Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41R7719S9/EF roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Eric 11-02-2020

Geweldige koelvvries combinatie

De Samsung RB41R7719S9/EF is een schitterende koelvries combinatie die zeer netjes in elke keuken thuis hoort.
Tevens energielabel A+++ en een enorme veel opberg ruimte waar we erg blij mee zijn.

Pluspunten

• veel ruimte
  • verlichting vriesgedeelte is geweldig
  • zeer stil
  • mooi strak design

Minpunten

• geen

carin 27-01-2020

KOELKAST

mooie diepe koelkast, heel veel ruimte. zacht blauwe verlichting. je hoort hem bijna niet. aanraader

Pluspunten

• diep dus veel ruimtee
  • blauw lucht
  • makkelijk open
  • mooi design

Wilma 27-01-2020

Supersonische koel- vriescombinatie

Een koelvriescombinatie die veel mogelijkheden biedt door grote inhoud, ook van vriesgedeelte. Maar 3 laden die toch voor 130l invriezen voorziet. Het koelgedeelte heeft dmv lades aparte schappen voor vlees, vis en een andere lade voor groente en fruit..super! Nooit meer ontdooien is ook heerlijk. Kortom zeer blij mee.

LL 04-01-2020

Super koelkast wat een ruimte

Na lang zoeken en afwegen uit gekomen op deze koelkast wat een verrassing, ruime goed in te delen koelkast. je kan er bijna zelf in gaan staan. nu een paar dagen in huis, je kan al niet meer terug naar de oude koelkast. en een mooie uitstaling in de keuken.