LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB71PZEFN roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Peter 22-01-2020

grote fijne en stille koelvriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Deze Koelvriescombinatie ziet er erg mooi uit, heeft veel ruimte, koelt en vries geweldig en is erg stil

Pluspunten

• koelt en vriest erg goed
  • veel ruimte
  • erg stil
  • mooi disign

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Bart 13-07-2019

Mooie stille koelkast

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Het is een geweldig mooie koelkast. Het eerste wat opviel is dat het apparaat zeer stil is. dit is een verademing in vergelijking met de oude koelkast. Het sluitmeganisme is super. Ik woon in een oud huis met scheve vloer en bij de oude koelkast sloot de deur soms niet als je niet oplette. De deuren van de LG trekken zichzelf goed dicht.
Qua koelen van dranken heb ik zeker de indruk dat dit sneller gaat dan ik gewend was.
De indeling in het koelgedeelte is naar eigen idee in te vullen. Vooral de wegschuifbare plank is zeer handig als je hoge flessen wil plaatsen.
De laden van het vriesgedeelte lopen zeer soepel.
Al met al een geweldig apparaat!

Pluspunten

• zeer stil en zuinig
  • goed design

Nick 12-07-2019

Doen

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Ik heb bij deze koelkast zoveel opties om te proberen, het meest handige vind ik bij deze koelkast is het maken van keuzes. Je kan zelf kiezen waar je wat neerlegt, en op welke temperatuur. Je moet wel even de gebruikshandleiding goed lezen wil je alle milieubewuste functies zoals Smartthinq goed kunnen gebruiken. Temperatuur is per lade goed in te stellen. Voor een ''enkele'' koelkast zeker z'n geld waard! Hoog, mooie verlichte diepe lades en een groot vriesgedeelte.

Pluspunten

• Ruimte
  • Keuzeopties
  • Geluidloos

Minpunten

• Niet simpel
  • Vingers op de deuren

Jerome91 08-07-2019

Super koelkast

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Wij hebben deze koelkast nu een aantal weken in huis en zijn hier zeer over te spreken.
Het installeren van het apparaat was een fluitje van een cent.
Het design van de koelkast waren wij ook zeer over te spreken. Strak en overzichtelijk.
Een aantal grote pluspunten aan de koelkast zijn de indeling van de koelkast (duidelijk en overzichtenlijk), het vriesgedeelte (ruim en stil) en de duurzaamheid van de koelkast.
Voor ons is met name het vriesgedeelte een super fijne feature van deze koelkast. Dit omdat wij veel voedingen invriezen voor onze baby was goed gaat in het grote vriesgedeelte.
Ook in het versgedeelte blijven de groenten veel langer vers door het slimme koelsysteem.
Al met al een top apparaat.

• Vriesgedeelte
  • Duurzaamheid

Jerome91 04-07-2019

Super Koelkast

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Nu sinds een paar weken deze LG koelkast in huis, en ik moet zeggen, wat een top apparaat.
Na het aansluiten was de koelkast binnen no time op de juiste temperatuur. Ook gaf de koelkast dit heel goed aan. Dit is ook heel handig voor als je de deur te lang open laat staan, dan gaat de koelkast namelijk piepen.

De indeling van de koelkast is ook prima. Grote planken voor allerlei producten, een houder voor de flessen, en 2 grote lades ( 1 voor de groenten en fruit, en 1 voor al het vlees en vis).
dit maakt het indelen van je koelkast een fluitje van een cent.

Ook het vriesgedeelte is prima verzorgd. Voor ons is dit een super uitkomst omdat wij met onze kleine baby deze heel veel gebruiken voor het invriezen van hapjes en dergelijke.
Kortom een geweldig apparaat en zeker een aanraden voor iedereen.

Pluspunten

• design
  • ruimte
  • vriesvak

thaliaa 02-07-2019

ijskast LG

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

De ijskast is nu ongeveer een 5 tal weken bij ons geleden geleverd.
Qua koeling en grote is ze super. de tilte van de ijskast is ook heel goed. doordat ze in onze living staat was dit wel zeer belangrijk.
Het enige minpuntje vinden we dat wanneer we drankflessen in de deur zetten deze altijd omver vallen.
Voor de rest is deze ijskast super!

Pluspunten

• zeer goede en snelle koeling
  • stille ijskast
  • mooi design

Minpunten

• drankflessen vallen om in de deur

Gerard van der Steen 01-07-2019

LG Koel vries Blikvanger in huis

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

De aanschaf van een nieuwe koel vries combinatie is altijd een leuke maar ook spannende activiteit.
Voor ons waren er veel merken in de selectie maar uiteindelijk is het de LG geworden.
Wat maakt de ze LG koel vries combinatie nu zo interessant voor ons?
Ik ga het proberen U toe te lichten om u kunt uw voordeel hier mee doen.

Ten eerste is het een mooi apparaat in je huis, prachtige vormgeving en een echte blikvanger.
Het design straalt kwaliteit uit.

Deze koel-vries combinatie is heerlijk stil en dat valt echt op als je het vergelijkt met zijn oudere broer.
De standaard instellingen bij de aflevering zijn prima, koelt snel de producten.
De koeling is egaal als je spreekt over de plek waar je de producten neer legt of neer zet.
De achterwand blijft netjes, er is geen water of ijsafzetting en dat geeft de fabrikant met trots al aan in zijn brochure. De “Fresh balancer & Moist Balance Crisper” werkt echt. Uiteraard wilde ik dit wel eerst zien dat het niet een verkoop item is. Producten die tegen de achterwand liggen bevriezen niet en zijn ook niet kouder dan de rest. De fabrikant houd zich aan zijn woord.

FF wennen aan de indeling en positionering van mijn producten was het wel. We waren de vorige koel vries combi erg gewend dus begrijpelijk dat dit wel ff omschakelen was.
Vooral de “mistery” lade , dat is de onderste lade in het koel gedeelte, daar is de inhoud niet zichtbaar. Perfect voor bijvoorbeeld je bier snel te koelen en niet snel zichtbaar voor kinderen.
De andere lade is wel prima zichtbaar als het gaat om de inhoud maar is kleiner dan de onderste lade. Het is grappig dat je aan kan geven met een schuifje wat er in de koel laden verborgen zit, maar we denken dat het meer een cosmetisch effect heeft. Voor ons is dit niet echt een meerwaarde.
Een speciale (wijn)fles rek is een grappige toevoeging echter het neemt ook ruimte in. Een goed witte wijn mag daar graag instaan voor ons. Zodra de wijn ff in de parkeerstand gaat, dan is de ruimte weer gevuld met andere producten.

De bovendeur heeft een handgreep aan de onderzijde, echter we en iedereen die ff in de koelkast wil zijn, gebruiken de handgreep niet en openen de koelkast vanaf de zijkant.

De vriesladen, en dan wel de deur ervan pakken we wel bij de bestemde handgreep want die is helde zichtbaar.
Voor een grote koelkast met in de onderkant drie laden zal je keuzes moeten maken.
Wij laden de vriesladen af met brood voor de hele week, Vlees dat aanbieding heet en voor de kids nog wat ijsjes. Dan gaat het hard en is het snel gevuld.
Het zijn mooie laden en zoals eerder gezegd is het de ontwerper / vormgever gelukt onze aandacht te krijgen. Netjes gedaan.

De koelkast heeft een energie status me de maximale A’s en plussen, dus daar hoef je echt niet wakker van te liggen. Energie zuinig is ie echt wel.
Succes met de zoektocht, wij zijn er uit. LG.

• Erg stil
  • Mistery lade

Cindje78 30-06-2019

Super koel/diepvrieskast

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

We zochten naar een ijskast die ons drinken koel houdt tijdens de zomermaanden. We hadden reeds een gekocht, maar deze werkt niet naar behoren. We hebben gekregen wat we verwachten een zuinige, goedkoelende ijskast, die nu echt wel van pas komt met de zuiderse temperaturen. Het drinken is heel vlug gekoeld. We hebben ook onze verse gemaakte soep erin gezet, zodat we toch een dag of drie ervan konden eten. En ja hoor, ze bleef zelfs langer vers. Eerst kreeg ik de pot niet in de ijskast, maar dat hebben we kunnen oplossen, door het glazen plaatje ernet boven in het schuiven. Hoe handig is dat. Wat we ook heel tof vonden is dat je kunt aangeven wat er in een van de twee bak zit: vis, vlees, groenten, fruit. Het is een stille en zuinige koelkast. De diepvries is ook handig en gemakkelijk in gebruik. Je hebt een gewone dan een extra grote en onderaan een kleinere schuif. Het enigste minpunt is dat de onderste schuif niet volledig uitgeschoven kan worden, waardoor je geen al te grote verpakkingen erin kan steken.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • In/uitschuifbaar plaatje
  • Snelle koeling
  • Aparte bak voor groenten en fruit
  • Aparte bak voor vlees, vis of groenten

Minpunten

• 3de diepvriesschuif is niet volledig uitschuifbaar

Rosan 26-06-2019

Stille zuinige koeler

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Ik heb nog geen moment spijt over de aanschaf van deze koel vries combi. Qua geluid is het ,in onze open keuken, een echte aanwinst, je hoort hem niet. Ook in gebruik merkten wij na een maand al hoe zuinig het verbruik is.
In de vershoudzone van de LG GBB62PZGFN blijven je groente en fruit tot 2 keer langer vers en knapperig. Zo zijn je appels en paprika's zijn aan het eind van de week niet gerimpeld en uitgedroogd. Je vleeswaren en vis bewaar je in de onderste vershoudzone waar je de temperatuur aanpast. Met een inhoud van 277 liter passen gemakkelijk de boodschappen voor 3 of 4 personen er in. Door luchtcirculatie is het overal even koud in de koelkast. Het maakt dus niet uit of je je kaas boven of onderin legt. Het vriesgedeelte bestaat uit 3 lades. De middelste lade is extra groot. Handig, voor bijvoorbeeld grote pizzadozen
Wat ook een grote pre is dat je bv de soeppan zo in de koeler kwijt kunt en ook het wijnrek is super handig.
Al met al is dit een hele goede aankoop geweest waar wij nog steeds heel blij mee zijn en het ook bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Energieverbruik
  • Gelijkmatige verdeling
  • Deurkoeling

Krisvdz10 25-06-2019

Knappe energiezuinige ijskast

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Ik vind deze ijskast supermooi staan in de keuken en wat ben ik blij dat ze behalve energiezuinig ook heel stil is, je hoort ze amper! De door cooling zorgt ervoor dat de drankflessen in de deur ook extra snel koud zijn, dit ondervind ik toch! En ik ben heel blij met de 2 zeer ruime schuiven in de ijskast , waar je kan kiezen wat je erin bewaart en door het juiste aan te duiden op de schuif ( vlees , vis , groenten) bewaart ook alles beter, hier worden heel veel groenten gegeten en deze blijven nu echt wel langer vers dan in de gewone Koelkast! Ook de verschuifbare / inklapbare lade is super, nu kan ik er meteen een hogere kookpot of flessen in zetten zonder veel te moeten verplaatsen, wat de plaatsindeling betreft is deze echt top! Alles past er heel mooi in! Van de vriezer ben ik ook heel tevreden, de no frost functie zorgt ervoor dat er geen ijs komt in de schuiven of vriezer zelf , dit maakt ontdooien dus overbodig! Wanneer er iets mis is bv. De deur is niet goed gesloten en de temperatuur daalt plots dan gaat er een alarm af en kan je dit meteen rechtzetten , zo ben je altijd zeker dat alles in orde is. Ik ben hier zeer blij mee!

Pluspunten

• No frost
  • Fresh balancer
  • Door cooling
  • Energiezuinig
  • Stil

Mama93 25-06-2019

Langer vers!

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Als alleenstaande moeder hebt ik toch veel waarde aan het bereiden van een gezonde maaltijd. Met deze temperaturen valt het niet mee om eten goed vers te houden. Ik doe een keer in de week mijn boodschappen, waarbij ik groenten en fruit direct in de daarvoor bestemde lades van de koelkast leg. Ik merk hierin wel degelijk verschil! De juiste vochtbalans in de lades zorgt ervoor dat mijn eten mooi vers blijft. Zowel kleur als textuur van de groenten/fruit blijven gewoon goed! Ik ben erg te spreken over deze functie en raad dit iedereen aan die net als mij graag met verse ingrediënten kookt, maar niet iedere dag boodschappen wilt doen.
Verder ziet de koelkast er erg mooi uit, heeft een gemakkelijke digitale temperatuur regelaar en meer dan genoeg ruimte. Bij het openen van de deur komt de frisse lucht je tegemoet, deze komende van de deurkoeling, waardoor melk en dergelijke de juiste temperatuur houd.
Ik ben erg enthousiast over deze koelkast en het heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt!

Pluspunten

• Fresh balancer
  • Deurkoeling
  • Koele luchtcirculatie

WendyL 24-06-2019

Stijlvolle koel/vries combi

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Ik vind de koelkast erg mooi qua design. Staat niet verkeerd in je keuken! Wat ik aan het design wel minder vind is dat de handgreep net wat te laag zit. Zeker als je wat langer bent. De koelkast heeft binnenin 2 lades voor groente, fruit en vlees. Voor mij was 1 lade ook genoeg geweest. Doordat het 2 best grote lades zijn blijft er namelijk minder ruimte over voor alle overige boodschappen die gekoeld moeten worden. Heel handig vind ik het dat je de koelkast zelf kunt instellen qua temperatuur. Niet meer aan een wieltje draaien en hopen dat je goed zit qua temperatuur. Ideaal! Je voelt bij het openen van de deur ook echt de koude lucht stromen. Ik heb een verspakket uit de supermarkt erin bewaard en een dag na de THT datum zag de groente er nog steeds prima uit! De vriezer van 3 redelijk ruime lades is wel te klein voor een gezin, maar prima als je er nog een extra vriezer bij hebt. Ook erg prettig dat de vriezer no-frost is. Dus je hoeft hem niet te ontdooien. Het verbinden met telefoon is me nog niet gelukt. Dit wordt ook niet heel duidelijk uitgelegd in de handleiding.
Ik geef hem een 7 omdat de koelruimte naast de lades mij tegenvallen. Maar verder een prima koelkast!

Pluspunten

• Goede koeling
  • Temperatuur makkelijk in te stellen

Minpunten

• Handgreep zit erg laag
  • Weinig koelruimte naast lades

Ilse Mulder 20-06-2019

Prachtige koelkast

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Ten eerste wauw! Wat een mooie koelkast & dat zeg je niet snel. De koelkast is mooi van buiten en prachtig van binnen. de indeling is super en de uitschuif plankjes zijn super handig. De koelkast wordt standaard geleverd met een wijn rekje, eierhouder en ijsblokjes bak.
Verder is het een hele ruime koelkast met veel opbergplek. De koelkast en het vriesvak zijn gemakkelijk te verstellen in temperatuur en apart regelbaar!
Het is een smartthinq koelkast, ik heb meerdere malen geprobeerd om de koelkast aan mijn smartphone te koppelen maar dit gaat er moeizaam. Het is me tot dus ver nog niet gelukt.
De koelkast geeft aan wanneer dat hij te lang openstaat door te piepen.
Ik ben erg tevreden over de koelkast en zal hem zeker aanraden om aan te schaffen!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Koel en vries apart instelbaar
  • Ruimte

Minpunten

• Smartthinq werkt moeizaam tot niet

evalina 19-06-2019

een ergonomische energiezuinige koelvries combinatie

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Het is een zeer mooi design, wat goed oogt in onze open keuken.
hij is geluidsloos wat zeer prettig is.
hij koelt super snel, fijne grote opberglades;
in deze lades blijven de groenten echt langer fris en houdbaar.
door de deurkoeling verbruikt de koelkast ook minder energie.
Jammer dat ze een beetje klapperen en zo een verminderd gevoel van stevigheid geven.
ik zou hem zeker kopen voor ons gezin van 4 personen.

Pluspunten

• geluidsloos
  • goede koelfunctie
  • piept wanneer deur te lang open staat
  • zuinig in verbruik
  • no frost

Minpunten

• erg gevoelig voor vingerafdrukken
  • lades klapperen, minder gevoel van stevigheid

Maantje39 19-06-2019

Koelvries combi

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Onze koelkast was na 15 jaar aan vervanging toe.
Na goed rondgekeken en ons uitgebreid te hebben laten inlichten zijn we overgegaan.op deze LG koelvries combi.
Bijhebben hem nu al enige tijd in gebruik en ik moet zeggen dit is ren top aankoop, nog geen minuut spijt van.
Hij is heel stil en de temperatuur blijft heel stabiel.
Ook de deur koeling is fantastisch. Er kunnen hier met gemak alle flessen.in.
Ook het wijnrek bevalt super goed.
Verder de instelbare koeling en vochtigheid voor alle producten in de laden is een.pre.
Ook het schoonmaken is een fluitje van een cent.
Ook de verlichting in de kast is helemaal goed.

Het vriesgedeelte is ook goed instelbaar qua temperatuur, veel ruimte en geen last van ijsaanslag op de wanden.

Het stroomverbruik is ook een stuk minder dan.onze oude kast.
Al met al ...een 100% aanrader.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • 100% tevreden

klaros 14-06-2019

erg mooie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

We hebben deze ruime koelkast nu een paar weken in gebruik en wat me opvalt is dat hij erg stil iss. hij staat nu midden in een open keuken waar we vanaf de bank zicht op hebben maar horen hem niet. Tijdens de warme dagen kon je goed merken dat de krachtige motor en door cooling ervoor zorgen dat er geen condens onstaat in de koelkast en alles snel op temperatuur blijft. De kwalitatief geode materialen zijn in alle elementen te zien. ik heb zelfs een glasplaat laten vallen maar deze bleef heel en kon ik gewoon blijven gebuiken. Ik had op voorhand verwacht dat groente langer houdbaar bleef vanwege de fresh balancer maar hier heb ik geen verschil gemerkt met andere koelkasten. Naast dat ik deze geweldige koelkast aan iedereen aan zou raden heb ik een dingetje waar ik me aan stoorde. Dit is de houder in de deur die eigenlijk te ruim is voor normale flessen. Deze staan te klapperen omdat er te veel ruimte is. De extra functionaliteit om te connecten met je telefoon via een app heb ik nog geen voordeel van gehad maar ik kan me voorstellen dat wanneer er een storing is dit eerder opgemerkt wordt. kortom een prachtige koelkast voor een druk en jong gezin.

Krisvdz10 14-06-2019

Energiezuinige koelkast met handige opties

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Ik ben zeer tevreden van deze koelkast, hij staat prachtig in de keuken en is ook heel stil.
Door de fresh balancer lade lukt het mij om mijn groenten lang vers te bewaren , waar in mijn vorige koelkast mijn salade al na 2 dagen verlept was , kan ik deze in deze koelkast dubbel zo lang vers houden! Dit is zo voor alle groenten die ik erin bewaar! De inschuifbare lade is zeer handig om mijn kookpot zo meteen in de koelkast te plaatsen zonder veel te moeten verplaatsen, dit is zeer handig voor als ik soep maak , zo kan deze meteen in de kookpot naar de ijskast voor de volgende dag, dit lukte mij niet bij mijn vorige ijskast . Ik merk ook dat alles constant op de juiste temperatuur blijft , door de koeling in de deuren blijft ook het drinken lekker fris , ook als de ijskast even heeft opengestaan, gaat hij snel weer naar de juiste temperatuur. De vrieslades onderaan zijn ook heel groot , het enige minpunt aan deze lades is dat ze maar voor de helft open gaan, en als je ze te vol stopt, je toch een beetje moet verplaatsen voor je het product hebt dat je wil nemen. Maar het no- frost gedeelte maakt natuurlijk alles weer goed want deze gaat ijsvorming tegen zodat je de vriezer nooit hoeft te ontdooiden .
Wanneer een deur niet goed sluit en de temperatuur daalt gaat er ook meteen een alarm af zodat je kan kijken wat er mis. Ik ben zeer tevreden over deze koelkast!

Pluspunten

• Zeer ruime Fresh balancer lades
  • Koeling in de deur
  • Blijft op temperatuur
  • no frost vriezer

Dhr. Dekker 08-06-2019

Super stille, zeer functionele koel-vriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

De LG koel-vriescombinatie is zeer functioneel. Het bevat een FreshBalancer gedeelte (lade) waarin je groente of fruit langer goed in zou blijven. Nou, dat klopt. We hebben er een week lang munt-thee bladeren in gehad en deze bleven zeer vers. Bij mijn huidige koelkast zijn deze na een paar dagen al verlept. Ook de in 2en opklapbare/inschuifbare plank is zeer handig. Zo kun je of flessen of een grote pan moeiteloos in de koelkast zetten zonder er een plank uit te hoeven halen. Het no-frost gedeelte zorgt ervoor dat je de vriezer nooit meer hoeft te ontdooien ivm ijsvorming. De koelkast bevat ook een Door-Cooling. Dit zorgt dmv een rooster ervoor dat er koude lucht naar beneden wordt geblazen en dat zorgt ervoor dat de koele lucht niet uit de koelkast gaat zodra je hem opendoet. Dit scheelt energie en zorgt er ook voor dat je producten langer vers blijven. De indeling is ook erg handig. Je hebt 2 grote lades ipv bijvoorbeeld 2 groente bakken. Ze zijn behoorlijk diep en lopen in een geleiding zodat ze bij het openen niet uit je koelkast vallen. Bovenin geplaatste led verlichting zodat je hele inhoud verlicht wordt. Het design van de koelkast vind ik persoonlijk ook mooi. Ik zou deze zo kopen en in mijn keuken plaatsen. Het vriezer gedeelte bevat 3 lades met een transparante voorzijde. A+++ uitgevoerd en met een eco stand en een akoestisch signaal als de deur niet goed dicht is ben je goed bezig. Lg, je hebt hier een mooi product neergezet.

Pluspunten

• zeer stil
  • handige, fuctionele lades
  • mooi design
  • A+++

Minpunten

• geen

Alex 05-06-2019

Super stille moderne Koelkast

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

De Koelkast werd netjes geleverd en uitgepakt neergezet. Wat gelijk opviel hij is mooi van design en heeft een mooie uitstraling. Na 4 uur mocht ik hem in gebruik nemen. Super ruim en alles is netjes, ook extra in-uit schuifbare boven plankje(glas) waardoor je ook tijdelijk hogere spullen er recht op kan zetten. Wat direct in de avond opviel, hij is SUPER stil, geweldig en verbruikt ook nog eens zeer weinig stroom. Ik heb hem nu twee weken, de groenten blijven langer goed dan in mijn oude koelkast een aangebroken zak spinazie, is na een week nog steeds vers en geen zichtbare degeneratie. Het vriesgedeelte is ook super fijn en ruim, iets waar ik erg blij mee ben, ook zijn producten zeer snel ingevroren. Ik raad deze koelkast dan ook aan. Zeker waar voor je geld.

Pluspunten

• SUPER STIL
  • RUIM
  • Zeer Zuinig
  • geen koelvocht aan de wanden
  • Zeer goed koel kwaliteit

Minpunten

• NIET

Yusuf 04-06-2019

Mooie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: LG GBB71PZEFN roestvrijstaal

Mooie grote koelkast en bovendien super zuinig. Dit is een ware eyecatcher in de keuken. Ideaal voor een groot gezin. Het vriesgedeelte is NoFrost wat ideaal is, we hoeven nooit meer schoon te maken. Er is ook een apart compartiment om je groenten vers te houden en het werkt echt! De kleur en smaak van je voedsel blijft langer goed! Kortom, een waardevolle toevoeging aan de keuken.

Pluspunten

• NoFrost
  • Zuinig
  • Strak design

Minpunten

• Vingerafdrukken snel zichtbaar