LG GBB61DSHZN zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB61DSHZN zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Berry 03-03-2020

koelkast

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Deze Koel-vries combinatie gekocht in november 2020. Hoewel de ruimte ruim voldoende is gaat het wel mis met de DOOR koeling die niet werkt of geen effect sorteert. Verder is de Wifi een wasse neus omdat je alleen de temperatuur kunt instellen en niet of de temperatuur oploopt of te ver naar beneden gaat. Dus een heel gewone ijskast met inovatieve hebbedingen die niets voorstellen!

Pluspunten

• Leuke uitstraling
  • Ruim

Minpunten

• Wifi stelt niets voor
  • Geluid
  • Door koeling werkt niet

Jeffrey 31-08-2019

Aanrader!

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

11 jaar oude RVS koelkast ook zelfde breedte vervangen. Dan zie je het verschil in uitstraling en vooral ook de indeling en het gemak en veel minder geluidsoverlast. Energieverbruik van A naar A***. Scheelt ook weer rond de € 50/60 per jaar.

Pluspunten

• stil
  • duurzaam
  • indeling

Sen 28-08-2019

G. Sen

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Mooie en stille koelkast, ik heb een open keuken dus een stille koelkast was een must. Moet eerlijk zeggen dat ik hem niet hoor. Verder is het vriesgedeelte ook heel groot. Ook heeft die wifi en kan ik via een app de temperaturen regelen of meldingen ontvangen dat de deur open staat.

Pluspunten

• Heel stil
  • Grote vriesvak
  • Niet duur
  • Zuinig
  • Kleur

Christopher 27-08-2019

Mooi en praktisch

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Onlangs heb ik in de Mediamarkt deze koelkast aangeschaft door aanbeveling van de verkoper.
De kleur beviel mij, beetje zilver grijs en met een coating waardoor deze makkelijk schoon te houden is. Ook de zijkant ziet er netjes uit ( staat bij mij in het zicht )
Heel praktisch dus! No frost was bij mij ook een must, en dat heeft deze.
De ruimte voor zowel koelen en vriezen is meer als genoeg, verder schijnt tie ook erg stil te zijn. Voor sommigen met een open ruimte misschien wel heel handig.
Ik ben er in ieder geval blij mee dat mijn eten en drinken weer lekker gekoeld worden tijdens deze warme dagen!
Ik kan deze aanraden als je op zoekt ben naar een mooie stille en no frost kast!

Pluspunten

• Coating tegen vlekken en vuil
  • Geluidsarm
  • Prijs/kwaliteit is in orde

Sir G. 27-08-2019

De ideale koelkast

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Sinds een maand heb ik deze koelkast van LG in huis, welke ik bij Mediamarkt Amsterdam Arena gekocht heb. Ik ben daar zeer goed geholpen overigens. Deze koelkast koelt erg goed en is bovendien uitermate stil. Vergeleken met mijn vorige koelkast hoef ik deze koelkast nooit te ontdooien. Verder is deze koelkast erg ruim en praktisch qua bediening en indeling. Overigens vind ik deze koelkast erg stijlvol. De reden dat ik deze LG koelkast gekocht heb is met name door de DOOR COOLING- functie. Ik merk hierdoor dat de producten die in het deurgedeelte van de koelkast zijn geplaatst ook lekker koel zijn!! Dit heb ik echt niet eerder kunnen ervaren met mijn vorige twee koelkasten.Hiermee kan ik aangeven dat ik dus zeer tevreden ben met deze LG koelkast!. Mijn zus is ook van plan deze te gaan kopen.

Pluspunten

• Door Cooling
  • Capaciteit koel- en vriesgedeelte
  • Geluidsniveau

De groot 21-06-2019

super fijne koelkast

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Super fijne koelkast, erg ruim en erg stil. vergeleken met onze vorige koelkast kunnen we nu ineens veel meer kwijt.
Ook het No Frost is fijn geen ijsvorming meer in de vriezer nu.
Al met al een top aankoop tot nu toe.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • no frost

Beatriz 19-06-2019

Mooie design koelkast

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

De indeling van de koelkast is zeer praktisch. Grote groente en fruit lades. Diepte van de koelkast in ideaal voor 1,5 liter flessen cola plat te kunnen neerleggen.

Een koeling werk perfect en kun je naar eigen wens instellen. Het doorkoeling systeem werk super zodat alles snel gekoeld is.

De vries lades zijn erg ruim waardoor je 6 half brood zelfs recht op KINT zetten zonder dat je het brood in elkaar moet drukken. Het No-frost is ideaal zodat je de vriezer niet meer hoeft te ontdooien.

De smartThinQ app van LG is leuk maar voor mij persoonlijk overbodig. Je moet behoorlijk wat persoonlijke informatie achterlaten om de app te kunnen installeren. In mijn beleving stel je je koelkast in op een temperatuur en bedenk je niet overdag om je koelkast ineens op een andere temperatuur in te stellen.

• Stil
  • Veel koelruimte
  • Veel vriesruimte

Minpunten

• LG app

Alex 19-06-2019

Grote inhoud en super stil

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Wij waren opzoek naar een stille koelkast en die hebben we gevonden!
Wat is deze LG koelkast SUPER STIL. We hebben een open keuken en hadden van de vorige koelkast geregeld last van herrie. Deze LG koelkast horen we echt totaal niet, wat een verschil.
Wat echt bizar is, dat deze koelkast iets lager is dan ons vorige model maar dat we meer in de koelkast kwijt kunnen.
Door de goede verlichting is alles duidelijk te zien.
Wij zijn echt super tevreden en raden deze kast aan iedereen aan!

Pluspunten

• Super stil
  • Zeer ruime inhoud

Minpunten

• niet

Titia 14-06-2019

Ruime stille koelkast

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Wij hebben nu een aantal weken deze koelkast staan, aller eerst wat een ruimte en prettige indeling daarnaast is deze koelkast erg stil.
Ook qua vriezer heeft deze no-frost dus geen lades meer die er moeilijk uit en in gaan en ook heerlijk niet meer hoeven te ontdooien.

Leuke optie is dat je de koelkast kan koppelen aan het internet met bijbehorende app dat als je bijvoorbeeld veel producten gekocht hebt de koelkast of vriezer op express cool of express freeze kan zetten.

Pluspunten

• Ruime indeling
  • Stil
  • No-Frost

Robin 06-06-2019

Erg mooi en goed apparaat van LG

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Deze LG koelkast is echt een aanrader om aan te schaffen. Mooi product met ruime inhoud en een mooi design. De kwaliteit vind ik zeer goed. Van de Fresh Balancer en Moist Balance Crisper bakken merk je wel dat je groente en fruit wat langer vers blijven dan in een oudere koelkast.
Het geluidsniveau van deze koelkast is erg stil te noemen, aangezien ik hem in een open keuken heb staan en hem niet hoor in tegenstelling tot mijn oude koelkast.
Bij de Door Cooling technologie kun je goed merken dat je pakken sap/melk kouder zijn dan normaal gezien.
De lades in het vriesvak zijn ook lekker groot om veel in te kunnen bewaren.

Via de SmartThinq app kan je de temperatuur van je koel en vries gedeelte op afstand bedienen. Eerst moet je de koelkast verbinden via wifi op 2,4 GHz voordat deze zichtbaar is voor de app.

Alles samen gevoegd is dit een aanrader voor deze goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geluidsproductie
  • Grote inhoud
  • Goede verlichting
  • Kwaliteit

Minpunten

• WiFi functies zouden uitgebreider kunnen
  • Kan alleen via 2,4 GHz worden aangesloten op WiFi

Amiro 27-05-2019

Geluidloos en mooi!

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Mooi product met grote inhoud en een strak modern design. Over de kwaliteit ben ik zeer te spreken. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Het geluidsniveau van deze koelkast maakt mij het meest gelukkig! Bijna geluidloos kan je wel zeggen. Ik heb andere koelkasten gehad die 3x zoveel geluid maken. Vooral irritant als je een (kleinere) woonkamer met open keuken hebt, maar van deze LG merk ik bijna niets van het geluid wat uit de koelkast komt!

Via de SmartThinq app kan je de temperatuur van je koelkast op afstand bedienen. Eerst moet je de koelkast wel verbinden via wifi, dit ging in mijn geval nogal moeizaam omdat je wifi modem op een bepaalde bandfrequentie moet staan. Uiteindelijk wel gelukt en de app werkt super simpel.

Van de Fresh Balancer en Moist Balance Crisper bakken merk je wel dat je groente en fruit wat verser blijven, het is niet zo dat je het hierdoor dagen langer vers kunt houden maar je merkt wel verschil.

Al met al een mooie koelkast die zijn prijs waard is als je iets zoekt met kwaliteit en uitstraling!

Pluspunten

• Geluidsproductie
  • Gebruiksgemak
  • Grote inhoud
  • Kwaliteit

Minpunten

• Meer functies verwacht via de wifi
  • Geen handvat

Statnik_1994 25-05-2019

LG GBB61DSHZN

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Ik heb deze koelkast nu 2 weken in mijn gebruik hieronder geef ik aan wat ik er tot nu toe van vind

Het design

Het design is erg mooi de afmetingen zijn ook goed en de hoogte van de deuren zijn ook perfect deze zijn gewoon op lichaam hoogte eerst had ik een oude koelkast en daarbij moest ik mij
steeds bukken om de deur open te maken dat probleem heb ik nu gelukkig niet meer

De kwaliteit:

De kwaliteit is gewoon goed het is gewoon goed materiaal niet goedkope plastic maar gewoon kwaliteit

Fresh Balancer en Moist Balance Crisper

dit is perfecte technologie om vocht perfect in balans houden

De grote inhoud

de inhoud is gewoon groot genoeg voor een gezin

De geluidsproductie
De koelkast is gewoon bijna stil wat ik zelf erg fijn vindt

De Door Cooling technologie

de door cooling technologie is echt perfect ik zelf houd altijd van echt koud drinken van bijvoorbeeld sap bij mijn oude koelast was het wel koud maar niet echt koud bij deze koelast kan je dit zelf handmatig of via de app naar eigen wensen de temperatuur afstellen

Kortom :

wil jij een koelkast waar genoeg in past en perfect koelt koop deze dan

Pluspunten

• stil
  • temperatuur naar eigen wensen instellen
  • grote inhoud vooral de groente lade

Minpunten

• geen zei handvat

Bert 23-05-2019

Ruime koelkast, Nooit meer ontdooien en snelvriezen!

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Na ontvangst was ik direct blij met deze aankoop. Wat een mooie ruime koelkast. De kleur ziet er werkelijk ontzettend strak uit. De koelkast is gemakkelijk dicht tegen de muur te plaatsen. Er is minimale ruimte nodig. Voor groente en fruit is er erg veel ruimte door grote lades. De indeling van de plateau's had nog iets efficienter gekund door extra steunpunten toe te voegen. De deurvakken daarentegen zijn super ruim. Alle formaten verpakkingen passen hierin. Je moet het wel goed onderling klemmen anders vallen de grote verpakkingen eruit (leerproces). De vriesvakken zijn ook ontzettend ruim. Echt perfect voor gezinnen of als je veel wil invriezen. Daarnaast is de koelkast super stil en rustig. Het display geeft de temperatuur aan die is ingesteld. De echte temperatuur kan hier van afwijken, maar tot nu is deze nog steeds even hoog geweest. De wifi functie is redelijk simpel in te stellen. Je moet wel toestemming voor je locatie, contacten en opslag geven. Dat moet je willen. Het aanzetten van de Express cool of freeze functie doe je niet op afstand maar wanneer je producten plaatst. Het werkt wel fantastisch. Eten blijft nu zo veel langer vers door de Fresh Balancer en Moist Balance Crisper functie. Ook groeten en fruit is na een week nog vers en smaakvol. Echt ideaal! Resume: een koelkast zoals je het verwacht. Lekker ruim van binnen, zeker de deurvakken. Ziet er erg mooi uit en superstil. Voor gezinnen veel ruimte voor groente en fruit.

Pluspunten

• Fresh Balancer en Moist Balance Crisper functie
  • Snelvriezen
  • Ruime groentelade en vriesgedeelte
  • Stil en zuinig

Minpunten

• Flexibiliteit plateau's

M Oostwal 22-05-2019

Top koelvriescombinatie!

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Wat een top koelvriescombinatie. Wij zijn net verhuisd en hadden een Amerikaanse Koelkast van LG. Maar deze koelkast is mooi groot, dus ik kon alle producten zo overzetten en hoefde dus niet producten snel op te eten.
De koelkast heeft een goede indeling. De flessen drinken blijven goed staan. De koelkast staat vrij in onze keuken en ziet er door zijn design heel mooi uit! Toch wel fijn als je koelkast in het zicht staat.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Genoeg ruimte in de koelkast

Minpunten

• Maakt iets meer geluid dan ik gewend ben.

SH 21-05-2019

LG GBB161DSHZAN

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Wij waren uitgekozen de LG koelkast te testen. Op het eerste gezicht is de koelkast een mooie eyecatcher. Hier worden de boodschappen wekelijks gedaan, het is dan fijn dat alles in de koelkast past. Met deze koelkast is dat zeker het geval! Wat wij fijn vonden is dat de vakken in de deur erg breed zijn. De grote pakken en kannen passen in de deur. De koelkast heeft ook nog 2 grote lade voor groente en fruit. Het vriesgedeelte viel hier ook erg in de smaak, de laden zijn ruim, kortom genoeg ruimte. Qua geluid valt het ook mee, wel is het een toon die je gelijk hoort en blijft horen.

Pluspunten

• Goed sluitende deur
  • De ruimte
  • Groot vriesgedeelte
  • No frost

Minpunten

• geluid

Sannie96 21-05-2019

Mooi design

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Ik heb dit product gekozen omdat ik opzoek was naar een zeer zuinige en grote koelkast! Ik heb het product een aantal weken en ben er zeer tevreden over! Als de koelkast te lang open staat gaat er een seintje af, je hebt twee groentelades, dus geen last maar van de zakjes sla en groentes tussen de pakken melk omdat je la vol is... Je kunt zeker een zeer zuinige en fijne koelkast van verwachten! Hij is lekker hoog en breed zodat je er veel in kwijt kan!

Pluspunten

• enorm zuinig
  • achterwand bevriest niet
  • handig dashboard

Minpunten

• niet veel plekken voor flessen (staand)

Mr&Mrs Tech 20-05-2019

Hele fijne en gebruiksvriendelijke koelkast

Geschreven voor: LG GBB61DSHZN zilver

Om te beginnen is deze koelkast erg gebruiksvriendelijk. Wij kregen de kans om dit model te testen. Dingen die ons meteen opvielen was het design en de kleur van de koelkast (space gray) geen vette vingers meer (YES!). Wij vonden de LG vrijwel geluidloos. De lades in het koel & vries gedeelte zijn dieper en breder waardoor je er ook meteen meer in kwijt kan. De deuren slaan niet automatisch terug als je hem in de maximale stand open hebt wat heel fijn is als je weekend boodschappen aan het inruimen bent, ook zo zijn de lades zo ontworpen dat hij niet in contact komt met de bakken in de deur. Wat ons opviel was dat je weinig stel mogelijkheden hebt voor de planken in de koelkast. In de koel gedeelte zijn de lades voorzien van een Fresh balancer en Moist balance crisper, een technologie die je in eerste instantie niet echt opmerkt totdat je nagaat dat het fruit en groente die in de lades bevinden al langer dan 1 week nog steeds vers zijn. De LG is voorzien van een Wifi module, omdat de koelkast in alle opzichten gebruiksvriendelijk was het aanmelden heel soepel. De App is handig met de push-berichten en het regelen van de temp. In de koel & vries gedeelte. (had wel meer opties verwacht). Mijn eind conclusie is dan ook dat ik zeker dit product zal aanbevelen omdat het oprecht een fijne koelkast is.

Pluspunten

• Design & Space gray kleur
  • Diepe lades
  • App voor smartphone
  • Door indeling grote koel & vriesvak
  • Zeer efficiënt en vrijwel geluidsloos

Minpunten

• Geen wijnrek (optie)
  • weinig functie in de App
  • Beperkt indeling van de planken