Bosch KSV36VW30 - Reviews

Kleur(en)
wit

ap 28-04-2018

Zere tenen

Een hele nette en goed afgewerkte koelkast. Alleen draait de deur vlak over de grond en als je er niet op bedacht bent dan kun je daar net even lelijk mee over je voeten schampen. De koelkast kent maar een beperkte keuze voor de hoogte van de vakken en dat kost ruimte. Het flessenrek is kennelijk een compromis tussen het aantal flessen dat er in kan en de hoogte die het ding in neemt. Ik had er liever één fles minder in kwijt gekund als het rek wat dieper

Pluspunten

• ruim
  • degelijk
  • nette afwerking

Minpunten

• indeelbaarheid interieur
  • deur kan over je voeten schampen

John 04-08-2017

Ruime down-to-earth koelkast

De koelkast is lekker ruim en koelt prima. Indeling is flexibel en voldoet prima. Nadelen: de ventilator? maakt nogal veel geluid, zelfs op 10 meter afstand is deze nog te horen, heel irritant. Onze vorige kasten hoorden we nooit...

Eric van de Ven 09-11-2016

Ruime vrijstaande koelkast

Meer dan voldoende ruimte voor verschillende soorten producten die je in een koelkast dient te bewaren . Je kunt per legplank op "soort" bewaren ( vleeswaren / zuivelproducten / etc ) Verder kunnen flessen in de deur bewaard worden . Handig in het flessenrekje in de leg sectie om ongeopende flessen voor te koelen ( witte wijn b.v.)

Pluspunten

• Zeer ruim van opzet
  • vrijstaand
  • goede prijs/ kwaliteit verhouding

familie van 4 15-02-2016

Voldoet aan al onze eisen!

Mooi strak design, veel ruimte, handige verchroomd flessenrek en groente box.
Gewoon een top product!

wuijtswi 27-04-2014

een stille medewerker met veel inhoud

We hebben deze kast nu een maand in ons bezit en aangeschaft in combinatie met de vriezer GSN36VW30. Wat een ruimte en functionaliteit gepaard met bijna geruisloze werking en zonder veel toeters en bellen. De combinatie staat opgesteld in onze bijkeuken en geeft een strak beeld. Onze verse producten waar we natuurlijk het liefste mee koken blijven ook veel langer vers dan we gewend waren en de ruimte die deze kast biedt verrast ons nog iedere dag. Overzichtelijk en met de schuifplateaus gemakkelijk bereikbaar. Ook de deur met zijn vele opbergvakken is een en al functionaliteit en zeer overzichtelijk.