Bosch KSV36VW30 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KSV36VW30 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ap 28-04-2018

Zere tenen

Geschreven voor: Bosch KSV36VW30 wit

Een hele nette en goed afgewerkte koelkast. Alleen draait de deur vlak over de grond en als je er niet op bedacht bent dan kun je daar net even lelijk mee over je voeten schampen. De koelkast kent maar een beperkte keuze voor de hoogte van de vakken en dat kost ruimte. Het flessenrek is kennelijk een compromis tussen het aantal flessen dat er in kan en de hoogte die het ding in neemt. Ik had er liever één fles minder in kwijt gekund als het rek wat dieper

Pluspunten

• ruim
  • degelijk
  • nette afwerking

Minpunten

• indeelbaarheid interieur
  • deur kan over je voeten schampen

Eric van de Ven 09-11-2016

Ruime vrijstaande koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36VW30 wit

Meer dan voldoende ruimte voor verschillende soorten producten die je in een koelkast dient te bewaren . Je kunt per legplank op "soort" bewaren ( vleeswaren / zuivelproducten / etc ) Verder kunnen flessen in de deur bewaard worden . Handig in het flessenrekje in de leg sectie om ongeopende flessen voor te koelen ( witte wijn b.v.)

Pluspunten

• Zeer ruim van opzet
  • vrijstaand
  • goede prijs/ kwaliteit verhouding