Bosch KSV36VW30 - Reviews

A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
346 liter inhoud
Website fabrikant

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Eric van de Ven 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime vrijstaande koelkast

Meer dan voldoende ruimte voor verschillende soorten producten die je in een koelkast dient te bewaren . Je kunt per legplank op "soort" bewaren ( vleeswaren / zuivelproducten / etc ) Verder kunnen flessen in de deur bewaard worden . Handig in het flessenrekje in de leg sectie om ongeopende flessen voor te koelen ( witte wijn b.v.)

Pluspunten

• Zeer ruim van opzet
  • vrijstaand
  • goede prijs/ kwaliteit verhouding

familie van 4 15-02-2016

Voldoet aan al onze eisen!

Mooi strak design, veel ruimte, handige verchroomd flessenrek en groente box.
Gewoon een top product!
Oorspronkelijk gepost op Bosch

wuijtswi 27-04-2014

een stille medewerker met veel inhoud

We hebben deze kast nu een maand in ons bezit en aangeschaft in combinatie met de vriezer GSN36VW30. Wat een ruimte en functionaliteit gepaard met bijna geruisloze werking en zonder veel toeters en bellen. De combinatie staat opgesteld in onze bijkeuken en geeft een strak beeld. Onze verse producten waar we natuurlijk het liefste mee koken blijven ook veel langer vers dan we gewend waren en de ruimte die deze kast biedt verrast ons nog iedere dag. Overzichtelijk en met de schuifplateaus gemakkelijk bereikbaar. Ook de deur met zijn vele opbergvakken is een en al functionaliteit en zeer overzichtelijk.
Oorspronkelijk gepost op Bosch