Liebherr WTB 4212 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr WTB 4212 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 07-12-2020

Het beste voor mijn wijnen

Geschreven voor: Liebherr WTB 4212 zwart

Vanwege de diversiteit en kwaliteit van mijn wijnen heb ik uit het groot aanbod van diverse merken toch gekozen voor deze kast van Liebherr. Het merk staat voor hoge betrouwbaarheid en kwaliteit. Het laatste wat ik zou willen is mijn zorgvuldig geselecteerde wijnen teloor laten gaan vanwege niet bewaren op de juiste manier. Deze kast is eenvoudig in te delen, en kan makkelijk met verschillende afmetingen van wijnflessen worden geladen. Vanwege het koolfilter en de lavastenen worden de nare luchtjes verwijderd en drogen de kurken niet uit. Ideaal ook vanwege de twee zones, en het gemak waarmee alles in te stellen is. Er is goed nagedacht geweest over deze kast, dat is op zeker. Proost!!!

Fieke 30-10-2020

Fijne kast en super service!

Geschreven voor: Liebherr WTB 4212 zwart

Ik heb recent een Liebherr wijnkast wbt 4212 aangeschaft. De kast werkt naar behoren en is stil.
In verband een klein streepje in het glas van de deur direct bij uitpakken contact opgenomen. Dezelfde week kwam de servicemonteur al langs en Liebherr heeft dit netjes opgelost!

Pluspunten

• Degelijke kast werkt naar behoren
  • Stille kast, simpel maar stijlvol design

Minpunten

• TL licht, niet erg stijlvol

Paul 29-10-2020

Mooie strakke wijnklimaatkast

Geschreven voor: Liebherr WTB 4212 zwart

Een paar dagen geleden de Liebherr 4212-20 wijnklimaatkast gekocht. Was prima verpakt. Na inbedrijfstelling begonnen met het vullen van de kast. De kast staat erg mooi in ons sousterrain, het heeft een strakke vorm. En, de koelkast is bijna niet te horen. Dat vond ik erg belangrijk en was een punt waar ik op gelet heb bij de keuze van de wijnklimaatkast. De rekken kan je qua hoogte prima verstellen. Kortom, wij zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • strakke mooie vormgeving

Minpunten

• geen

Niels 29-10-2020

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr WTB 4212 zwart

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik kortgeleden mijn wijncollectie uitgebreid heb. De kast biedt ruimte voor 200 bordeaux flessen, al zijn de flessen die ik heb groter dan bordeaux formaat en dus passen er ook een (stuk) minder in. Let daar op als je overweegt een dergelijke kast te kopen. De temperatuurverdeling boven, onder en daartussen is prima, glas is UV-werend en het geluidsniveau van de kast is acceptabel. Het (TL) licht in de kast had wat mij betreft voor deze prijs LED mogen zijn en evt een kleurtje mogen hebben, al is dat laatste natuurlijk erg persoonlijk.

Pluspunten

• Koolstoffilter voor geurtjes
  • Goede prijs-kwaliteit

Minpunten

• TL lamp

Ben 22-09-2020

Really nice fridge hard to get exact temp in lower levels

Geschreven voor: Liebherr WTB 4212 zwart

I needed a wine fridge to store over 100 bottles of Bordeaux wines. Also one which could hold different sorts of wines at the temp I wanted them at all in one place.

Pluspunten

• Multi zone
  • Holds close to 200 wines

Minpunten

• Pricey
  • Hard to control the middle zone temp.

Jeroen 17-11-2017

Tof apparaat

Geschreven voor: Liebherr WTB 4212 zwart

Mooie wijnkast, ik gebuik hem voor zowel serveer (boven 18 graden, onder 7 graden) als bewaarkast (midden 10-14 graden). Wat me opvalt is dat ie inderdaad een mooi temperatuursverschil haalt, gemeten tussen onderste- en bovenste legger meer dan 10 graden! Verder is het een pure sieraad, mooie houten leggers en nette afwerking ook aan de binnenzijde. Verlichting had LED mogen zijn, vooral om het lekker lang aan te hebben (TL ontwikkeld teveel warmte). Beslist een aanrader! Passen +- 200 flessen in maar beter 100, dan kun je er nog in zoeken.

Pluspunten

• 1 kast voor zowel rood/wit als bewaren
  • Mooie kast om te zien
  • Multi-zone werkt goed

Minpunten

• Bromt net te hard voor gebuik in woonkamer
  • TL verlichting ipv led