Samsung RS7778FHCSR - Reviews

side-by-side koel/vriezer

luc 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

super koelkast

een hele fijne koelkast
wel zou er een externe mogelijkheid moeten zijn om de ijsmachine aan te sluiten met een tankje of zo aan de achterkant

Paul 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG HOUDT HET KOEL

Kast ziet er goed uit , veel ruimte in zowel de koelkast als de vrieskast, en het geluidsniveau is eeeeeerg laag.

Mike 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijne koelkast!

Na onze vorige samsung side-by-side koelkast met het huis te hebben verkocht, hebben wij voor ons nieuwe huis dezelfde koelkast gekocht! Wat een fantastisch apparaat!

michael030 17-01-2014 Product paar weken in bezit

Gekocht omtrent het uiterlijk, hier kon geen andere koelkast tegen op. Hij staat in een open keuken en is compleet geruisloos! Soms hoor je een ijsklontje vallen (bij een lege bak), maar dat is alles. Verder is het erg handig je drankjes te bereiden op de ''minibar plank''. Koud water stroomt goed hard door (3sec/vol glas) zonder te knoeien. Ijs ziet er ook erg goed uit.

De enorme ruimte spreekt voor zich.
De bediening is erg eenvoudig (voor iedereen).
De duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen, maar als trouwe Samsung-fan twijfel ik hier geen moment aan!

Kortom; als je met deze luxe in aanraking ben gekomen, kan je niet meer zonder. Allemaal 10'en voor mij, echt een aanrader!

jurjenhoekstra22 14-11-2013 Product paar weken in bezit

Specifiek voor dit model gekozen vanwege de korte hendels aan de deuren, de ijsblokjes automaat en het extra kleine deurtje om snel de vaak gebruikte dranken te kunnen pakken. Design is ook erg mooi. Ik wil nog 1 extra plank voor koelkast en vriezer voor een nog betere indeling

S. Anroedh 13-11-2013 Product paar weken in bezit

Ik mis bijv het broodbeleg lade. kortom netjes ordenen is lastig met alleen maar plankjes.
Ik had wel iets meer verwacht in deze prijsklasse.
Heb het net gekocht dus kan niks zeggen over duurzaamheid.En geluidsniveau vind ik wel hoog..
(ik had hiervoor een LG die 17jaar lang dienst heeft gedaan:-) en uiteraard vergelijk ik het daarmee qua indeling en geluid.)

Knors 11-11-2013 Product paar dagen in bezit

De vorig moest al snel worden gerepareerd en toen deze na 8 jaar geen levensteken meer gaf besloten een nieuwe aan te schaffen.
Vanwege vaste wateraansluiting voor de ijsblokjes maker , de koud-watertap en de mini bar toch weer bij deze amerikaanse koelkast terecht gekomen.
Duurzaamheid een 5 want deze moet zich eerst maar weer eens bewijzen

Sau 21-10-2013 Product paar weken in bezit

Het is een mooie koelkast. Je hebt alles wat je hartje begeert.
Grote vriezer, ijsblokjes, mini bar. Super groot en super luxe.
Het is ook nog een geluidloos.

Erik1953 21-10-2013 Product paar dagen in bezit

Een schitterend apparaat in de keuken met enorm veel doelmatige ruimte met prachtige inwendige ledverlichting.
Duurzaamheid moet de tijd leren,het maakt echter een uiterst degelijke indruk.

Anya48 20-10-2013 Product paar dagen in bezit

Dit design is een aanwinst voor de keuken. Ook de zijkanten zijn in mooi rvs afgewerkt. Het geluid van het door de koelkast stromende water en het vallen van ijsblokjes is te horen, maar wordt niet als storend ervaren. Wel zou de gebruiksaanwijzing duidelijker kunnen op de volgende punten: hoe lang het duurt voor er ijsblokjes gevormd worden, de watertoevoer komt pas op gang als de de stekker erin zit, blauw lampje van geplaatst filter is verwarrend. De groentelades kunnen niet ver open. Verder is het in een woord SUPER

Servé Monfrance 17-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie indeling een groter indeling van de vrieskast
wat mij zeer bevalt.
ijs blokjes en koel water komt
zeer goed van pas.
Led verlichting en waarschuwing bij deur te lang open staan is ook nieuw voor mij.

Tayfun66 16-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooi design, groot inhoud en erg gebruiksvriendelijk.
Mooi verlichting binnenkant. goed afgewerkt. Ik heb een strakke inbouwkeuken waar de koelkast schitternd bij past.

Pieter Kei 13-10-2013 Product paar weken in bezit

Uiteindelijk voor deze Samsung gekozen omdat het geluidsniveau voor mij een belangrijk punt is.
Inderdaad de koelkast produceert slechts 39 decibel.
De koelkast staat in een open keuken en is bijna geruisloos!

De ijsmachine en de koud water tap werken perfect!
Gebruiksgemak is ideaal, met name de bediening is een fluitje van een cent.

De powervriezer werkt super snel, binnen een paar minuten is de vriezer een paar graden kouder.

De ijsdispenser geeft zonder probleem gecrushed ijs en ijsblokjes.

Tot nu toe heb ik geen negatieve zaken ontdekt!

Heeft iemand nog vragen, laat het hier weten, ik zal zo snel mogelijk antwoorden

Mart54 13-10-2013 Product paar dagen in bezit

Koelkast ziet er prima uit, het geluidis heel minimaal, alleen als er ijsblokjes worden gemaakt ontstaat er een hele lage bromtoon. Klep in de deur gebruiken we niet voor frisdrank maar voor boter en beleg. Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen, te kort in ons bezit

Eduard66 11-10-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie Koelkast, handgrepen mooi in de deur verwerkt, ijsmachine in de deur met blokjes en stukjes ijs, modulerende motor, Minibar zodat niet steeds de hele koelkast open hoeft.

Karien56 04-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast.Compact model, RVS kleur.
Gebruiksvriendelijk, praktische indeling.
Minibar voor energie besparing.
Energiezuinig. A++

ericdm 12-08-2013 Product paar weken in bezit

6,2
de water dispenser geeft geen koudwater
er is al een monteur bij geweest en deze vertelde ons dat het normaal was
verder een redelijke koelkast