Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

Anoniem 31-08-2020

Geweldige koel en vries kwaliteit

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Wij zijn verbaast over het invriezen en de snelheid waarmee dit gaat, verder is het een overzichtelijke koel en vrieskast.

Chimar6 30-08-2020

Mooie strakke koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Grote groentelades met verschillende temperaturen. Diepvries op verschillende temperaturen in te stellen.

andylee1 23-08-2020

Grote Koelkast Voldoet Aan Behoeften

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Zeer ruime koelkast met veel componenten waar ik mijn diverse producten in kwijt kan. Komt met twee wielen onder en is tevens makkelijk te verplaatsen en niet zwaar!

Hercule85 19-08-2020

Super ijskast

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Super tevreden van deze koel/vriescombinatie. Grote inhoud, strak design en makkelijk te bedienen. Heel tevreden dus!

Robbinb 18-08-2020

Mooie vormgeving, praktische en ruime indeling

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Een fraai ogende koelkast, met veel inhoud en praktisch in te delen. Ook zeer handig dat het vriesgedeelte is te gebruiken als extra koelgedeelte. Ideaal voor feestjes!

HonkieHas 06-08-2020

Mooie koel-vriescombinatie met erg veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Geselecteerd vanwege de geringe diepte met de meeste inhoud. We hebben nu ineens ruimte over in zowel de koel- als de vrieskast.
Net twee dagen in bezit en de eerste ervaring: koelt snel en goed. De kleine bakjes in de deur zouden nog een tussenstand mogen hebben: wanneer deze op hoog staan dan is er erg weinig ruimte tussen de twee bakjes boven elkaar, wanneer de onderste 1 stand lager staat passen al veel flessen en pakken sap er niet meer onder.
Het geluid is meestal niet aanwezig, soms wat meer. Dat is even wennen.

Schretzies 06-02-2020

Fijne koelkast voor groot gezin

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Wij zochten een ruime koelkast waar deze ruim aan voldoet. Grote vriezer waar makkelijk 5 broden in één lade kunnen. Geweldig.

sverlaan 05-02-2020

Eindelijk een koelkast die koelt

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

We hebben deze koelkast nu 3 weken in huis en zijn erg tevreden. We zijn er in ieder geval achter gekomen dat onze vorige koelkast (zonder temperatuur aanduiding) beduidend minder goed koelde. Erg fijn de 2de lade die wij voor onze ontbijtspullen gebruiken en de andere voor groente en fruit. Alles wordt met eenzelfde temperatuur gekoeld en de temperatuur van de vriezer is los instelbaar.

We zijn erg tevreden met deze koel/vries combinatie.

Enige opmerking is dat de koelmotor soms meer geluid maakt dan wij verwacht hadden voor deze prijsklasse. Maar dit is verder niet hinderlijk.

Carin666 27-01-2020

prachtige grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

mooi design, zo goed als geruisloos. erg diep, kan dus veel in. het blauwe licht is ook fijn aan je ogen. imooie indeling

Remco S 03-12-2019

Mooie, ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Net een week binnen. Heerlijke ruime koelkast. No-frost functioneert prima (life aanschouwd na luchtlek in vriezer rubber, wat overigens makkelijk te verhelpen was).

Nijmegen024 30-11-2019

Perfecte koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Deze koel-vriescombinatie, met energielabel A+++ en met 406 liter inhoud is precies wat ik zocht! Design is prachtig, en de buitenkant is van mooi RVS waar je al je magneetjes op kan plakken :-). Wat ik er verder mooi aan vindt zijn de zwarte bakjes aan de binnenkant, die je ook nog eens zelf kan plaatsen. We zijn er erg blij mee.

Anoniem 16-11-2019

Mooie prima werkend koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Deze hebben wij de koelvries combinatie ontvangen. Past prachtig in onze keuken en doet het uitstekend. Het verschil met onze oude koelkast is erg groot. Kortom hadden we eerder moeten kopen.

Nastya91 08-11-2019

A great and spacious fridge

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Very happy with the fridge, it has a lot of space, has nice blue light, convenient set up inside. Also makes little noise. Overall, very happy with it

Anoniem 02-09-2019

Mooie koelkast met grote vriezer!

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

Nadat wij bijna alle koelkasten hebben gezien hebben wij voor deze koelkast gekozen. Een mooie verschijning in de keuken, veel inhoud voor het koelgedeelte, maar vooral de vriezer is erg ruim. Voor een huishouden erg handig om er een voorraad in op te slaan. Je hoort hem niet, mooie display die erg duidelijk is en makkelijk te bedienen. De lade speciaal voor het vlees en de verse producten werkt erg goed en blijft extra koel! Wij zijn dik tevreden en hopen er heel wat jaartjes plezier van te hebben!