Samsung RS7778FHCSR roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS7778FHCSR roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.m. 15-10-2017

Amerikaanse koelkast

Koelkast is ruim. Heerlijke koele drank. Volledig goed in te stellen. Reden aankoop, zowel ijsblokjes als ijsschraapsel.

Henny. 03-10-2017

Puike aankoop. !

Eindelijk heb ik een vervanger gevonden voor mijn huidige koel vries combinatie met ook weer een pils luikje. Ik pak vaker een pilsje uit het luikje dan dat ik de grote deur open maak voor bood beleg. Ik voorzie dat hij met mijn gebruik zelfs tot een A +++ gerekend kan worden. !

Pluspunten

• Lekker ruim
  • Goed overzichtelijk.

Minpunten

• Je moet er wel de ruimte voor hebben.

Louis van Rooijen 01-10-2017

Grote ruime koelkast van alle gemakken voorzien

Gebruiksvriendelijk door mogelijkheid om snel en drankje te pakken zonder de hele deur te hoeven te openen. Veel ruimte en mooi design

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Makkelijk in gebruik

alain 22-09-2017

Side by Side RS7778 , groot toestel, verfijnde techniek

strak design, praktische indeling, makkelijk in gebruik, onmisbaar in elke keuken. ijsblokjes, homebar, zijn alleen maar pluspunten.
Enorm grote inhoud en alles vind makkelijk zijn plaatsje in deze side-by side.

Pluspunten

• homebar
  • ruimte
  • overzichtelijk

Minpunten

• beetje zoekwerk om wateraansluiting te doen

Albert R 02-08-2017

Ruim en veelzijdig

Net in bezit, zeer tevreden over de ruimte (vriezer,koelkast). Ijsdispenser geeft goede kwaliteit ijsblokjes. De koelkast heeft een luxe uitstraling en past prima bij onze nieuwe keuken. De minibar is een uitkomst aangezien we vaker een blikje of sapje pakken uit de koelkast.

Pluspunten

• Veel ruimte vriezer/koelkast
  • Luxe uitstraling
  • Zuinig

Karen 01-07-2017

Mooi uiterlijk

Zochten nieuwe koelkast zagen deze en waren meteen verkocht, super veel ruimte overzichtelijk en energie zuinig. Heerlijk koel water, ijsklontjes wat wil je nog meer.
Heel makkelijk te installeren. Ik raad deze mooie koelkast echt aan als je er de ruimte voor hebt.

Nicky Ruijter 30-06-2017

Werkelijk een toppertje qua inhoud!

Veel inhoud. Een prachtige aanwinst voor de keuken. Praktisch geruisloos.
Prima indeling qua vakken.

CG 26-06-2017

Strakke koelkast met heel veel ruimte

We kozen voor dit model omdat we hem erg mooi vinden en een aantal punten heeft die we belangrijk vinden: heel energie zuinig, mini bar (geen ervaring mee maar blijkt heel handig te zijn om snel ijs te tappen en glas in te schenken op het schapje van de bar), veel ruimte zowel vries als koeldeel, in het vriesdeel is effectief veel ruimte omdat het ijsblokjes gebeuren in de deur zit en niet het bovenste schap van de vriezer inneemt (zoals bij onze vorige koelkast), weinig geluid. Wat opvalt nu we hem in gebruik hebben is dat hij inderdaad weinig lawaai maakt, uiteraard wel als er ijsblokjes gemaakt worden, hij ziet er van binnen ook strak en stijlvol uit door de glanzende randjes op de schappen en de blauwe achterwandverlichting. Verder genoeg schappen in de koelkast, waarvan 1 ingeschoven kan worden zodat grotere spullen op het schap eronder 'door kunnen steken' en de lades met het 'klepjes' systeem. We hebben hem pas een paar dagen in gebruik maar zijn er erg blij mee en hopen dat hij langer mee gaat dan onze vorige whirpool (8 jaar)

Pluspunten

• veel ruimte
  • weinig geluid
  • erg energie zuinig
  • mini bar
  • mooi design

Minpunten

• waterfilter moet apart (achter) worden opgehangen

Rob de Waard 11-05-2017

Geweldige koelkast, overtreft mijn verwachtingen

Koelkast nu één week in huis, maar bevalt nu al boven verwachting. Uiteraard is het op de drankbar erg leuk om gekoelde drankjes met cruched ice en gefilterd water te maken. Het water zit rechtstreeks aangesloten op het apparaat, waardoor je nooit zonder zit. De koelkast en diepvries hebben erg veel ruimte, waardoor je niet snel ruimte te kort komt. Met name dat de ijsmachine in de deur verwerkt zit biedt ruimte aan 2 diepe plankjes, waardoor je bijvoorbeeld nog 5 pizzadozen etc. extra kwijt kunt. Bovendien is de koelkast A++ energiezuinig, waardoor ook onze energierekening vriendelijker wordt.

Pluspunten

• Gekoelde drankbar
  • Ijsmachine in deur
  • A++ energiezuinig

Minpunten

• Nog geen gevonden

luc 25-07-2016

super koelkast

een hele fijne koelkast
wel zou er een externe mogelijkheid moeten zijn om de ijsmachine aan te sluiten met een tankje of zo aan de achterkant

Paul 20-07-2016

SAMSUNG HOUDT HET KOEL

Kast ziet er goed uit , veel ruimte in zowel de koelkast als de vrieskast, en het geluidsniveau is eeeeeerg laag.

Mike 16-07-2016

Super fijne koelkast!

Na onze vorige samsung side-by-side koelkast met het huis te hebben verkocht, hebben wij voor ons nieuwe huis dezelfde koelkast gekocht! Wat een fantastisch apparaat!

michael030 17-01-2014

Gekocht omtrent het uiterlijk, hier kon geen andere koelkast tegen op. Hij staat in een open keuken en is compleet geruisloos! Soms hoor je een ijsklontje vallen (bij een lege bak), maar dat is alles. Verder is het erg handig je drankjes te bereiden op de ''minibar plank''. Koud water stroomt goed hard door (3sec/vol glas) zonder te knoeien. Ijs ziet er ook erg goed uit.

De enorme ruimte spreekt voor zich.
De bediening is erg eenvoudig (voor iedereen).
De duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen, maar als trouwe Samsung-fan twijfel ik hier geen moment aan!

Kortom; als je met deze luxe in aanraking ben gekomen, kan je niet meer zonder. Allemaal 10'en voor mij, echt een aanrader!

cle77 12-08-2015

En nog steeds tevreden met de koelkast ook kwa kwaliteit?
En nog een vraag zit er een vaste aansluiting op voor water?

mvg,

cle

jurjenhoekstra22 14-11-2013

Specifiek voor dit model gekozen vanwege de korte hendels aan de deuren, de ijsblokjes automaat en het extra kleine deurtje om snel de vaak gebruikte dranken te kunnen pakken. Design is ook erg mooi. Ik wil nog 1 extra plank voor koelkast en vriezer voor een nog betere indeling

S. Anroedh 13-11-2013

Ik mis bijv het broodbeleg lade. kortom netjes ordenen is lastig met alleen maar plankjes.
Ik had wel iets meer verwacht in deze prijsklasse.
Heb het net gekocht dus kan niks zeggen over duurzaamheid.En geluidsniveau vind ik wel hoog..
(ik had hiervoor een LG die 17jaar lang dienst heeft gedaan:-) en uiteraard vergelijk ik het daarmee qua indeling en geluid.)

Knors 11-11-2013

De vorig moest al snel worden gerepareerd en toen deze na 8 jaar geen levensteken meer gaf besloten een nieuwe aan te schaffen.
Vanwege vaste wateraansluiting voor de ijsblokjes maker , de koud-watertap en de mini bar toch weer bij deze amerikaanse koelkast terecht gekomen.
Duurzaamheid een 5 want deze moet zich eerst maar weer eens bewijzen

Sau 21-10-2013

Het is een mooie koelkast. Je hebt alles wat je hartje begeert.
Grote vriezer, ijsblokjes, mini bar. Super groot en super luxe.
Het is ook nog een geluidloos.

Erik1953 21-10-2013

Een schitterend apparaat in de keuken met enorm veel doelmatige ruimte met prachtige inwendige ledverlichting.
Duurzaamheid moet de tijd leren,het maakt echter een uiterst degelijke indruk.

Anya48 20-10-2013

Dit design is een aanwinst voor de keuken. Ook de zijkanten zijn in mooi rvs afgewerkt. Het geluid van het door de koelkast stromende water en het vallen van ijsblokjes is te horen, maar wordt niet als storend ervaren. Wel zou de gebruiksaanwijzing duidelijker kunnen op de volgende punten: hoe lang het duurt voor er ijsblokjes gevormd worden, de watertoevoer komt pas op gang als de de stekker erin zit, blauw lampje van geplaatst filter is verwarrend. De groentelades kunnen niet ver open. Verder is het in een woord SUPER

Servé Monfrance 17-10-2013

Mooie indeling een groter indeling van de vrieskast
wat mij zeer bevalt.
ijs blokjes en koel water komt
zeer goed van pas.
Led verlichting en waarschuwing bij deur te lang open staan is ook nieuw voor mij.

Tayfun66 16-10-2013

Mooi design, groot inhoud en erg gebruiksvriendelijk.
Mooi verlichting binnenkant. goed afgewerkt. Ik heb een strakke inbouwkeuken waar de koelkast schitternd bij past.

Pieter Kei 13-10-2013

Uiteindelijk voor deze Samsung gekozen omdat het geluidsniveau voor mij een belangrijk punt is.
Inderdaad de koelkast produceert slechts 39 decibel.
De koelkast staat in een open keuken en is bijna geruisloos!

De ijsmachine en de koud water tap werken perfect!
Gebruiksgemak is ideaal, met name de bediening is een fluitje van een cent.

De powervriezer werkt super snel, binnen een paar minuten is de vriezer een paar graden kouder.

De ijsdispenser geeft zonder probleem gecrushed ijs en ijsblokjes.

Tot nu toe heb ik geen negatieve zaken ontdekt!

Heeft iemand nog vragen, laat het hier weten, ik zal zo snel mogelijk antwoorden

Pieter Kei 21-10-2013

Ik ben vergeten te vermelden dat de bar veel gebruikt wordt, het is ontzettend handig en bespaart energie kosten.

Mart54 13-10-2013

Koelkast ziet er prima uit, het geluidis heel minimaal, alleen als er ijsblokjes worden gemaakt ontstaat er een hele lage bromtoon. Klep in de deur gebruiken we niet voor frisdrank maar voor boter en beleg. Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen, te kort in ons bezit

ericdm 14-10-2013

hebben jullie ook dat het water niet echt koud is uit de dispencer?

gr

eric

Eduard66 11-10-2013

Zeer mooie Koelkast, handgrepen mooi in de deur verwerkt, ijsmachine in de deur met blokjes en stukjes ijs, modulerende motor, Minibar zodat niet steeds de hele koelkast open hoeft.

Karien56 04-10-2013

Mooie ruime koelkast.Compact model, RVS kleur.
Gebruiksvriendelijk, praktische indeling.
Minibar voor energie besparing.
Energiezuinig. A++