Bosch KGN49AI22 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

7,6

Koeler Co 09-09-2016 Product paar weken in bezit

Top koelkast voor grote gezinnen

Een groot gezin maakt veel gebruik van de koelkast en vriezer. Dit is een kwaliteitskoelkast met veel PK's. Ruimte, robuustheid, kracht en uiterlijk zijn samenvattend de plussen, niet goedkoop maar waar voor je geld!

Pluspunten

• Ruimte
  • Robuustheid
  • Koelkracht
  • Uiterlijk

Minpunten

• Niet goedkoop

Henny H 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

De nieuwe koelkast

Een heel mooi en energiezuinig apparaat met een groot gebruiksgemak. Ik ben er heel blij mee! Een echte aanwinst in de keuken.

Hedy 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koel/vries combinatie

Na ruim 13 jaar heb ik mijn vorige Bosch weggedaan en deze nieuwe gehaald. Ik ben er super blij mee hij is lekker ruim en mooi qua uiterlijk, op naar minimaal 13 jaar

M 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

BOSH Koelkast

Een hele mooie, ruime en duurzame koelkast. Makkelijk in gebruik en mooi om aan te zien. Een top aankoop!

Anthony 06-06-2016 Product jaar of meer in bezit

mooi, maar verouderd technologie...

5,5
1. prachtig uiterlijk, fantastisch design...
2. zwak compressor, 2 jaar garantie maar, terwijl moderne technologie geeft 10 jaar bij enkele concurrenten uit Zuid-Korea.
3. mijn Bosch was na 2,5 jaar kapot, compressor moest vervangen worden, bijna de prijs van nieuwe ijskast.

consument 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch KGN49AI22

Prima apparaat. Zeer stil en energie zuinig. Mooie vormgeving........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Leo 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

goede en degelijke koelkast

Onze tweede Bosch koelvries combi.
In vergelijk met andere koelvries combinaties een absolute winnaar. Zeer degelijk, prima rubbers (geen plastic maar flexibel en duurzaam) Uitschuif-lades verbetert en lak afwerking (no finger print zeer fraai. ook verlichting koelgedeelte (boven en onder) gelijkmatig en erg verhelderend.Na veel vergelijk dus toch weer een Bosch. Voor ons een winnaar in prijs/kwalteit

Koelkastbosch 23-01-2014 Product paar dagen in bezit

5,2
Vorige week deze koelkast aangeschaft. Prachtige koelkast kwa vormgeving en gebruiksgemak. Het 0 graden vak voor groente/fruit werkt perfect.

De koelkast maakt echter een ontzettend hinderlijk geluid (knappen, kreunen en kermen), het geluid van de motor is geen probleem maar de bijkomende geluiden is een grote ergernis. En dat voor een koelkast in deze prijsklasse. Naar aanleiding van een eerdere review van deze koelkast, heb ik contact opgenomen met Bosch. Service perfect aangezien de monteur binnen enkele dagen op de stoep stond, de afwikkeling ben ik echter minder tevreden over. De koelkast blijkt namelijk geheel in orde te zijn en de geluiden die hij maakt die horen er nou eenmaal bij :-s. Ik ben een beetje verbaast over deze afwikkeling, mocht ik van te voren hebben geweten dat deze koelkast zoveel lawaai maakte dan had ik hem nooit aangeschaft. Absolute afrader!

Corneee 08-11-2013 Product paar dagen in bezit

Hierbij nogmaals een review.
Na klacht bij Bemmel & Kroon is de koelkast omgeruild.

Nu veel beter voor wat betreft geluidsnivo. Geen gekreun en gekerm meer.

Mooie, ruime koelkast en vriesgedeelte en een acceptabel geluidsnivo!

Corneee 23-10-2013 Product paar weken in bezit

6,2
Mooie koelkast, goede indeling, duidelijk display. Geluidsniveau echter veel hoger dan 43db uit de specificatie. Naast compressorgebrom (niet hinderlijk) kreun en kermgeluiden tot 60db!
Zeer hinderlijk.