaat in de vriesdeur weggewerkt, waardoor er nog meer ruimte in de vriezer is , handig zo'n sneldeurtje in de grote deur van het koelgedeelte waar je snel iets te drinken wilt pakken, geluid is minimaal ,we zijn er heel blij mee

mrk1moo 17-11-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Mooi degelijk apparaat , strak van vormgeving , handig zo'n ijsblokjes apparaat in de vriesdeur weggewerkt daardoor nog meer ruimte in de vriezer , handig zo'n sneldeurtje in de grote deur van het koelgedeelte geluid is minimaal

mrk1moo 13-11-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

vormgeving strak, ijsblokjes en ijsschilfers met gekoeld water mooi in de vriesdeur weggewerkt ipv in de kast zelf ,waardoor je nu meer wegzet hebt in het vriesgedeelte, in het vers gedeelte is er een grotere en stevige extra deurtje in de deur verwerkt om even snel iets te pakken , gewoon geweldig!!!!

vernonp 26-10-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

We waren een tijdje op zoek naar een goede zuinige koelvries combinatie met voldoende ruimte en kwamen deze LG tegen. De specs kwamen heel dichtbij onze wensen en de prijs was ook zacht genoeg naar onze wensen. Inmiddels hebben we de LG al een kwartaal in gebruik en het bevalt prima. We willen alles vers consumeren en bewaren en hebben weinig tijd op meerdere keren per week boodschappen te doen. De ruimte van de LG voldoet prima. Ook door de luchcirculatie en nulgraden functie blijven onze groente en fruit veel langer goed. De andere opties (voor ons niet noodzakelijk) bevallen ook heel goed. Al met al zijn we tot nu toe heel tevreden.

Amicone 17-10-2013
Geschreven voor: LG GS9367NSBV rvs

Deze frigo is zijn geld zeker waard! Mooi design en vooral heel gebruiksvriendelijk zeker met die extra deur.